Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
45
arkadaşlar iyi akşamlar. Pulsarımla alakalı bi sorum olacaktı 10 bin bakımını yaptırdım 9250 km de. çok zorlamak istemedim motoru erkenden götürdümancak farketti ki bakımlamı alakalı bilmiyorum motorun top speed i düştü önceden(6-7 bin km de) çok rahat artçıyla 145 km hızlara çıkabiliyordum son hız olarakta 155 i görmüştüm ama bu aralar deniyorum 130 dan sonrası çok yavaş 140 dan sonrada zar zor yükseliyor. Ben bakımdan sonra daha iyi bir performas beklerken sonuç bu . Bu arada ara hızlanmaları normal gibi onda bi düşüş hissetmedim ama son sürat neden böyle oldu anlayamadım doğrusu konu hakkında bilgisi olan varsa esirgemesin lütfen :) teşekkür ederim cevaplarınızı bekliyorum :)
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
45
@karaca3 aynen yaklaşık 500 km önce yazılım atılmıştı sorun yazılım mıdır acaba eğer yazılımsa çözümü hakkında bi bilginiz var mı ?
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
4
Benim motorum arkadan rüzgar alırsa 155 te devir kesiciye giriyor. Rüzgar karşıdan olunca 135 te kalıyor. Yazılımla alakalı bir değişme olmadı. 8000 km de.
 
Katılım
28 Ağu 2016
Mesajlar
4
Arkadaslar motorun yağ gostergesine baktigim zaman yagin köpürdünü farkettim. Neyden olabilir bu ?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaslar motorun yağ gostergesine baktigim zaman yagin köpürdünü farkettim. Neyden olabilir bu ?

Sadece köpürme ise sıkıntı yok, karışım olup olmadığına bakın, yağın renginde değişme var mı koyu süt rengi gibi.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
durt diye bir markadan (internet sitesinden)kıslık eldiven aldım dikişlri patladı az da olsa sanki ucundan dikmişler yolladım bakalım bilen varmı bu durt ü
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
Selamlar arkadaşlar, 250 km'deki motorumun çalışmasında bir sorun yok fakat bazen gösterge resetleniyor. Saati ayarlamama değmiyor çünkü sıfırlanıyor. Sorun aküden midir?
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
458
Selamlar arkadaşlar, 250 km'deki motorumun çalışmasında bir sorun yok fakat bazen gösterge resetleniyor. Saati ayarlamama değmiyor çünkü sıfırlanıyor. Sorun aküden midir?

kontajı actıkdan sonra ışıklar sönmeden marşa basma acele etme marşa hemen basınca sıfırlama yapıyor dıkkat et. bu şekilde kullan düzelmezse servise gidersin
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
519
kontajı actıkdan sonra ışıklar sönmeden marşa basma acele etme marşa hemen basınca sıfırlama yapıyor dıkkat et. bu şekilde kullan düzelmezse servise gidersin

Böyle yapmıyorum dostum mutlaka bekliyorum. Bu durum da genellikle stop ettikten sonra (acemilikten ettirdiğim oluyor) hemen çalıştırınca oluyor. Yolun ortasında da switch'i kapatıp açıp bekleyemiyorum tabi.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
Böyle yapmıyorum dostum mutlaka bekliyorum. Bu durum da genellikle stop ettikten sonra (acemilikten ettirdiğim oluyor) hemen çalıştırınca oluyor. Yolun ortasında da switch'i kapatıp açıp bekleyemiyorum tabi.

yolun ortasında swiçi niçin acıp kapatıyorsunuzki.stop ederse direk marşa basıp çalıştırın.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Katılım
22 May 2016
Mesajlar
13
Arkadaslar motoru kis uykusuna yatiricam yanliz takildigim bir kac nokta var.
Oncelikle depoyu fulledim ve benzin katkisi ekledim ama benzin vanasi gibi bisey olmadigindan (yada ben bulamadim )yakit pompasina giden benzini kesemedim boylece biraksam sorun yaratirmi?
- 3-4 ay kullanmicam motoru,4 ay sonra depodaki benzin kullanilabilir mi? Yoksa bosaltip yeni benzinmi koymak gerekir?
-aküyu söktüm ve evde tutmayi dusunuyorum arada sarj etmem gerekirmi?
- motorun icindeki yag 1000 km oldu duruyor. Kis uykusundan sonra ilk is yagini degistirecegim icin icindeki yagi bosaltsam sorun olurmu yoksa bahara kadar icindeki yag ile kalabilirmi?

Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler
 
Katılım
29 Eki 2016
Mesajlar
106
Arkadaslar motoru kis uykusuna yatiricam yanliz takildigim bir kac nokta var.
Oncelikle depoyu fulledim ve benzin katkisi ekledim ama benzin vanasi gibi bisey olmadigindan (yada ben bulamadim )yakit pompasina giden benzini kesemedim boylece biraksam sorun yaratirmi?
- 3-4 ay kullanmicam motoru,4 ay sonra depodaki benzin kullanilabilir mi? Yoksa bosaltip yeni benzinmi koymak gerekir?
-aküyu söktüm ve evde tutmayi dusunuyorum arada sarj etmem gerekirmi?
- motorun icindeki yag 1000 km oldu duruyor. Kis uykusundan sonra ilk is yagini degistirecegim icin icindeki yagi bosaltsam sorun olurmu yoksa bahara kadar icindeki yag ile kalabilirmi?

Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler

Eğer mümkünse zinciri ve hareketli parçaları yağlayarak olduğu gibi parka çekin. Her ihtimale karşı benzin ve yağı içinde kalsın. Motor için sorun teşkil etmez ve acil kullanmanız gerektiğinde marşa basar çıkarsınız. Park süresince motoru mümkünse günlük 5 dkda olsa çalıştırın. Baharda dediğiniz gibi çıkardığınızda bakımını yapar güle güle binersiniz. Benim bildiklerim bunlar ustalar tam olması gerekeni yazarlar.
 
Katılım
13 Ocak 2016
Mesajlar
464
motor lastikleri betona yada asfalta basmasın.mümkünse lastıgın temas ettgi yerlere kalıntahta yada sunta koyun.
soguk havada hareketsiz devamlı yere basarsa havası iner ve çatlamalar olusur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst