250 cc motorsikletler arasında en güçlüsü olmasına rağmen herkes neden torkuna takmış anlam veremedim. 250cc bir motorun torku yüksek olsa da zaten ne verebilir size? Ayrıca 250cc'den ne kadar tork elde edebilirsin ki zaten? O kadar tork merakınız varsa sizi Cruiser segmentine alalım. Gerçi bu sefer de beygir düşük diye söylenir arkadaşlar. :mrgreen: Kendi motorumu satıp 0 olarak almayı planladığım motordur kendisi. Bakalım nasip kısmet.

Yağ pompası sorunu vardı R25'lerin bunların da olduğunu duymuştum ama bugün İzmir Yamaha İz-Moto ile görüşmemde 2016 modellerde artık o sorunun olmadığını söyledi. Bir problem yaşarsak da garantiden halledileceğini söyledi. Bunun dışında bir kronik sıkıntısı var mıdır bu makinaların?