Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
yaklaşık bir yıl uğraş sonucu ortaya çıkan 1100 bagger :)

u7zzus3wb
 
Katılım
28 Kas 2016
Mesajlar
3
Merhaba. Bir dragstar 650 alarak aranıza katıldım. Heyecanlıyım :) birkaç sorum var yardımcı olursanız çok sevinirim. Motorun üzerinde smokehead egzoz var. Sesi çok hoşuma gidiyor ama sanırım muayneden geçmeyecek. Muayneden için geçici de olsa bi çözüm mevcuttur? Birde bu egzoz yüzünden trafik kontrollerinde motoru bağlanan var midır aranızda. Profil bilgilerimi düzenlemeyemedia butonlar aktif değil. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. İyi geceler.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
15
Merhabalar dragstar 650 ariyorum oncelikle bildirmek istedim !!! Satan var ise ;birde sizden biraz da abi nasihati almak isterim :) oncelikle alicagim motorda yogun bi custom yapacagim on tekerlegi kalin ve buyuk arkada keza ayni sekilde olAcak tek karasiz kaldigim nokta clasic modelmi secsem sport modelmi bilemedim cunku internerteki fotograflarin genelinde sportlar tercih edilmis bu oran 5 te 2 gibi yuksek sizce daha iyi custom yapila bildigi icinmi
Performan icinmi
Dusukte olsabu ihtimal on tekerlek ebatlariyla oynamak icin mi ve;
En onemlisi clasic ses olarak sporttan daha bi tatminkar daha bi icten hiriltili diye duydum sizce
Tecrubelerinizi aktarmaniz dilegi ile simdiden tesekkurler :))
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhabalar dragstar 650 ariyorum oncelikle bildirmek istedim !!! Satan var ise ;birde sizden biraz da abi nasihati almak isterim :) oncelikle alicagim motorda yogun bi custom yapacagim on tekerlegi kalin ve buyuk arkada keza ayni sekilde olAcak tek karasiz kaldigim nokta clasic modelmi secsem sport modelmi bilemedim cunku internerteki fotograflarin genelinde sportlar tercih edilmis bu oran 5 te 2 gibi yuksek sizce daha iyi custom yapila bildigi icinmi
Performan icinmi
Dusukte olsabu ihtimal on tekerlek ebatlariyla oynamak icin mi ve;
En onemlisi clasic ses olarak sporttan daha bi tatminkar daha bi icten hiriltili diye duydum sizce
Tecrubelerinizi aktarmaniz dilegi ile simdiden tesekkurler :))

Custom da ön teker ince, klasik bakmalısın ya da custom alıp ön tekeri kalınla swap etmelisin.
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
15
Custom da ön teker ince, klasik bakmalısın ya da custom alıp ön tekeri kalınla swap etmelisin.

Acikcasi bu konuda skintim yok ama on suspansiyon kalin olan klasik tercih edicem o daha cok hosuma godiyor ama dedigim gibi customlar daha cok tercih edilmis genelde buda bende acaba daha kolaymi parca uyduruluyor dagitiliyo diye bir algi olustrdu danismak istedim cok tesekkur eder ilginize yinede:))
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
75
Arkadaşlar merhaba.Bir kaç güne classic dragstar 650 alacağım.55 bin km,2005 model.16.000 lira.Sizce fiyat nasıl ?

Motorda bir parça var.Ne olduğunu anlayamadım.Sahibine sormayı da unuttum.Bilgilendirirseniz sevinirim.

http://hizliresim.com/bkJBgm

Motorun ön far camı kırık.Orjinal ön far almak istersem ne kadar ödemem gerekir ?

Saygılar..


 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
16
Fiyata yorum yapamayacağım ama sanırım o parça sonradan eklenebilen motor yağı soğutucusu. Emin değilim, yanıltmak istemem.
 
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
98
o şey sonradan eklenen bir şey değil motorla birlikte gelir ais diye geçer egzoza temiz hava veriyo emisyonu azalatmak için

backfire yaptığı için ve ya başka sebeplerden devre dışı bırakılabiliyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2010
Mesajlar
416
Herkese iyi pazarlar, elinde 650 debriyaj/sac/yay olanlar var mıdır forumda ? Özelden msg atabilirsiniz.
 
Katılım
30 Mar 2016
Mesajlar
3
Merhabalar;

Yamaha Dragstar Custom kullanıcısıyım 1 senedir. 2000 model beyaz bir yakışıklı. En son yağ damlatma dolayısı ile tamirciye verdiğimde alt ratafın bir tümseğe vurması sonucunda çatladığı kanaatine varıp tüm motoru indirip çatlayan yere kaynak yapılması suretiyle yağ değişimi ve iç temizlik toplamda 1300 lira para verdim. Sıkıntım şu, motor yapıldıktan sonra stabil çalışmamaya başladı, ışıklarda durduğumda devirin kendi kendine artıp azaldığını gördüm. Mesela artıyor sonra yavaş yavaş azalıyor en sonunda da stop ediyor. Bu devir artması gaza basıyor gibi yüksek değil ama alt taraftaki gaz jiklesini çeviriyormuş gibi. Ayrıca tamir olduğu günden beri egzozum pat pat patlatır oldu. Eskiden de bu olurdu ama 2 saatlik sürüşte 1 maksimum iki kere olurdu. Bu sayı şimdilerde 30-40 civarında. Velhasıl bu sorunlarla motorcuma geri götürdüm. Bana karbüratör diyafram lastiklerinin çatlamış olduğunu buradan hava aldığını ve bu nedenle egzozda patlamalar ve stabil çalışmama söz konusu olduğu söylendi. Nedense motorcuma da bi güvenemedim. Sizlere sorayım dedim. Bu sorunu yaşayan, çözümünü bilen ya da çok güvendiği bir motor tamircisi olanlar beni yönlendirebilirlerse çok sevinirim. Önümüz yaz malum tamamen sorunsuz hale getirmek istiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Anlattiklarinizdan anladigim kadariyla yakit hava karisiminda bir problem var gibi duruyor. Motor sokulup takilirken karburatorler de sokulmustur buyuk ihtimal. Geri takilirken bir yanlislik olmus olabilir. Ozellikle, jikle baglantilarina, jikle teline ve hava baglantilarina bakmakta fayda var. Karburatorleri sokup bir bakmak lazim kisaca bence.
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
16
Motor inip kalkınca Yamahanın kendi servisi de olsa tam oturtamıyorlar bazı şeyleri. Sente ayarı, subap ayarı, karburator sekronları gibi konularda siz tatmin olana kadar ücreti tam ödemeyeceğinizi söylerseniz daha verimli çalışabilirler.
İstanbul Göztepe'de Engin Usta var 650 Dragstarlarda iyi. Draggy vermişti bana irtibatını. Bende 1100 var. Marş rublesini hiçbir yerde bulamazken Engin Usta'da bulmuştum.
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
2
Merhabalar, aklımda bir fikir var mümkünmüdür acaba sizlere bir sormak isterim. Xvs 650 nin hep arka fren neden disk değil diye şikayetler var ve hep karşılaştırmalarda kampana fren dezavantaj olarak söyleniyor. Peki xvs 1100'ün arka disk fren sistemi xvs 650'e uyarlanamaz mı? Arka lastik ölçüleri aynı, diğer ölçüler de birbirine çok yakın. Neden olmasın?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhabalar, aklımda bir fikir var mümkünmüdür acaba sizlere bir sormak isterim. Xvs 650 nin hep arka fren neden disk değil diye şikayetler var ve hep karşılaştırmalarda kampana fren dezavantaj olarak söyleniyor. Peki xvs 1100'ün arka disk fren sistemi xvs 650'e uyarlanamaz mı? Arka lastik ölçüleri aynı, diğer ölçüler de birbirine çok yakın. Neden olmasın?
Olur ama uğraşmaya değmez, şaft milini 1100 e uyarlatacaksın (kestirme, kaynatma), 1100 salıncağını 650 ye uyarlatacaksın (yine kesme kaynatma) Frene tertibatı kuracaksın ayaklık değişecek... Uzun ve pahalı iş..

Kampana yeterli bizim motorlar için ön çift disk olsa daha iyi olurdu, 1100 ün ön bacakalrını 650 ye takmak kolay ve kesme kaynatma işi yok. Bunu yapmak daha ucuza ve kolaya gelir.
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
7
Merhabalar akü ve lastiklerimi değiştirmem gerekiyor hangi marka almam gerek birde on arka lastik ölçülerini net hatırlamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen 😃
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
2
Eyvallah hocam sayende kafamda bir soru işareti daha cevap buldu teşekkür ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

Olur ama uğraşmaya değmez, şaft milini 1100 e uyarlatacaksın (kestirme, kaynatma), 1100 salıncağını 650 ye uyarlatacaksın (yine kesme kaynatma) Frene tertibatı kuracaksın ayaklık değişecek... Uzun ve pahalı iş..

Kampana yeterli bizim motorlar için ön çift disk olsa daha iyi olurdu, 1100 ün ön bacakalrını 650 ye takmak kolay ve kesme kaynatma işi yok. Bunu yapmak daha ucuza ve kolaya gelir.

Eyvallah hocam sayende kafamda bir soru işareti daha cevap buldu teşekkür ediyorum.
 
Katılım
9 Haz 2013
Mesajlar
36
egzost için dikkatli bakan olmadı benimkine. devrine dikkat et, her devirde yüksek ses çıkarmadığı için geçme şansın var...

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------

arkadaşlar burda birisi yazmıştı ancak kim olduğunu bilmiyorum.
HEYBE ve HEYBE DEMİRİ almak istiyorum, tavsiye edeceğiniz bir yer ikinci el de alabilirim. veya el işciliği yapan birini tanıyan eden varsa yönlendirme yapabilir mi?
şimdiden teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:05 ----------

http://binatani.com/wp-content/uploads/2009/11/wiring-diagrams-yamaha-xvs650-1997-electric-system.jpg 1997 model için...bu siteden belki bulursun
 
Katılım
21 Şub 2015
Mesajlar
21
herkese merhaba,

bende bir dragstar 650 sahibi oldum :) umarım sorun yaşamayız. ilk etapta ön cam ihtiyacım var. elinde olan var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst