- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar,
Beni tanımayanlara kısaca kendimi tanıtayım. 2003 yılında MT (motosiklet.net) Erhan arkadaşımız tarafından ilk kurulduğu zamanlarda haftasonları buluşup gazlayan ilk ekip üyelerinden biriyim. Üyelik tarihime bakarsanız anlarsınız zaten, 13 senelik geçmişim var. Ancak belli nedenlerden dolayı gerek Türkiye'deyken gerekse Amerika'ya yerleştikten sonra foruma pek giremedim. Belli konular nedeniyle yurtdışındaki forumlara geçen hafta itibariyle girmeye başladım ve MT'ye de zaman buldukça zaman ayırma kararı aldım. MT altında genelde teknik anlamda bilgilendirici 3000 kadar mesajım var. Senelerce foruma girmememe rağmen seneler sonra yazılarımı okuyup benimle gerek forum üzerinden gerekse email üzerinden iletişime geçen çokça sayıda arkadaş var. 2007-2012 seneleri arasında Türkiye Pist Şampiyonası ve Doğu Avrupa Balkan Şampiyonasında Superstock 600 ve Superstock 1000 kategorilerinde profesyonel olarak yarıştım. 2013 senesinde de işi gücü bırakıp Amerika'ya yerleşip motosiklet işi yapma kararı aldım. 2013 senesinden beri 2 Wheels Heaven adlı motosiklet dükkanını işletmekteyim.
Neredeyse her ay Türkiye'de motosiklet servisi olan bir arkadaşa yüklü miktarda parça yollamaktayım. Geçenlerde beni bir şekilde bulan iki arkadaşa da motosiklet egsozu ve bazı performans parçaları yolladım. Benimle iletişime geçerseniz Türkiye'de bulamadığınız, elde etmesi çok zaman alan veya burada daha ucuz olan parça ve aksesuar konusunda yardımcı olabileceğimi bilin. Gerekirse birkaç kişi toplanıp topluca gönderim yapılabilir. O zaman gönderim ücreti bölüşüldüğünden çok daha uyguna gelir. Onun dışında yine teknik sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım. 3 sene içerisinde oldukça fazla motosikletle uğraştık. Burada da pistlere gitmekteyim. Bir ay önce 7 senedir hayalini kurduğum motosikleti satın almayı gerçekleştirdim. 2016 Aprilia RSV4 RF. Aldığımın ilk haftası piste gidip üzerinde gelen Pirelli Diablo Supercorsa SP lastikleri 70 milde bitirdim. Makine gerçekten mükemmel, 201 hp stock gücü, wheelie control, traction control, launch control, quick shifter, yarış ABS makineyle stok geliyor tam bir pist makinesi.
Sizlere birkaç foto yapıştırıyorum...
Beni tanımayanlara kısaca kendimi tanıtayım. 2003 yılında MT (motosiklet.net) Erhan arkadaşımız tarafından ilk kurulduğu zamanlarda haftasonları buluşup gazlayan ilk ekip üyelerinden biriyim. Üyelik tarihime bakarsanız anlarsınız zaten, 13 senelik geçmişim var. Ancak belli nedenlerden dolayı gerek Türkiye'deyken gerekse Amerika'ya yerleştikten sonra foruma pek giremedim. Belli konular nedeniyle yurtdışındaki forumlara geçen hafta itibariyle girmeye başladım ve MT'ye de zaman buldukça zaman ayırma kararı aldım. MT altında genelde teknik anlamda bilgilendirici 3000 kadar mesajım var. Senelerce foruma girmememe rağmen seneler sonra yazılarımı okuyup benimle gerek forum üzerinden gerekse email üzerinden iletişime geçen çokça sayıda arkadaş var. 2007-2012 seneleri arasında Türkiye Pist Şampiyonası ve Doğu Avrupa Balkan Şampiyonasında Superstock 600 ve Superstock 1000 kategorilerinde profesyonel olarak yarıştım. 2013 senesinde de işi gücü bırakıp Amerika'ya yerleşip motosiklet işi yapma kararı aldım. 2013 senesinden beri 2 Wheels Heaven adlı motosiklet dükkanını işletmekteyim.
Neredeyse her ay Türkiye'de motosiklet servisi olan bir arkadaşa yüklü miktarda parça yollamaktayım. Geçenlerde beni bir şekilde bulan iki arkadaşa da motosiklet egsozu ve bazı performans parçaları yolladım. Benimle iletişime geçerseniz Türkiye'de bulamadığınız, elde etmesi çok zaman alan veya burada daha ucuz olan parça ve aksesuar konusunda yardımcı olabileceğimi bilin. Gerekirse birkaç kişi toplanıp topluca gönderim yapılabilir. O zaman gönderim ücreti bölüşüldüğünden çok daha uyguna gelir. Onun dışında yine teknik sorularınız varsa yardımcı olmaya çalışırım. 3 sene içerisinde oldukça fazla motosikletle uğraştık. Burada da pistlere gitmekteyim. Bir ay önce 7 senedir hayalini kurduğum motosikleti satın almayı gerçekleştirdim. 2016 Aprilia RSV4 RF. Aldığımın ilk haftası piste gidip üzerinde gelen Pirelli Diablo Supercorsa SP lastikleri 70 milde bitirdim. Makine gerçekten mükemmel, 201 hp stock gücü, wheelie control, traction control, launch control, quick shifter, yarış ABS makineyle stok geliyor tam bir pist makinesi.
Sizlere birkaç foto yapıştırıyorum...