Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
usta kavrama dedıgın debrıyajı bırakıp gaz verırken kı olayı dıyorsun dımı ozaman benımde debrıyajdan pekı nasıl cozucez o problemı?

Sen önce bir motor çalışmazken boşta ayaklarınla hafiften ileri geri yap ses geliyorsa öndendir baktın ses yok kavramada yapıyor ise servise gidiyorsun motorun 2016 ise birkaçtane benim gördüğüm 2016 modellerde yapmıştı debriyaj balatandan sonuncusunu 2014 pulsar balatasıyla değiştiriyorlar düzeliyor 2016 larda boşluk oluyormuş bazılarında o sorun çıkmış çok nadirde olsa hallediliyor istersen bi servise gidip kontrol ettirmen senin için daha sağlıklı olacak zira her iki arza içinde serviste halletmen gerekecek
 
Katılım
12 Ara 2016
Mesajlar
8
Sen önce bir motor çalışmazken boşta ayaklarınla hafiften ileri geri yap ses geliyorsa öndendir baktın ses yok kavramada yapıyor ise servise gidiyorsun motorun 2016 ise birkaçtane benim gördüğüm 2016 modellerde yapmıştı debriyaj balatandan sonuncusunu 2014 pulsar balatasıyla değiştiriyorlar düzeliyor 2016 larda boşluk oluyormuş bazılarında o sorun çıkmış çok nadirde olsa hallediliyor istersen bi servise gidip kontrol ettirmen senin için daha sağlıklı olacak zira her iki arza içinde serviste halletmen gerekecek

aynen ben en kısa zamanda gıdıyım ozaman tesekkur ederım yardımların ıcın denedım ve bostayken ses yok debrıyajı gec bırakıp cok gaz verınce bıraz hızlı debrıyajı salınca gacırtı sesı yapıyor sonra duzelıyor sadece kalkışlarda

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:06 ----------

Sen önce bir motor çalışmazken boşta ayaklarınla hafiften ileri geri yap ses geliyorsa öndendir baktın ses yok kavramada yapıyor ise servise gidiyorsun motorun 2016 ise birkaçtane benim gördüğüm 2016 modellerde yapmıştı debriyaj balatandan sonuncusunu 2014 pulsar balatasıyla değiştiriyorlar düzeliyor 2016 larda boşluk oluyormuş bazılarında o sorun çıkmış çok nadirde olsa hallediliyor istersen bi servise gidip kontrol ettirmen senin için daha sağlıklı olacak zira her iki arza içinde serviste halletmen gerekecek

ve bırsey daha bu sadece sesden ıbaretmı yoksa ılerıde sorun yaratabılırmı
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
aynen ben en kısa zamanda gıdıyım ozaman tesekkur ederım yardımların ıcın denedım ve bostayken ses yok debrıyajı gec bırakıp cok gaz verınce bıraz hızlı debrıyajı salınca gacırtı sesı yapıyor sonra duzelıyor sadece kalkışlarda

rica ederim ne demek:) bakalim servise gidip sonucun ne oldugunu yazmayi unutma neticede bir servis calisani degilim usta falanda degilim aman amanda bir bilgim yok sadece deneyimledigim yakin cevremde basimiza gelen sorunlardan fikir yuruterek bir varsayimda bulundum sadece belki farkli bir arizanda olabilir bu nedenle sonuc ne olursa yazmani tavsiye ederimki bilgi paylastikca yayilir servis olaya daha hakim olacagindan sorunu halledecektir iyi aksamlar

olagan disi her ses bir sekilde zarar verir diye dusunmekteyim belki motora vermez ama debriyajin siyirir belki daha erken biter diye dusunmekteyim
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Merhabalar arkadaşlar bu yıl motoru evimi değiştirdiğim için acık otoparkta bradayla kapatarak muhafaza ediyorum. Kış boyu dışarıda yatıcak aklıma radyatör sıvısı takıldı kac derecede donar -20 ye kadar düşüyor kış şartlarında havalar. Antifiriz varmıdır radyatörde fabrika çıkışı ?
 
Katılım
16 Ara 2014
Mesajlar
287
Merhabalar arkadaşlar bu yıl motoru evimi değiştirdiğim için acık otoparkta bradayla kapatarak muhafaza ediyorum. Kış boyu dışarıda yatıcak aklıma radyatör sıvısı takıldı kac derecede donar -20 ye kadar düşüyor kış şartlarında havalar. Antifiriz varmıdır radyatörde fabrika çıkışı ?

Bana servisten söylenene göre var hatta azaldığında aradım servisi hangi antifrizi alıp koyayım dedim antifriz koyma zaten yüksek oranda antifriz var su ekle demişlerdi.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,295
Antifrizi ölçtürmeniz lazım.Mesela yeşil antifrizin donması yüksekmi değilmi bilmiyorum.-20 dereceye kadar dayanırmı.Kaliteli kırmızı antifrizler dayanır.
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
5
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bajaj-2016-nisan-cikisli-pirelli-rosso-2-lastikler-373652442/detay

arkadaşlar sıfır çizik, düşme yatma devrilme yoktur, lastikler çok yenidir...
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
184
Bana servisten söylenene göre var hatta azaldığında aradım servisi hangi antifrizi alıp koyayım dedim antifriz koyma zaten yüksek oranda antifriz var su ekle demişlerdi.
Anladım hocam teşekkürler kış şartlarında dışarıda donmuyorsa sıkıntı yok :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:11 ----------

Antifrizi ölçtürmeniz lazım.Mesela yeşil antifrizin donması yüksekmi değilmi bilmiyorum.-20 dereceye kadar dayanırmı.Kaliteli kırmızı antifrizler dayanır.

Servisi arayıp detayı öğrenmekte fayda var gibi teşekkürler :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar.Arkadaşlar motoru ilk bakıma götürdükten sonra farkettim,motorun sağ tarafında bujinin üstündeki kırmızıyla işaretlediğim yuvarlak plastik parçanın etrafında çok hafif yağ sızıntısıolduğunu gördüm.Servise söyledim garantiden karşılayıp yaparız dediler.Ben o yağ sızıntısını iyice sildim ve 222km lik yol yaptıktan sonra baktım yağ sızıntısı yoktu,(Resmideki görüntü 222km sonrası)kararsız kaldım,ne yapmamı önerirsiniz?Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
LZ3Vmz.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Selamlar.Arkadaşlar motoru ilk bakıma götürdükten sonra farkettim,motorun sağ tarafında bujinin üstündeki kırmızıyla işaretlediğim yuvarlak plastik parçanın etrafında çok hafif yağ sızıntısıolduğunu gördüm.Servise söyledim garantiden karşılayıp yaparız dediler.Ben o yağ sızıntısını iyice sildim ve 222km lik yol yaptıktan sonra baktım yağ sızıntısı yoktu,(Resmideki görüntü 222km sonrası)kararsız kaldım,ne yapmamı önerirsiniz?Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[url=http://hizliresim.com/LZ3Vmz][url]http://i.hizliresim.com/LZ3Vmz.jpg[/url][/url]

bir daha yağ atmayacağının garantisi yok servise git sübab kapak contasını yenileyip takarlar kafan rahat olur hiç gerek yok huzursuz olmaya
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
Selamlar.Arkadaşlar motoru ilk bakıma götürdükten sonra farkettim,motorun sağ tarafında bujinin üstündeki kırmızıyla işaretlediğim yuvarlak plastik parçanın etrafında çok hafif yağ sızıntısıolduğunu gördüm.Servise söyledim garantiden karşılayıp yaparız dediler.Ben o yağ sızıntısını iyice sildim ve 222km lik yol yaptıktan sonra baktım yağ sızıntısı yoktu,(Resmideki görüntü 222km sonrası)kararsız kaldım,ne yapmamı önerirsiniz?Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.
[url=http://hizliresim.com/LZ3Vmz][url]http://i.hizliresim.com/LZ3Vmz.jpg[/url][/url]

hocam daha büyük bir foto paylaşabilir misin daha uzaktan çekilmiş bir foto. benim motorda da yağ kaçağı var gibi de. ben zincirden sıçrama yapmış diye yorumlamıştımda. şimdi sizin mesajınızı görünce endişelendim
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hocam daha büyük bir foto paylaşabilir misin daha uzaktan çekilmiş bir foto. benim motorda da yağ kaçağı var gibi de. ben zincirden sıçrama yapmış diye yorumlamıştımda. şimdi sizin mesajınızı görünce endişelendim

Umarım işinizi görür,motorum kapalı garajda olduğu için daha fazla geriye gitme imkanım yoktu.
VPKN.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
30 Eyl 2015
Mesajlar
47
Umarım işinizi görür,motorum kapalı garajda olduğu için daha fazla geriye gitme imkanım yoktu.
[url=http://resimyukle.xyz/resim/VPKN][url]http://i.resimyukle.xyz/VPKN.jpg[/url][/url]

Teşekkür ederim dostum zahmet oldu. benimkisi o kadar yukarıda değil benimkisi ayaklığın hemen üstünde bir yerde. ama senin problem çok yukarıda bir yerde motora yakın olduğu için bence servise bir göster. ileride daha büyük problem yaratabilir.
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Allah sonumuzu hayır etsin. Uzun araştırmalar sonu bu sabah itibari ile bir Bajaj pulsar ns200 sahibi olduk.
2015Model 6000kmde bir ns 200müz oldu. Şuanlık tek sıkıntı Rolantide motorun devirsiz çalışması. Servise gösterdik garantiden halledilecegi söylendi. ve o visiyle motoru satın aldık. :) :)Hadi bakalım neler bekliyor bizi.
adXP25.jpg
 
Katılım
15 Kas 2015
Mesajlar
19
hayırlı olsun benimde rolantı sabıt degıl onu düzeltiricem yaklasık 5500km dir kullanıyorum şuan gösterge paneli içten nem yapıyordu ama sadece camı nemlenip duruyordu kmyi falan görmek zor oluyordu servise gittim söledim bajaja fotografını attılar hemen onaylandı ertesi gün parçayı degıstırdıler cok memnunum fakat lastıkler cok kötü ya ne ile degistirmemi önerirsiniz tutuşu cok düşük 90 100 üstüne cıktımı arka oynuyor yaza dogru lastigi degistirmem gerekiyor güven vermiyor sizin nasıl ne önerirsiniz
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Rolanti sorunu çok kişide var sanırım. Bende de aynı sorun var servise gösterdim güncelleme ile sorunu çözmeyi denedi ama etkili olmadı. Sorun olmayacağını söyledi. Debriyajda dengeli ama N de çok hareketli devir.
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
37
hayırlı olsun benimde rolantı sabıt degıl onu düzeltiricem yaklasık 5500km dir kullanıyorum şuan gösterge paneli içten nem yapıyordu ama sadece camı nemlenip duruyordu kmyi falan görmek zor oluyordu servise gittim söledim bajaja fotografını attılar hemen onaylandı ertesi gün parçayı degıstırdıler cok memnunum fakat lastıkler cok kötü ya ne ile degistirmemi önerirsiniz tutuşu cok düşük 90 100 üstüne cıktımı arka oynuyor yaza dogru lastigi degistirmem gerekiyor güven vermiyor sizin nasıl ne önerirsiniz

Ben de lastikleri yeni degistirdim. Rosso 2 taktim oneririm. Ben de arastirdim kullananlara sordum ve aldim. Soyle soyleyim rossonun mumlu hali orjinal lastikten iyi tutuyor. Tabiki zorlamiyorum sakin kullaniyorum ama cok buyuk fark var.
 
Katılım
11 Mar 2016
Mesajlar
441
Arkadaşlar kask kamerasının ses kaydı ile ilgili bir video hazırladım bajajcı abilerimlede paylaşıyorum burada buyurun :)
 
Katılım
10 Haz 2015
Mesajlar
76
Motor çok güzel fakat arada böyle morel bozan sorunları çıkarabiliyor. Lastik konusunda bende deyiştirmeyi düşünüyorum. heleki lastikler sogukken çok berbat hata kabul etmeyebilir.
 
Katılım
29 Eyl 2016
Mesajlar
16
Rosso 2 ye gücü yetmeyenler için Mitas MC50 öneriyorum. Tam bir fiyat performans ürünü. Ayna konusunda varsa tavisyelerinizi alabilirim kendi aynaları ciddi anlamda kötü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst