Tracer 700 ile Cennet Coğrafyalara

Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
109
Ama bunlar insani evde durdurmaz ki! Bu gibi paylasimlari ayri bir baslik altina koymalari lazim. Kiskirtici seruven, doga, tutku ve heyecan icerir basligi olabilir mesela
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Çok güzel bir gezi olmuş,fotolar bile insana huzur veriyor,darısı başımıza.
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Ben fotoğrafları çok beğendim gerçekten elinize sağlık.

Ben hep bu gezileri rapor haline , blogda yazmaya , hazırlamaya vs çok üşeniyorum ve çok nadirde olsa şu son 4-5 yılda 1-2 tane gezimi buralarda az çok rapor haline getirip paylaşım yapmışlığım vardır. Bu konudada ayrıca tebrik ederim sizi ve başka kişileride üşünmeden yapıyorsunuz valla :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben fotoğrafları çok beğendim gerçekten elinize sağlık.

Ben hep bu gezileri rapor haline , blogda yazmaya , hazırlamaya vs çok üşeniyorum ve çok nadirde olsa şu son 4-5 yılda 1-2 tane gezimi buralarda az çok rapor haline getirip paylaşım yapmışlığım vardır. Bu konudada ayrıca tebrik ederim sizi ve başka kişileride üşünmeden yapıyorsunuz valla :)
Teşekkürler :) severek yapıyorum yoksa dedğiniz gibi, vakit ayırmak gerekiyor bolca. bir de blogda derlediklerim rehber niteliğinde. yola çıkan adam için büyük nimet, faydalı olmak da mutlu edici :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst