- Katılım
- 11 Ocak 2013
- Mesajlar
- 4,727
Benzin, sigara, içki...
Bu üçünün ortak yanını bulunuz:queen:
boş cüzdan, en son cüzdanı sattıran
Benzin, sigara, içki...
Bu üçünün ortak yanını bulunuz:queen:
Bende göğüste 21 gün staj yaptim bir de amca vardı tam numunelik adama ilaçlarını yapıyoruz havalarını alıyor neyse ben rahatladim diyor hastaneden kaciyordu aşağıda bir bakmışsın zorla nefes alan bir hasta gitmiş sigara içmişÜye olduğum başka bir forumda yorum yapmışım.hemen kopyaladım
Stajyerliğini %80 i, göğüs servisi,tüberlüloz servisleri,göğüs yoğun bakım da geçen ve mesleğimin ilk 2 yılında da makus göğüs hastalıkları kaderimi yenemeyerek orada başlayan bir hemşire olarak bu konu hakkında bişiyler yazmazsam ayıp oluryeşilaycı bir vatandaş olarak çok net söyleyebilirim ki her insanda sigarayı bırakıcak potansiyel ve irade vardır.çok net ..neden mi hepimiz küçükken müptelasını olduğumuz anne sütünü bırakmış bebeklerdik.bir bebekte anne sütü ve emme bağımlısıdır,belli bir yaşta en yararlı gıdasını ve memesini bırakması gerekir.küçük bir çocuk bile hayatının besininden vazgeçebiliyorsa bir zahmet sigarayı bırakıverin
![]()
Ikinci kek nokta şudur arkadaşlar,yıllarca sigara içen bir bağımlının ciğerlerinden test ve tedavilerdeki işlemlerde kavonozlarca ,kapkara sıvı çıkar.bu ne demektir,kendi ciğerlerinizdeki suda boğularak can verirsiniz.normal bir nefes alıp vermeye hasret kalırsınız.diğer nokta sigara içen ölüyorda içmeyen ölmicekmi?
Cvp:şaşırma:da ölücektir ama,sigara içen taraf nefese muhtaç olarak.
Diğer soru:filancı abuzettin 20 senedir içiyor bir şey olmamış.
Cvp:her insan bir olmaz,sigaranın zararlı etkilerini çabuklaştıran faktörler vardır(beslenme,alkol,genetik faktörler,kronik hastalıklar,özgeçmiş,akciğer kapasitesi,vücut direnci,spor vb).abuzettin uçurumdan atlarsa sizde atlıcaksanız ona söz yok![]()
Bugun 13 gunde bitiyor agzima sigara surmedim sigarayida aratmadi artik gunde 1 tanktan daha az iciyorum likitim bitmek uzere ay sonunda 3 mg nikotine dusurecegim 6 mg alistim cunku dusurebilirim bu gecen surede bazi sorunlar yasadim ama bunun e sigarayla alakali olmadigini sigarayi birakanlarda olan bir durummus oncelikle herseyin tadinin farkli gelmeye basladigini soylemistim bu tat alma olayi baya bi artmisti sanirim tat alma duyulari fazla calisinca bir yorgunluk oluyornus cok yogun kahve vs olmayan seylerin tadini tam alamiyorum dilimin ustunde cok hafif bi tabaka kaldi hala dil temizleyici ile baya cebelleserek temizlemeye calisiyorum dilimde bayagi kilcal catlaklar var cilek gibi benekler ve hassasiyet var kisa surede gececegini soylediler bakalim 3 gundur boyle bugun daha iyi ama balgam sokme isi ara ara devam ediyor gicik oluyor bogazimda dis etlerimde ciddi ciddi kanama oldu ama suan sorun yok hatta sigaranin sariligindan kurtulmayada basladim yanimda biri sigara icse okadar kotu geliyorki kokusu anlatamam cidden yillardir neler yapmisim ben boyle sigaradan kurtuldum diyebilirim hic aramiyorum sira nikotin bagimliliginda onida 3mg dusurup birae devam ettikten sonra 1 mg dusmek ve tuketim oranini gunlere yayarak azaltmak olacak
3 mg'a hemen düşme. Tüketimin yine artar. En az 1 ay daha 6 mg'a devam et.
Aşırı kazık VERGİ....Benzin, sigara, içki...
Bu üçünün ortak yanını bulunuz:queen:
deneyelim bakalım 1 ay daha kullanıp öyle düşerim olmadı şuan bayağı kendimi zorluyorum mesela sabah kalkınca ilk iş sigara yakan ben sabah kalkınca e sigaraya bile el sürmüyorum 7 gün önce falan kendimi şartlıyordum iş yerine gidince içeceğim diye 3 gündür falanda gelince hemen içmiyorum yemeklerden sonra hemen sigara yakan ben yemeklerden sonra hemen içmiyorum şartlıyorum alışkanlıklardan kurtulmak yada onlarıda en aza indirmek adına böyle görevler koyuyorum kendime sonuçta sigaradan kurtulup buna bağımlı olmak istemiyorum en kısa sürede en aza indirmek ve kurtulmak istiyorum ilerleyen zamanlarda asıl sorun 3 mg ın altına düşünce lilit yok ya 3 var ya 0 nikotin 1,5 mg gibi likitler yapmam gerekecek yada güvenilir birinden bu oranlarda temin etmek o zaman başını ağrıtabilirim birazcık![]()
Sorun degil. Cozumu basit
Ayni marka ve aromali 3 mg ile 0 mg iki likit alip birbiriyle karistirinca 1.5 mg iki kati likitin olmus olur![]()
Bu iyi oldu ozaman 2 likit alıp düsürmek daha kolay vg dir pg dir uğraşmam en azından aylık periyodlara bölersem
1 ay 6 mg
2 ay 3 mg
3 ay 1.5 mg
4 ay 0.75 mg
6 ay 0.37 mg
7 ay 0.18 mg
8 ay 0.9 mg
9 ay 0.4,5 mg
10 ay 0.2,25 mg
Şaka şakabu şekilde olmaz heralde ama 0.75 e düşüp tüketimi azaltarak olabilir
hala olmazsa campix e de el atarız bu sefer bırakıcam kaçarı yok zaten artık kokusu bile tiksindiriyor iş yerinde içiyorlar kokusu bile tuhaf geliyor
Bu iyi oldu ozaman 2 likit alıp düsürmek daha kolay vg dir pg dir uğraşmam en azından aylık periyodlara bölersem
1 ay 6 mg
2 ay 3 mg
3 ay 1.5 mg
4 ay 0.75 mg
6 ay 0.37 mg
7 ay 0.18 mg
8 ay 0.9 mg
9 ay 0.4,5 mg
10 ay 0.2,25 mg
Şaka şakabu şekilde olmaz heralde ama 0.75 e düşüp tüketimi azaltarak olabilir
hala olmazsa campix e de el atarız bu sefer bırakıcam kaçarı yok zaten artık kokusu bile tiksindiriyor iş yerinde içiyorlar kokusu bile tuhaf geliyor
bi ara ben de kullanmak istedim bu e-cigarayı da dokandı ne hikmetse
nasıl anlatayım, yaylaya çıktığında hava basıncı kan basıncına az gelir de çatlayacakmışsın gibi olur ya, öyle bir hal oldu
sebebi nedir sayın doctor lucas house beğ?
Yüksek nikotinli likit ile başlamış olabilirsin.
Pg alerjin olabilir. %100 Vg likit denemende fayda var.
İlk bir kaç denemede sigara gibi yanmış duman değil de, buhar soluduğundan boğazda rahatsızlık (nefes darlığı, boğulma efekti gibi)verebilir, ama bünye ona da çabuk adapte olur.
nikotini seyrelterek (yarı yarıya hatta daha çok pg+vg ekleyip) denedim, sonuç değişmedi; gliserin tokanmayacağına göre ben de propilen glikol kaynaklı olduğunu düşünmüştüm, araştırdım ama meseleyle ilgili bir yazı bulamadım o dönem
bunla beraber likitlere düzgün bir erişimimiz yok, biraz da ondan meselenin peşini bıraktım