- Katılım
- 7 Haz 2015
- Mesajlar
- 881
Sorun sende kardeşim, kimsenin bir halt düşündüğü yok.
Binmeyen anlayamaz ne kadar lüks olduğunu.
Onlar 30 km'lik yolu 2 saatde alırken, ben 20 dk'da geçiyorum aynı yolu.
Scooter in avantajı dizler daha az rüzgar yiyor, kaza durumunda bacakların yara alma riski daha düşük.
Binmeyen anlayamaz ne kadar lüks olduğunu.
Onlar 30 km'lik yolu 2 saatde alırken, ben 20 dk'da geçiyorum aynı yolu.
Scooter in avantajı dizler daha az rüzgar yiyor, kaza durumunda bacakların yara alma riski daha düşük.
