BMW G310 GS Milan Motosiklet Fuarında Tanıtıldı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Tam bir yıllık aradan ve boşluktan sonra 500cc altı modeller resman patlamış durumda ve akın akın gelmeye devam ediyor. Moda bir yana dursun, firmalar şununda gayet farkında, herkes birer birer şehir içinde yolculuk etmek, işten eve gidip gelmek için motosikletler almaya başladı, ve bu motosikler öyle 160hp üzeri modeller olmak zorunda da değiller.
Ekonomi, konfor ve çok yönlülük öne çıkan en önemli faktörler.

Teknik özellikler;

313cc sıvı soğutmalı tek silindirli blok, 19 inç ön cant, uzun yolculuk için tasarlanmış ön süspansiyon ve LCD ekran.

Model ayrıca 34 hp güç üretirken, ağırlığı ise 169.5 kg ve sele yüksekliği 835mm.

Model GS ailesinin en küçüğü ve Almanya dışında üretilen ilk üyesi olsada BMW'nin bu üretime ve tasarıma olan katılımı kendini direk olarak hissettiriyor. Tasarıma bakıldığında mini ve kusursuz bir R1200GS stili ve estetiği görmek mümkün.




 

Ekli dosyalar

  • BMW-G310GS-2017.jpg
    BMW-G310GS-2017.jpg
    57.8 KB · Görüntüleme: 12,139
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Tam bir yıllık aradan ve boşluktan sonra 500cc altı modeller resman patlamış durumda ve akın akın gelmeye devam ediyor. Moda bir yana dursun, firmalar şununda gayet farkında, herkes birer birer şehir içinde yolculuk etmek, işten eve gidip gelmek için motosikletler almaya başladı, ve bu motosikler öyle 160hp üzeri modeller olmak zorunda da değiller.
Ekonomi, konfor ve çok yönlülük öne çıkan en önemli faktörler.

Teknik özellikler;

313cc sıvı soğutmalı tek silindirli blok, 19 inç ön cant, uzun yolculuk için tasarlanmış ön süspansiyon ve LCD ekran.

Model ayrıca 34 hp güç üretirken, ağırlığı ise 169.5 kg ve sele yüksekliği 835mm.

Model GS ailesinin en küçüğü ve Almanya dışında üretilen ilk üyesi olsada BMW'nin bu üretime ve tasarıma olan katılımı kendini direk olarak hissettiriyor. Tasarıma bakıldığında mini ve kusursuz bir R1200GS stili ve estetiği görmek mümkün.


[url]http://imageshack.com/a/img922/2206/oJIKw1.jpg[/URL]

https://www.youtube.com/watch?v=bTSi0LUzb84

TR'ye geldiğinde fiyatı min: 30bin olur,2 elin parmak sayısından da fazla satmaz...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu sınıf biraz da Çinlilerin kaliteyi yükseltmelerinden popüler olmaya başladı. Çok değil iki nesil sonraki Çin modelleri hiç düşünmeden alınabilecek seviyelere gelecekler. Düşünüldüğünde mesela Zontes S250 9000 TL, Suzuki Inazuma 16000 TL. Kalite olarak karşılaştırıldığında Zontes çok da geride değil, tam olarak parasının motoru. CFMoto 650NK 21700 bin TL'ye ABS'li olarak satılıyor rakibi ER-6N 29 bin TL. RX3 ile aynı platformdaki RZ3 geldiğinde o da 10000 TL civarı olacaktır. Millet parayı sokakta bulmuyor. Yakın bir kalite için %50 fazla vermek insanlara zor gelmeye başladı. Bir beş sene sonra Japon motorlarına Çin motorlarının 1.5 katı parayı sadece markacı arkadaşlar verecekler.
 
Katılım
30 May 2016
Mesajlar
56
22-23 bin tl civarında fiyatlandırma öngörülüyor. Alınır mı? Alınır :)
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
596
BMW 25.000'e motor aldırmaz arkardaşlar... 30'dan aşağa olmayacak ve Türkiye'de tek tük satacaktır (bakınız BMW scooterlar).
Hedef pazar biz değiliz bence....
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Koskoca BMW nin tasarımına bak:farao: Çok Şaşkınım.Hiç olmazsa böyle bişey olabilirdi.Aman neyse...

15027766_10209847197749714_8846375467243122153_n.jpg

15032043_10209847197709713_3673162723643189985_n.jpg

14947818_10209847199709763_9044572238400422120_n.jpg


Dipnot: Mondialde çanta ve koruma demirleri şıtandart.Bari bunu yapın yahu.İstediğiniz deli paraya deysin.
Ayrıca Gelecegi söylenen globallere ait urunlerden sadece suzuki varmış euro 4 belgesi olan ve euro 3 ler gelemeyecek deniyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
amerikada ninja 300den cbr 300den ucuza çıkacakmış. 5,900 dolar civarı falandı sanırsam. türkiyeye en iyi ihtimali 22 binler bu kur ve ötv ile.
 
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
129
Şöyle bi hesaplama yapsak:

BMW G310 R = 4.750,00€ (17.100,00TL)
ÖTV(37%) = 6.327,00 TL
OHA = 23.427,00 TL

BMW G310 GS = boşver aga
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
RX4 de güzel yani. Mondial şunu 17 - 18 bin civarında getirirse nefis olur. Çantalar hariç tabi, çantalarla o fiyata zor. Bence bu sefer çanta ve demirlerini opsiyonel yapmalılar. Herkes yan çanta almak istemeyebilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst