Avrupa parlamentosu aldığı karar ve Euro 4 yasasi

Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
97
Arkadaşlar
AP'nun Türkiye AB'ne üyelik süreci ile ilgili aldığı dondurma kararı aldı. Bu bağlayıcı veya yaptırımı olan bir karar değil bildiğim kadarıyla. Ancak tavsiye niteliğinde ve mevcut halimizle Avrupa kapıları bize kapanmış görünüyor.
Bu karar sonrası hükümet euro 4 yasasında bir değişiklik yapar mı? Ne dersiniz? Motor alacaklara bir umut doğar mi?
 
Katılım
8 Eki 2016
Mesajlar
86
Verilen kararların değişeceğini sanmam.
Zira hükümet, zamanında AB'yi kullanarak ülkeye bir sürü karar sokmuştur. Bu durum bir yerde de faydamıza diye düşünüyorum. Çünkü üst limit kararlar ve genele yayılmış standart kararlar bunlar.
Nitekim gümrük birliğinin kalkmasını isterdim.
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
97
Sonuçta, doğayı daha az kirleten çevreci motorlara tabiki kimse karşı çıkmaz. Ama benim asıl merak ettiğim konu 250cc altı motorlar. Örneğin cbf150 hala Türkiye de satılacak mi? Yoksa kuryeler ne kullanacak? Ybr bile karburatorlu haliyle emisyon değerlerini sağlamıyor. Başlangıç için ne önereceğiz.
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
245
AB kapalı , Şangay 5lisine döndük bu şekilde giderse onlar da bakmaz bize. 3. dünya devleti olmuşuz.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
50 küsür yıldır kapısında beklediğimiz bir oluşumdan bahsediyoruz. O zamanlar Varşova paktı vardı. Bosna ve Sırbistan Hırvatistan gibi devletler yoktu. Bulgaristan bile üye değildi(Varşova paktı üyesiydi). Bu ülkeler şimdi üye .Biz hala kapısındayız. "Olağan üstü hali kaldırın" diyorlar görüşmelere başlamak için. Fransa da aylarca olağan üstü hal ilan edildi,hala da var.

İstenmediğimizi anlamak için başka ne olması gerekiyor. Gümrük birliğini bizde iptal edip sizi istemiyoruz diyelim.
Hiç değilse Etli çiğ köfte yine serbest olur :)
İstikamet Şangay beşlisi arkadaşlar ...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hükümeti bağlamasa bile üreticileri bağlar, büyük markalar ülkemize özel üretim yapmaz, yani bir şekilde ucu tüketiciye dokunur. Cbf150 mevzusunu bende merak ediyorum, bir efsane gelişecek mi yoksa tarih sahnemizden silinecek mi?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Gümrük Birliğinin zaten iptal edilmesi lazım. Gümrük Birliği konusunda AB, yükümlülüklerini yerine getirmediği için yıllardır zarar edip duruyoruz. AB'ye üye olmadan Gümrük Birliği'ne giren tek ülke biziz (Buna sevinen tek millet de biziz). Bazı ülkeler AB'ye girdikten birkaç yıl sonra Gümrük Birliği'ne girmiştir. Sonuçta, %100 haklı bir şekilde iptal etmek hakkımız varken ne geçmiş hükümetler, ne de şimdiki hükümet bu konuda bir atılım yapmadı. Ben de Gümrük Birliği'nden çıkılması gerektiğini düşünüyorum.
 
Katılım
22 May 2011
Mesajlar
660
Avrupa'ya 50 yıldır girmeye çalışıyoruz. 50 yılda giremediğimiz yeren çıkmaya çalışırız. :king:
 
Katılım
5 May 2014
Mesajlar
1,576
Mevcut karar tavsiye niteliğinde olup, bağlayıcılığı yoktur. Ancak hükümet Euro 4 normlarını uygulayacaktır.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
50 küsür yıldır kapısında beklediğimiz bir oluşumdan bahsediyoruz. O zamanlar Varşova paktı vardı. Bosna ve Sırbistan Hırvatistan gibi devletler yoktu. Bulgaristan bile üye değildi(Varşova paktı üyesiydi). Bu ülkeler şimdi üye .Biz hala kapısındayız. "Olağan üstü hali kaldırın" diyorlar görüşmelere başlamak için. Fransa da aylarca olağan üstü hal ilan edildi,hala da var.

İstenmediğimizi anlamak için başka ne olması gerekiyor. Gümrük birliğini bizde iptal edip sizi istemiyoruz diyelim.
Hiç değilse Etli çiğ köfte yine serbest olur :)
İstikamet Şangay beşlisi arkadaşlar ...
"Fransa da aylarca olağan üstü hal ilan edildi,hala da var."
COQ bu konuda ne der acaba
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
143
açılın diplomat geldi ...
şaka şaka , size olcakları söylim ama ;

turizm sezonuna kadar böyle atarlı giderli devam ederiz, sonrasında mart gibi geri vitesler başlar ve en sonunda işler ben öyle bişi demedim, ab ile ortaklığımız devam edecektir noktasına gelir.
bakınız : rusyaya yapılan giderlerin ardından efsanevi 180 derece dönüş,
bakınız : mavi marmara ardından efsanevi 1800 derece dönüş,

neyse sonuç olarak euro4 ü kaldırmak gibi kalıcı adımlar atılmayacaktır bu süreçte. yani avrupayla gemileri henüz yakmadık. henüz dediğime bakmayın ileride böyle bişi olucak sanmayın asla olmaz , avrupa birliği dağılmadığı sürece türkiye abye muhtaçtır arkadaslar. şangay falan hikaye, milletin gazını almak için...
kaldı ki bu adamlar euro4 uyumlu olmayan motosiklet üretmiceği ve satmıcağı için afedersiniz sike sike euro4 motorları ithal edicez...
küçük kurye motorlarında da piyasa çin malı motorlara kayar, mondial vs..
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
"Milli Savunma Bakanı Fikri Işık, Avusturya Meclisinin, Türkiye’ye askeri teçhizat ve malzeme ihracatının engellenmesini talep eden önergeyi kabulü hakkında, "Bugün Avusturya tarafından alınan kararın çok daha şiddetlisi 1974 Barış Harekatı'nda Türkiye'ye karşı uygulanmıştı. O uygulama ASELSAN'ı doğurdu. Ben eminim ki bu tip uygulamalar Türkiye'nin savunma sanayisinde milli ve yerli silahlarını geliştirmesinde bize daha ciddi bir motivasyon sağlayacak. Avusturya'nın aldığı bu kararı kesinlikle kınıyoruz.""
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
"Fransa da aylarca olağan üstü hal ilan edildi,hala da var."
COQ bu konuda ne der acaba
Sorma çok mağduruz.
Yolda yürüyorsun diyelim ve polis senden şüphelendi.
Yanına gelip lütfen kimliğinizi görebilirmiyim diyor ve sen göstermek zorunda kalıyorsun.
İnanabiliyormusunuz?
Ve bu Fransa başkalarına demokrasi dersi vermeye kalkıyor.
Utanmaz herifler.
 
Katılım
13 Eyl 2016
Mesajlar
594
Sorma çok mağduruz.
Yolda yürüyorsun diyelim ve polis senden şüphelendi.
Yanına gelip lütfen kimliğinizi görebilirmiyim diyor ve sen göstermek zorunda kalıyorsun.
İnanabiliyormusunuz?
Ve bu Fransa başkalarına demokrasi dersi vermeye kalkıyor.
Utanmaz herifler.

sağolasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst