- Katılım
- 24 Mar 2015
- Mesajlar
- 345
Haklısın motor efsane ki defalarca yazdım da yukarlarda Cruiser 250 müthiş makina uzun süre sürdüm falan diye ama gel gelelim ki bu blackster beni çileden çıkardı. Sonuca bağlamak gerekirse senin için küçük bir özetle sıfır aldığım bir motosiklette 2 si aynı yerden olmak şartıyla 4 parça sorunlu olarak değişti. Ekstra ben bin km deki makinanın bujisini değiştirdim onu da sayarsak 5 parça. Fabrika geldi bana dedi ki "Beceriksiz adam süremeyip bozuyorsa bize ne bundan!" ben haysiyetsiz demişim çok mu... Onu da geçtim, 2 aydır motora binemiyorum problemden ötürü ve beni safsaklayan bi fabrika var bu gün alacaz motoru yarın alacaz motoru diye... E ben düşünmeyeyim de dolandırıldığımı kim düşünsün? Yani kardeş haysiyetsiz demem hafif bile bu heriflere bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------
Hacım, ne parça diyorlar ne yaptırmayız... Dedikleri tek şey "Beyfendi yarın motorunuzu aldırıyoruz servisten. Lütfen motoru servisine verin." gidiyorum veriyorum. "Aaa nakliyatta bi sorun çıktı haftaya alacaz motoru..." Haftaya gidiyorum bırakıyorum. "Aaaa cuma alacaz motoru..." Dedikleri tek şey bu. Bu gün konuştum. İzmire bi nakliyat çıkmış dönüşte alacaklarmış ya bakalım...
Motor aldırma ile ilgili başka markada bir problem yaşamıştım bana şöyle bir açıklama yapmışlardı en son bir motor için kamyon gönderemiyoruz bölgeye sevkiyat yapıldığı takdirde motosikletiniz alınacaktır. 1.5 ay gibi bir süre beklemiştim. Umarım seninki o kadar sürmez. Tabi kuba'nın sevkiyatı nasıldır bilmem.