RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
yok hayır motul kullanıyorum C2+ , hafta sonu zincirin bağlantısı olan kapağı söktüm motoru 30-40metre sürdüm ses gelmedi tekrar taktım yine ses geldi :jocolor: anlamadım ne yapacağımı, o kapağı sökene kadar canım çıktı yahu heryerim yağ oldu birdahaki sefere doktorların ameliyat eldiveninden takacam:)

bi sürtünme yapıyor o zaman servise uğra sebebini çözerler cruiser'den başlarına benzer arıza gelmiştir illaki
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
Taktığın kapak'ta bi eğilme veya sürtünme izi yok mu oraları bi kontrol etseydin.
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Arkadaşlar başıma yeni bir problem geldi, geçtiğimiz akşam motorumu her zamanki gibi park ettim sabah gelip çalıştırıp motoru ilk hareket ettirdigimde alttan katır kutur birazda sürtünme sesine benzer bi ses geliyor, sanki zincirim biyere dokunuyor, aşırı derecede rahatsız edici bir durum. Motorun soluna gecip zincirin sol tarafina baktim herhangi bir problem yok fakat sag tarafta zincirin ortadan itibaren alt kısmınin sürttüğü belli oluyor, görsellik açısından fotoğraf çektim. Dikkatli bakin arkadaşlar zincirin tüm baklalarında aynı şey mevcut, baklanın üst kismi yağlı ama alt kısmında yag yok sanki çizgi ile çizilmiş gibi tam orta kısmı. Yardim ederseniz sevinirim

[url]http://i.hizliresim.com/OEpl2D.jpg[/url]

Merhaba Kardeş ne yaptın baktırabildin mi neyden yapıyor diye nasıl olmuş kronik bir şey mi ?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
http://www.keeway.com/detail/DORADO_
http://www.keeway.com/products/BLACKSTER

kendi sitesine göre cruiser 250 ile blackster arasında bir fark yok :)aynı ağırlık, aynı beygir gücü, hadi bakalım küba fanları yazın da görelim aslı neymiş :)
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Merhaba Kardeş ne yaptın baktırabildin mi neyden yapıyor diye nasıl olmuş kronik bir şey mi ?

zincirin devamındaki kapağı söktüm,yani şanzıman kısmının yanında ki kapağı söktüm bayağı yağlı bir kapaktı :) herneyse kapağı söküp sürünce motoru sürtme sesi gelmedi ama kapakta hiçbir sorun göremedim artık başka zamana halledeceğim.son zamanlarda bir rahatsızlık geçirdim 2-3 haftadır filan motora binemiyorum.

Arkadaşlar 2 kasımda,yani yarın ben teslim oluyorum askeriyeye. Kısmetse nisan sonu gibi geleceğim tekrar.Allah'a emanet olun kendinize iyi bakın.
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
332
zincirin devamındaki kapağı söktüm,yani şanzıman kısmının yanında ki kapağı söktüm bayağı yağlı bir kapaktı :) herneyse kapağı söküp sürünce motoru sürtme sesi gelmedi ama kapakta hiçbir sorun göremedim artık başka zamana halledeceğim.son zamanlarda bir rahatsızlık geçirdim 2-3 haftadır filan motora binemiyorum.

Arkadaşlar 2 kasımda,yani yarın ben teslim oluyorum askeriyeye. Kısmetse nisan sonu gibi geleceğim tekrar.Allah'a emanet olun kendinize iyi bakın.

Hayırlı tezkereler motorun aküsünü sökmeyi unutma :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:57 ----------

http://www.keeway.com/detail/DORADO_
http://www.keeway.com/products/BLACKSTER

kendi sitesine göre cruiser 250 ile blackster arasında bir fark yok :)aynı ağırlık, aynı beygir gücü, hadi bakalım küba fanları yazın da görelim aslı neymiş :)

özellik birebir aynı dış görünüş farklı birde boyutla ilgili bir farklılık vardı galiba oda yükseklikti. Görünüşte zaten görecelidir kimini blackster kimine cruiser. da anlamadığım niye kuba fanları dedin abi
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
anlamadığım niye kuba fanları dedin abi

onlar kendilerini biliyorlar :) sanki karşılarında bebeler varmış gibi yazanları da var :) dikkat et, hep kübaya yazarlar, küba motorları yok ama :) hep iyidir hoştur yazıyorlar, toz kondurmuyorlar :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

ek diyelim:) o kişiler benelliye de yazıyorlar, çünkü küba-benelli-rks aynı firmanın ürünü, acaba o kişiler firma çalışanları mı:) ah ahh ne tesadüf hep aynı konulardalar, hem de bu üçlüden motorları yok, yıllardır motor seçemediler :)
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Merhaba,

Virago 250 motorumun debriyaj maneti kirilmis nasil olmussa, birisi oynamis ve kirmis sanirim. RKS 250 ile uyumlu oldugunu saniyorum ama emin de degilim. Sizin debriyaj manetiniz alttaki resimdeki gibi mi?
Yedek parcalari nereden aliyorsunuz? Acaba internetten ismarlayabiliecegim bir site onerebilir misiniz?

538113.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
Merhaba,

Virago 250 motorumun debriyaj maneti kirilmis nasil olmussa, birisi oynamis ve kirmis sanirim. RKS 250 ile uyumlu oldugunu saniyorum ama emin de degilim. Sizin debriyaj manetiniz alttaki resimdeki gibi mi?
Yedek parcalari nereden aliyorsunuz? Acaba internetten ismarlayabiliecegim bir site onerebilir misiniz?

http://www.gear4bikes.com/images/levers/538113.jpg

http://urun.n11.com/debriyaj/yamaha-xv-250-s-virago-1999-okyami-manet-debriyaj-maneti-P98605033?cid=604001&gclid=CJTnoMLYjNACFQueGwodlToJkQ&gclsrc=aw.ds adresinden debriyaj manetini satın alabilirsin. :)
 
Katılım
6 Haz 2016
Mesajlar
7
Merhabalar Arkadaşlar Denizli de yaşıyorum Uzun süreden beri Blackster kullananları takip ediyorum Motorun Siparişini verdim en kısa zamanda ulaşıcaktır. Kullanan arkadaşlara soruyorum Garantı kapsamı nasıl işliyor servis konusunda söylemek istediğiniz şunu yap ya da dikkat et gibi yorumlarınızı bekliyorum. Tabi Ege Bölgesinde Yakın olan arkadaşlaralda görüşmek isterim bilgi paylaşımı için Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. :)
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Merhabalar Arkadaşlar Denizli de yaşıyorum Uzun süreden beri Blackster kullananları takip ediyorum Motorun Siparişini verdim en kısa zamanda ulaşıcaktır. Kullanan arkadaşlara soruyorum Garantı kapsamı nasıl işliyor servis konusunda söylemek istediğiniz şunu yap ya da dikkat et gibi yorumlarınızı bekliyorum. Tabi Ege Bölgesinde Yakın olan arkadaşlaralda görüşmek isterim bilgi paylaşımı için Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. :)

Motosikleti kullanmıyorum ama servisler genel olarak bilgili sayılır bu motorlardan servisleri anlıyor yani bakımlarını ve yağını zamanında kontrol et yeterlidir.
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Motosikleti kullanmıyorum ama servisler genel olarak bilgili sayılır bu motorlardan servisleri anlıyor yani bakımlarını ve yağını zamanında kontrol et yeterlidir.

Her servis bir tutulmaz kimisi iyidir kimisi kötüdür blackster tasarım ve marka gereği cruiser ve superlıght'e benziyor bu yüzden anlamayan servislerde göz aşinası olmuştur.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Arkadaşlar bilgilendirme için yazıyorum.

Motorum bu gün itibariyle tam 1 haftadır Antalya'daki yetkili servisinde tamir görüyor. F1 hatasının enjeksiyon sisteminden kaynaklandığını öğrendim. Bu da şu demek, motorum yakıt alamıyor püskürtmede problem var. Durum raporu almaya çalışıyorum devamlı. Gaziantep'deki fabrika çin'deki bu motoru tasarlayan mühendisle konuştuğunu ve nasıl böyle bir problem oluşabileceğini sorduğunu öğrendim. Benim motorun sorunu taaaa çine gitti anlayacağınız :D Antalya servisi bilinçli. Ne yaptığını biliyo en azından. Vaatleri "bu motoru öyle yada böyle düzeltecez" şeklinde. Motorum elime ne zaman geçer, yenisini mi verirler yoksa tamir mi ederler bi fikrim yok ama fabrikanın şu sosyal alemde ve forumlarda yazılanları ve anlatılan sorunları okuma zahmetine girdiği artık kesin. Benim yaşadığım enjeksiyon ve statör problemlerini benim üstüme yıkmaya çalışmaları da cabası. Fabrikanın ağzından dökülenler şu şekilde; ""Yauv o motoru kullanamamıştır. Ne anlasın böyle motordan. Bize hiç böyle bir problemle dönen olmadı. "Sattığınız adam motoru kullanamayıp bozuyorsa bize ne?"" !!! Ayıp denen birşey var hocam bunları söyleyebilecek kadar sırtı pek, tok adamlarsanız biz de reklamınızı ona göre yaparız olur biter. Ben bir klüp üyesiyim ve benim chopper/cruiser binen yüzlerce arkadaşım, ahbabım var Türkiyede. Bendeki problem sadece bende kalmıyor yani ama bakarsın işte ilgi, alaka anca bu kadar.

Başka bir konuya değinecek olursak;

@Atik216 bro motor efso olmuş eline sağlık. Seksiliğine seksilik katmışın resmen :D Bir de mat siyah ön koruma demiri ve sağlam bi çanta taktın mı küçük fatboy olacak :D Senin motorda bir problem yok demi statör benzin gaz kesme zor çalışma falan? Bu zor çalışma mevzusunu bujiyi değiştirerek çözdüm laps diye çalışıyo gaz vermeden. Bir de devrini o alttaki gaz teli kısmından hafif açtırmıştım ben motor buz gibi de olsa tek marşta çalışıyordu gaz vermeden. Yoksa motorda problemin, aman olmasın da kardeşim. Tekerine taş değmesin.

Dostlar şu RKS Blackster 250 ye sahip olan ve bütün bu sıkıntıları yaşayan sadece ben miyim? Yani benim şanssızlığım mı bütün bu yaşanılanlar? Blacster kullanıcılarına bilgi olsun şu diyeceğim. Belki biliyorsunuzdur bilmiyorum ama... Blacster, Cruiser 250 nin aynısı bire bir aynısı şase, boya ve gidon harici motor aksamı, yürüyen firenler herşey aynı. Yedek parçada sorun çekecek olursanız, Cruiser 250 parçası rahat bulursunuz takın geçin. Sadece beyin farklı diye biliyorum. (Servise güvenerek) Geri kalan herşey cuk aynı.

Motordan haber aldıkça buraya yazmaya çalışacam. Hepinize kazasız belasız sürüşler. Tekerleriniz düz bassın.

Ne oldu sizin hikaye, sorunlar devam ediyor mu?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Valla ne olduğu mechul. Hatalar hala aynı devam ediyor ve yaklaşık 1 aydan fazladır beni oyalayan bi fabrika var. Sözde bu hafta motorum alınıp antepteki fabrikaya götürülecekti ama hala beni oyalama peşindeler. Yarın yani pazartesi tüketici haklarına gidip dava açıcam. Allahtan elimde tüm değişen parçaların fotoğrafı ve değiştiğine dair belgesi var. Bir de yaptığı hataların video kaydı var elim boş değil. Dava sonuçlanınca tekrar haber veririm sizlere burdan. Aranızda servis soran olmuş. Servis ilden ile göre değişir ama RKS nin fabrika garantisini destekleyenin alnını karışlarım net. Şu çektiğim eziyeti kimse bilmez. iyi forumlar iyi sürüşler.
 

tmp

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
328
Valla ne olduğu mechul. Hatalar hala aynı devam ediyor ve yaklaşık 1 aydan fazladır beni oyalayan bi fabrika var. Sözde bu hafta motorum alınıp antepteki fabrikaya götürülecekti ama hala beni oyalama peşindeler. Yarın yani pazartesi tüketici haklarına gidip dava açıcam. Allahtan elimde tüm değişen parçaların fotoğrafı ve değiştiğine dair belgesi var. Bir de yaptığı hataların video kaydı var elim boş değil. Dava sonuçlanınca tekrar haber veririm sizlere burdan. Aranızda servis soran olmuş. Servis ilden ile göre değişir ama RKS nin fabrika garantisini destekleyenin alnını karışlarım net. Şu çektiğim eziyeti kimse bilmez. iyi forumlar iyi sürüşler.

Yaşadığın arıza nedir ve fabrikayla bizzat kendin konuştun mu ?
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Yaşadığım arızaları uzun uzun yazdım hepsini burda. Hala yaşadıklarımı da yazdım yukarda bi yerlerde var hepsi. Ordan bakabilirsiniz. Antep fabrikasıyla da akraba olduk konuşa konuşa. Şimdi görüştüm öğlen 1.30 dan sonra size tekrar haber verecem dedi son kez peki dedim. Öğlen döndüğünde beni ertelerse ya da hiç dönmezse yarın dava işlemlerine başlıyorum. Artık yetti çünkü. Sizinlerde var mı böyle sıkıntıları yoksa bana mı garezleri var bu haysiyetsizlerin?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Yaşadığım arızaları uzun uzun yazdım hepsini burda. Hala yaşadıklarımı da yazdım yukarda bi yerlerde var hepsi. Ordan bakabilirsiniz. Antep fabrikasıyla da akraba olduk konuşa konuşa. Şimdi görüştüm öğlen 1.30 dan sonra size tekrar haber verecem dedi son kez peki dedim. Öğlen döndüğünde beni ertelerse ya da hiç dönmezse yarın dava işlemlerine başlıyorum. Artık yetti çünkü. Sizinlerde var mı böyle sıkıntıları yoksa bana mı garezleri var bu haysiyetsizlerin?

Sana garezleri var anlaşılan :) marka yıllardır var binlerce motor satmıştır şimdiye dek şikayetvar.com sayfasında en az şikayet alan motor markasıdır. Yaşadığın problem nedir bilmiyorum okumadım da sen dediğini yap yasal işlemlere başvur ama orada bana garezleri var bu haysiyetsizlerin deme direk mağlup olursun.
 
Katılım
17 Kas 2014
Mesajlar
320
Yaşadığım arızaları uzun uzun yazdım hepsini burda. Hala yaşadıklarımı da yazdım yukarda bi yerlerde var hepsi. Ordan bakabilirsiniz. Antep fabrikasıyla da akraba olduk konuşa konuşa. Şimdi görüştüm öğlen 1.30 dan sonra size tekrar haber verecem dedi son kez peki dedim. Öğlen döndüğünde beni ertelerse ya da hiç dönmezse yarın dava işlemlerine başlıyorum. Artık yetti çünkü. Sizinlerde var mı böyle sıkıntıları yoksa bana mı garezleri var bu haysiyetsizlerin?

Geçen mesajınıda okumuştum şimdi adamlar parça mı yok diyor yaptırmıyoruz mu diyor ne diyor pek anlamadım arızayı çözememişler orası kesin ama illaki çözülecke
 
Katılım
24 Eyl 2016
Mesajlar
65
Sana garezleri var anlaşılan :) marka yıllardır var binlerce motor satmıştır şimdiye dek şikayetvar.com sayfasında en az şikayet alan motor markasıdır. Yaşadığın problem nedir bilmiyorum okumadım da sen dediğini yap yasal işlemlere başvur ama orada bana garezleri var bu haysiyetsizlerin deme direk mağlup olursun.

Haklısın motor efsane ki defalarca yazdım da yukarlarda Cruiser 250 müthiş makina uzun süre sürdüm falan diye ama gel gelelim ki bu blackster beni çileden çıkardı. Sonuca bağlamak gerekirse senin için küçük bir özetle sıfır aldığım bir motosiklette 2 si aynı yerden olmak şartıyla 4 parça sorunlu olarak değişti. Ekstra ben bin km deki makinanın bujisini değiştirdim onu da sayarsak 5 parça. Fabrika geldi bana dedi ki "Beceriksiz adam süremeyip bozuyorsa bize ne bundan!" ben haysiyetsiz demişim çok mu... Onu da geçtim, 2 aydır motora binemiyorum problemden ötürü ve beni safsaklayan bi fabrika var bu gün alacaz motoru yarın alacaz motoru diye... E ben düşünmeyeyim de dolandırıldığımı kim düşünsün? Yani kardeş haysiyetsiz demem hafif bile bu heriflere bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:43 ----------

Geçen mesajınıda okumuştum şimdi adamlar parça mı yok diyor yaptırmıyoruz mu diyor ne diyor pek anlamadım arızayı çözememişler orası kesin ama illaki çözülecke

Hacım, ne parça diyorlar ne yaptırmayız... Dedikleri tek şey "Beyfendi yarın motorunuzu aldırıyoruz servisten. Lütfen motoru servisine verin." gidiyorum veriyorum. "Aaa nakliyatta bi sorun çıktı haftaya alacaz motoru..." Haftaya gidiyorum bırakıyorum. "Aaaa cuma alacaz motoru..." Dedikleri tek şey bu. Bu gün konuştum. İzmire bi nakliyat çıkmış dönüşte alacaklarmış ya bakalım...
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Enjeksiyonda sorun olması büyük şanssızlık. Zaten Çin motorlarıyla ilgili en büyük soru işareti bu tip teknik ve tamiratı zor problemlerde servisin ve firmanın yetersiz kalması. Adamlar bırakın çözmeyi, sorunun kaynağının ne olduğunu bile tahmin edemeyip deneme yanılma yöntemiyle bulmaya çalışıyorlar. Çinli mühendise falan ulaşıp konuşmaları da külliyen yalan, okuyunca güldüm. Sanki motoru bir mühendis tek başına tasarlamış da açıp harika Çince'leriyle ona soruyorlar :). Problemin tekil bir problem olduğu apaçık ortada. Firmanın yapması gereken şey, müşterisini korumak için gerekiyorsa bütün enjeksiyon sistemini sorgusuz sualsiz değiştirmek olmalı.

Ben yine de bu motorun iyi bir motor olduğunu düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst