arkadaşlar iyi akşamlar. Pulsarımla alakalı bi sorum olacaktı 10 bin bakımını yaptırdım 9250 km de. çok zorlamak istemedim motoru erkenden götürdümancak farketti ki bakımlamı alakalı bilmiyorum motorun top speed i düştü önceden(6-7 bin km de) çok rahat artçıyla 145 km hızlara çıkabiliyordum son hız olarakta 155 i görmüştüm ama bu aralar deniyorum 130 dan sonrası çok yavaş 140 dan sonrada zar zor yükseliyor. Ben bakımdan sonra daha iyi bir performas beklerken sonuç bu . Bu arada ara hızlanmaları normal gibi onda bi düşüş hissetmedim ama son sürat neden böyle oldu anlayamadım doğrusu konu hakkında bilgisi olan varsa esirgemesin lütfen
teşekkür ederim cevaplarınızı bekliyorum 