- Katılım
- 14 Eyl 2010
- Mesajlar
- 109
Ama bunlar insani evde durdurmaz ki! Bu gibi paylasimlari ayri bir baslik altina koymalari lazim. Kiskirtici seruven, doga, tutku ve heyecan icerir basligi olabilir mesela
teşekkür ederim, inşallahÇok güzel bir gezi olmuş,fotolar bile insana huzur veriyor,darısı başımıza.
gerçekten üzgünümAma bunlar insani evde durdurmaz ki! Bu gibi paylasimlari ayri bir baslik altina koymalari lazim. Kiskirtici seruven, doga, tutku ve heyecan icerir basligi olabilir mesela
harika bir yer gezmek isterim tekerine saglık:cat:
süper bir gezi olmuş tekerinize sağlık
TeşekkürlerBen fotoğrafları çok beğendim gerçekten elinize sağlık.
Ben hep bu gezileri rapor haline , blogda yazmaya , hazırlamaya vs çok üşeniyorum ve çok nadirde olsa şu son 4-5 yılda 1-2 tane gezimi buralarda az çok rapor haline getirip paylaşım yapmışlığım vardır. Bu konudada ayrıca tebrik ederim sizi ve başka kişileride üşünmeden yapıyorsunuz valla![]()