Yakıt alırken neden motordan inilmeli? cevabı içerde (resimli)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Yorum sizin. Ghost rider olmak isteyenler için petrol istasyonunun adını paylaşabilirim =)

Not:vloggerlar için full video satılıktır :) Pompacının eliyle tabancayı tıkamaya çalışması, sağa sola sallaması vs var. 1Milyon hit garantili, kopuyorum :D



lEMvdE.png
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
hocam at işte videoyu neden bu kadar uğraştırıyorsun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
hocam at işte videoyu neden bu kadar uğraştırıyorsun
Kamerayı sadece böyle antik kuntik olayları ıspatlamak için takıyorum o yüzden ayarları bozuk.
videnun kesilmesi, ses senkronizasyonun yapılması, 180derece döndürülmesi, yüklenmesi vs var. uzun mevzu. ona ayıracak zamanım olsa o zamanı motorla gezmeye ayırırım :)
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
302
Kamerayı sadece böyle antik kuntik olayları ıspatlamak için takıyorum o yüzden ayarları bozuk.
videnun kesilmesi, ses senkronizasyonun yapılması, 180derece döndürülmesi, yüklenmesi vs var. uzun mevzu. ona ayıracak zamanım olsa o zamanı motorla gezmeye ayırırım :)

biz ekranı ters çeviririz :)
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
97
Kamerayı sadece böyle antik kuntik olayları ıspatlamak için takıyorum o yüzden ayarları bozuk.
videnun kesilmesi, ses senkronizasyonun yapılması, 180derece döndürülmesi, yüklenmesi vs var. uzun mevzu. ona ayıracak zamanım olsa o zamanı motorla gezmeye ayırırım :)

bende laptop var ters çeviririm sıkıntı yok :D
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
merak ettim o dökülen benzinleri senin hesaba kitlemeye çalıştılar mı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Video varmı diyenlere toplu cevap: var. satılık, yanında bir tanede 2 martının başarısız intihar girişimi videosu hediye.


merak ettim o dökülen benzinleri senin hesaba kitlemeye çalıştılar mı
Kitlediler zaten :) olayı kabul ettiklerine dair kaşeli kağıt aldım, 50+7 lira dökülen benzin parası ödedim. Boya filan atarsa önce adam gibi zararı karşılamasını talep edeceğim, muhtemelen pislik çıkaracaklar bende video + kaşeli kağıt ile hukuki süreç başlatacağım.

Tüm durumlar aleyhimde sonuçlanırsa videoyu eğitmen arkadaşlara/vloggerlara pazarlarım :)

Süreç benim lehime işlese bile adamları PO'ne şikayet edeceğim. Para yüzünden değil g.tum tutuştuğu için.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2016
Mesajlar
4
Büyük ihtimal benzinden bi zarar gelmez motorun boyasına:D .Yağ pislik varsa temizlenmiştir.Ama videoyu merak ettimD: çok ayıp ettin:queen::flower:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
577
Videooo(En az 10 karakter gerekmiş o yüzden yazıyorum):mrgreen:
ben vidyo yazmak istiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:48 ----------

Büyük ihtimal benzinden bi zarar gelmez motorun boyasına:D .Yağ pislik varsa temizlenmiştir.Ama videoyu merak ettimD: çok ayıp ettin:queen::flower:

Panik yapmış halimi beleşe vermem :) Bi sürü ardışık olarak eyvah diyorum :) pompacı benzin fışkırırken hortumu bana/sağa sola doğru sallıyor :) ağzında sigara ile bize doğru gelen bi arkadaşta var :) ona gel/gelme gibisinden bişeyler saçmalıyorum filan :D [iyice meraklandırayım]
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Motosiklet camiasına asla faydası olamayacak bi adamsın başına gelen ufak bi olaydan bile cebine para sokmaya calisiosun duyanda John f kenedy yı vuran adamı kameraya yakaladın sancak çok ta umrumda yani videon gece uyuyamam ben şimdi ya vay anasını.

Yurugit videonu başka yerlerde pazarla burayı kirletme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst