Amerika'dan motosiklet parçası isteyenlere

Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Amerika'da degilseniz Amazondan pc veya elektronik parca almanizi tavsiye etmiyorum. Problem durumunda geri gondermek maliyet olarak cok daha masrafli olacaktir. Daha once yasadik bu durumlari.

Tavsiyeye teşekkür ederim. Geçen sene aldığım sorunsuz çalışıyor. Sorun olsada çözebilecek donanımdayım. Orayla bura fiyat farkı 2 katı neredeyse o yüzden amazon çok mantıklı :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Tavsiyeye teşekkür ederim. Geçen sene aldığım sorunsuz çalışıyor. Sorun olsada çözebilecek donanımdayım. Orayla bura fiyat farkı 2 katı neredeyse o yüzden amazon çok mantıklı :)

bazı firmalar sizin için sanal adresler oluşturup kargoyu elinize kadar ulaştırıyor. bir araştırın derim.
 

Obs

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
219
işinizde motosikletinizde hayırlı olsun. Neden sıralı 4 tercih etmediğinize dair yorumunuzu alabilirmiyiz? TR deki ses hastalarına aydınlanma gelir belki =)


V4 pist icin istanbul park 250 tl tek seans 2 gunluk zevk icin. Sonra gene sokaktasin o mutis sirali sesiyle. Amerika ozelinde ben de v4 alirim cunku olanak var.
 
Katılım
17 Tem 2016
Mesajlar
20
Abi resmen hayalimdeki hayatı kurmuşsun, şimdi gel de okulu bırakıp geleyim :cherry:
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Ustad gec kaldik be :( V&H slip on + fuelpak siparis etmistim. Keske oncesinde acsaydin konuyu.

Urunleri hangi kargo sirketi ile yolluyorsunuz?
Fatura tutari ile oynama yapma ya da hediye seklinde gonderim yapiyor musunuz?
Bir de ; diyelim internetten bir urun bulduk ve fiyati mevcut. Kafamizda bir tahmin yapmak adina sizin urunler icin ne kadarlik bir marjiniz olacak?

Tesekkurler simdiden..

Geçen ay Yamaha Bolt için Vance & Haynes black exhaust ve fuelpak gönderdim bir arkadaşa.
Sen kimden sipariş ettin bilmiyorum ama fiyat ürüne spesifik olarak verebilirim. Nerden kimden aldığıma göre değişir.
Ben burada bir sürü distributor ile çalışıyorum. Bazısı free shipping ile yolluyor bana. Bazısı daha iyi fiyat veriyor.
Duruma göre değişiyor ama orada fiyatlar ne alemde bilmediğimden USA dan TR ye shipping ücreti dahil daha mı uyguna geliyor yoksa aynı mı bilemiyorum. Bazen orada hiç bulamadığınız parçalar olabilir, burada her türlü buluruz.
 
Katılım
15 Tem 2016
Mesajlar
309
Brn motors araciligi ile getirdim ben.
Parcalar her turlu daha ucuz buraya kiyasla orasi.

Tek sorun shipping(ortalama 60 usd per item) + burada karsilastigimiz gumruk masraflari urunu iyice sisiriyor.(85 usd ve uzeri faturalarda)

Urunleri direkt siz gonderirseniz invoice amount ile oynayabilirsiniz kanimca.

Ornek : VH egzostlari ortalama 2.5 - 3k dan satiyorlar burada.
Us fiyati 450 - 500 usd.
Hesabi siz yapin.

Suan motoruma (2014 Iron) mustache koruma derimi bakiyorum.
Ilgilenme sansiniz olur mu?
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
suzuki vl800 için k&n hava fitresi ve ateşleme bobini sipariş etmeyi düşünüyorum gelecek ay için başka şeyler için de sipariş verecek olan varsa kargo bedelini paylaşabiliriz

selamlar abicim... ben de suzuki gs 500 un orjinal bobinleri var... uyarsa gorusebiliriz... ;)
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Brn motors araciligi ile getirdim ben.
Parcalar her turlu daha ucuz buraya kiyasla orasi.

Tek sorun shipping(ortalama 60 usd per item) + burada karsilastigimiz gumruk masraflari urunu iyice sisiriyor.(85 usd ve uzeri faturalarda)

Urunleri direkt siz gonderirseniz invoice amount ile oynayabilirsiniz kanimca.

Ornek : VH egzostlari ortalama 2.5 - 3k dan satiyorlar burada.
Us fiyati 450 - 500 usd.
Hesabi siz yapin.

Suan motoruma (2014 Iron) mustache koruma derimi bakiyorum.
Ilgilenme sansiniz olur mu?

2015 Yamaha Bolt için V&H eksoz, hava filtresi ve fuelpak $1400 tutmuştu yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Sizi tebrik ediyor başarılarınızın devamını diliyorum.
Bu arada güzel makina tekerine taş değmesin.
Benim sadece resimlerine bakıp hayal edebildiğim bir makina :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
tracer 9 yani sizin oradaki fj-09 için gidon amortisörü fiyatları hakkında bilgin var mı ?
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Hayırlı olsun kardeşim. Anlaşılan ,amacın bizlere yardımda bulunmak. Çok takdir ettim .Yamaha mt-07 için koruma demiri,istanbul kapı teslim bulabilir miyiz ?Ayrıca kaça mal olur ?
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Hocam hosgeldin tekrar, arada yazilarina denk geliyorum, benim sormak istedigim sey turkiyede pist yarisi, bu konu hakkinda bilgi verebilirmisin, ne kadar butce ayirmamiz lazim ve ekstra ne gibi masraflar cikar?, motoru vergisiz plakasiz yurt disindan getirebilirmiyim ? Bunlar hakkinda bize bilgi verebilirmisin
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
bende z750 ye uyumlu güzel bir egzoz fiyatlarını merak ediyorum, sesi yüksek olarak en ince verebilenlerden, mesela yoshimura akrep two falan

Buyuk ihtimalle $180 civari. Puig disinda alternatif bir marka arastirdiniz mi?

bir plakalığa 180 dolar mı veriyorsunuz yoksa ben mi yanlış anlıyorum?
 
Katılım
26 Eyl 2016
Mesajlar
149
Bir fotoğraf ile kendimi anlatıyorum.

Bir fotoğraf ile kendimi anlatıyorum.

Şu motosiklete bir ayaklık takın :)



mEvPNZ.png
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
bende z750 ye uyumlu güzel bir egzoz fiyatlarını merak ediyorum, sesi yüksek olarak en ince verebilenlerden, mesela yoshimura akrep two falan



bir plakalığa 180 dolar mı veriyorsunuz yoksa ben mi yanlış anlıyorum?

Sadece plakalık değil, motorun komple kuyruk altına monte edilen ve stop sinyal bilimum kötü gözüken herşeyi iptal etmenize yarayan kit. İnternetten resimlerine bakabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst