- Katılım
- 31 Ocak 2015
- Mesajlar
- 272
İlginize teşekkür ederim, o zaman ben biraz araştırayım motorda bir sorun olabilir..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
Yalnız anlamadığım konu, servisler neden normal diyor, normalse herkeste bu ıslık sesinin olması lazım..
Telefonla da olsa danışılabilecek tecrübeli servis öneriniz var mıdır?
Herhangi bir servis önerim yok fakat telefonda başlarından savmak için normal diyor olabilirler. Bence diğer mt-25 sürücülerinden de yorum almak lazım belki onlarda da vardır bu ses.