Yamaha Yamaha MT 25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
4
Herkese selam,honda msx 125 motorumu sattım ve ikinci el bir mt25 almak istiyorum.sahibinden.com da baktığım motorlarda gösterge panelinde çoğunda yağ lambası yanıyor bu normal mi?benim eski grom da hiç bir ikaz lambası yanmıyordu.

Motor çalışmadığı zaman yağ uyarısı sürekli yanıyor. Normal bir durum, motoru çalıştırınca söner.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Herkese selam,honda msx 125 motorumu sattım ve ikinci el bir mt25 almak istiyorum.sahibinden.com da baktığım motorlarda gösterge panelinde çoğunda yağ lambası yanıyor bu normal mi?benim eski grom da hiç bir ikaz lambası yanmıyordu.

yağ lambası yağ değişimi geldiği zaman yanıyor, ben daha yeni kullanmaya başladım ama arkadaşlar daha iyi bilgiye sahiptirler yardımcı olurlar.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
yağ lambası yağ değişimi geldiği zaman yanıyor, ben daha yeni kullanmaya başladım ama arkadaşlar daha iyi bilgiye sahiptirler yardımcı olurlar.

Hayır değil...Mt-25 ve R25'te kontak açık ve motor çalışmıyorsa yanan kırmızı lamba-yağ basınç lambasıdır...
 

yzo

Katılım
21 Eyl 2016
Mesajlar
29
Motosiklet üzerinde modifiye deneyen var mı? Egzoz veya kısa plakalık harici. Örneğin yuvarlak far veya kuyruk kısaltma gibi..

Gerekli parçaları temin ettikten sonra buna yakın bir değişim planlıyorum.
937f74e1e74645ca1a69861bcf82c279.jpg
 
Katılım
28 Mar 2016
Mesajlar
93
Mt-25 le uzun yolda zorlanmadan ortalama kaç hızla gidilebilir ?.4
ruzgar sartlarina gore cok degisiyor..genel olarak cok ruzgarsiz bir gun degilse 140 uzeri zorlaniyor.. ben genelde 110-120 gidiyorum ancak rahatlikla 130-140 araliginda gidebilirsiniz..ust hizlara cok yavas tempoda cikiyor cok zevk vermiyor acikcasi..top speed sorarsaniz ruzgar yoksa 160lari gecer ama dedigim gibi sartlarin uygun olmasi kosuluyla
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
28
Beyler selam,

18000 limit var. Duke 390 ile Yamaha mt 25 arasında kaldım. Size MT25 kullanıcısı olarak danışmak istedim. Alacağım Duke 13K Mt 25 ise 2k km'de. İkisininde çok fazla ekstrası var. Yorumlarınızı bekliyorum. Altın Elbiseli adam MT 25 kötülemiş.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Beyler selam,

18000 limit var. Duke 390 ile Yamaha mt 25 arasında kaldım. Size MT25 kullanıcısı olarak danışmak istedim. Alacağım Duke 13K Mt 25 ise 2k km'de. İkisininde çok fazla ekstrası var. Yorumlarınızı bekliyorum. Altın Elbiseli adam MT 25 kötülemiş.

her iki motoru da test edin kararınızı kendiniz verin.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Mt-25 e uyarlanmış pulsar çamurluğu, orjinal kuyruk düz durmuyor ama taktığım çamurluk lastik ile bire bir orantılı.

15055872_10208767069267766_4303706859767961544_n.jpg


14947590_10208767070867806_5853734661939739704_n.jpg


14955864_10208767070427795_5372324095662756906_n.jpg


14993500_10208767070067786_4992439963431870177_n.jpg


15055632_10208767069547773_7933537535356502251_n.jpg
 
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
12
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
19
selam arkadaşlar mt-25 in lastiklerini farklı ebat takan arkadaşlar var mı acaba istediğim lastikler orijinal ebatlarda yok takan deneyen arkadaşlar yardım edebilir mi acaba
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
Selam Dostlar, elcik ısıtma kullanan var mıdır acaba? Bu soğuk havalarda rüzgarla nasıl baş ediyorsunuz?
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Selam Dostlar, elcik ısıtma kullanan var mıdır acaba? Bu soğuk havalarda rüzgarla nasıl baş ediyorsunuz?

elçik ısıtma tek başına işe yaramaz, elçik korumanız da olması lazım ki parmaklarınız üşümesin, avuç içi sıcak olur ama parmaklarınız yine donacak o yüzden elçik koruma da alın.
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
250 cc motorsikletler arasında en güçlüsü olmasına rağmen herkes neden torkuna takmış anlam veremedim. 250cc bir motorun torku yüksek olsa da zaten ne verebilir size? Ayrıca 250cc'den ne kadar tork elde edebilirsin ki zaten? O kadar tork merakınız varsa sizi Cruiser segmentine alalım. Gerçi bu sefer de beygir düşük diye söylenir arkadaşlar. :mrgreen: Kendi motorumu satıp 0 olarak almayı planladığım motordur kendisi. Bakalım nasip kısmet. :) Yağ pompası sorunu vardı R25'lerin bunların da olduğunu duymuştum ama bugün İzmir Yamaha İz-Moto ile görüşmemde 2016 modellerde artık o sorunun olmadığını söyledi. Bir problem yaşarsak da garantiden halledileceğini söyledi. Bunun dışında bir kronik sıkıntısı var mıdır bu makinaların?
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
250 cc motorsikletler arasında en güçlüsü olmasına rağmen herkes neden torkuna takmış anlam veremedim. 250cc bir motorun torku yüksek olsa da zaten ne verebilir size? Ayrıca 250cc'den ne kadar tork elde edebilirsin ki zaten? O kadar tork merakınız varsa sizi Cruiser segmentine alalım. Gerçi bu sefer de beygir düşük diye söylenir arkadaşlar. :mrgreen: Kendi motorumu satıp 0 olarak almayı planladığım motordur kendisi. Bakalım nasip kısmet. :) Yağ pompası sorunu vardı R25'lerin bunların da olduğunu duymuştum ama bugün İzmir Yamaha İz-Moto ile görüşmemde 2016 modellerde artık o sorunun olmadığını söyledi. Bir problem yaşarsak da garantiden halledileceğini söyledi. Bunun dışında bir kronik sıkıntısı var mıdır bu makinaların?

Ben de senin kullandığın tarzda bir motordan geçiş yaptım buna.(Kuba Superlight 200 kullanıyordum) Pişman olmazsın kesinlikle. Yağ pompası dışında kronik bir sıkıntısı yok. İmkanın varsa lastikleri değiştirmeni öneririm. Hayırlı olsun şimdiden.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst