CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2016
Mesajlar
3
Teşekkurler burdannsunuda cıkartıyptum kalan 1500 devirde mmotor zorlarsan 120 yi gecer biraz benim için yeterli işe gidip geliyorum scoter var keyif vermiyo bu motorun görseli cok hoş her gun 60 km yol yapıyorum kendi motprum hava sogutmalı beli bi mesafeden sonra şişoyor motor 80 i gecemiyor bu yuzfen 150 nk cok hoş bi motor viteslide başlangıc motorum olucak iyi bir başlangıc gibş duruyor özellikle su sogutmalı olması beni çekiyprnyekrardan vwrdiğiniz bilgiler için teşekkur ederim
 
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
5
Arkadaşlar merhabalar uzun zamandır motor araştırıyorum.Pulsar 200ns,Honda Cbf 150 ve CF moto 150 NK arasında kaldım.Parça fiyatları olarak bakım maaliyetleri olarak az çok hondayı ve Bajajın ucuz olduğunu biliyorum.Öğrenciyim bakıma da çok para vermek istemiyorum.1500 lira ekipmana ayırdım.CF moto çok hoşuma gitti.İlk bakımı felan kaç para?Parçaları ne kadar?.Servis ağı nasıl? İstanbulda oturuyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Arkadaşlar slm sizde bi konuda yardımcı olmanızı rica ediyorum. Bende cb125e honda var.bununla cf150 nk ile takasa giriyorum.fikirlerinize ihtiyacım var.tesrkurler.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3ününde parça fiyatları birbirine yakın , ilk bakım tüm motorlarda ücretsiz (yağ parası alırlar) servis ağı mondial , bajaj gibi onunda zibil gibi servisi var ağ geniş ama servis kalitesi dersen honda açık ara öndedir, bir tık tuzludur genel bakım işçilik vs.

Gelelim motorun kendine , cbf dediğin makine iyi motordur ama temel motordur ve milattan önce kalma japondur.
Bajaj hesaplıdır şekillidir yenidir öğrenciye ideal hintlidir.
cf şekil olarak en iyisi , güç olarak pulsarın altındadır , pulsardan az yakar ama şikayetin olursa kolay satılmaz.

Üçüde alınır , üçüde az yakar , üçününde parçası ucuzdur.
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar Ben yaklaşık 2,5 aylık 150nk kullancısıyım,performansından gayet memnunum,fiyatına göre oldukça donanımlı bir motor,2 farklı sürüş modu,çelik fren hortumları,6 ileri vites,su soğutma, Bosh Efi yakıt sistemi,ön arka disk fren. vs. bunların hiçbiri olmayan Honda cbf bile 6.000i geçmişken bu motor her bakımdan parasını hakediyor.Cbf 150 ile dünyayı gezebilirsiniz o başka bir konu ancak bu 150nk modeli de ilerleyen zamanda pulsar gibi patlama yapacak emin olun.& yıllık motor kullanıcısıyım ve motordan gayet memnunum,arada pulsar kullanan arkadaşlarla sohbetimiz oluyor ve çoğu titreşim başta olmak üzere birden fazla şikayeti oluyor,motorun dağıtımını UMA (uğur motorlu araşlar) yaptığı için servis ve parça sıkıntısı çekmezsiniz,mantıkende bu aracı ülkeye getirip yatırım yapan hiçbir şirket parçasını getirmeden motorun satışını yapmaz.bakım ücretleri mondialin nasılsa bununda öyle,sadece değişen yağın vs. ücretini verip çıkıyorum.Bilgiler benden tercih sizden.Kazasız ve mutlu günler...
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Cfmoto 150nk kullanıcılarına bir kaç sorum olacak..
Motorlarınız kaç binde ve bugüne kadar rutin bakımlar dışında yaşadığınız problemler arızalar var mı? Servisine mondial mi bakıyor ve servis ücretleri bakım aralıkları ve yedek parça fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim..?
Teşekkürler
 
Katılım
24 Haz 2016
Mesajlar
147
Cfmoto 150nk kullanıcılarına bir kaç sorum olacak..
Motorlarınız kaç binde ve bugüne kadar rutin bakımlar dışında yaşadığınız problemler arızalar var mı? Servisine mondial mi bakıyor ve servis ücretleri bakım aralıkları ve yedek parça fiyatları hakkında bilgi alabilir miyim..?
Teşekkürler��

Hocam altında apache var niye bulaşıyorsun CF motoya
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
156
Apacheyi sattım başkan mevsimlik motorcuyum :mrgreen:
Önümüzdek mart ayına daha iyi birşeyler alma niyetindeyim..
karizma R pulsar200ns vb.

Cfmoto 150nk kağıt üzerinde performans hariç çok güzel şekil şemal çok hoşuma gitti merak ettim ondan sordum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
10
Bende bi adet satılık var ilgilene ; https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-cfmoto-sifir-ayarinda-346862542/detay
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
10
hergün girerek yeni bi kullanıcı yorumu var mı diye bakıyorum lütfen kullanıcılar zaman geçtikçe deneyimlerini paylaşsın :) Pulsar 150ns almayı düşünürken şekli ve özellikleriyle beni benden aldı ama malum araştırmadan iyice bakmadan da bodoslama 150NK ya yönelemiyorum. hayıırlı forumlar
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
hergün girerek yeni bi kullanıcı yorumu var mı diye bakıyorum lütfen kullanıcılar zaman geçtikçe deneyimlerini paylaşsın :) Pulsar 150ns almayı düşünürken şekli ve özellikleriyle beni benden aldı ama malum araştırmadan iyice bakmadan da bodoslama 150NK ya yönelemiyorum. hayıırlı forumlar

Satış müdürü arkadaşım var. Kendisi şunu söylüyor yamaha mt 125 kalitesinde ama yarı fiyatına. Bosch enjeksiyonlu olması bile yeterli. Ardcım olmasa affetmem alırım. Sürüsü çok güzel.kıvrak. Sesi tok. Elcikleri bile kalite. Ns 150 beygir gücü olarak yüksek. İkinci elde ns 150 hızlı olur.
İyi günler.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Slm arkadaşlar cf moto 150nk almış bulunuyorum.pazarlikla 6100e aldım. Tabi şuan rodajini tamamlama aşamasındayım.memnunum.
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
10
Hayırlı olsun hocam. Memnunum diyip kesmesek çok düz bi yorum oldu bu. Biraz daha tecrübelerinizden bahsetseniz. Teşekkürler, ayrıca fiyat gayet güzel almışsınız hayırlı olsun tekrar
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
ben izmirde kaldırımda park halinde bulunan bir 150nk'yı el-göz yordamıyla inceleme fırsatı buldum.
parçaları kesinlikle kaliteliydi. aklında bu motor olanlar kesinlikle gitsin bi incelesin öyle karar versin. uyduruk çin malı havası yok.
titreşim yoksa alınır.
 
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82
Arkadaşlar ben titreşimi hissetmiyorum yok yani bencede malzeme olarak gayet iyi adanada en son 6300 e bıraktılar birde Osmaniyede bi bayi buldum.telefonla pazarlık falan 6100e işi bitirdim.birinci gün gittim ücretinin yarısını verdim kalanına 9 ay taksit yaptırdım. İkinci gün gitmeden oncede sigortasını yaptırdım öyle gittim.ordanda gezen geze adana ya geldim.gayet memnunum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:47 ----------

Arkadaşlar sigortada fazla çıkar diye bekliyordum 500tl çıktı bu günde plaka ruhsat işleri hepsini bitirdim.plakayi taktım bi güzelde yıkayıp pasta cila attım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Eski motorsikletimde vites göstergesi vardı devir göstergesi yoktu. Bundada devir göstergesi var vites göstergesi yok benim için keşke olsaydı.
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Aldığım günlerden bu yana ara ara yorum bırakıyorum, şuan 4.000 Km. yaptım ve hala çok keyifli,problemsiz kullanıyroum,sıfır titreşim,düşük yakıt,ilgi çeken ve soru yağmuruna tutulan yaklaşık 3,5 ayım oldu,hergün üzerindeyim ve her bindiğimde iyi ki diyorum.eski bir Mt 125 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, ön yargılarınızla yaşayıp sırf japon diye 125 cc düz bir japona 13.950 fiyat koyamlara kendinizi yedirmeyin,pazarlıkla 6.000lere alabildiğiniz bu motorda, ön arka disk fren,çelik fren hortumları,BOSH Efi yakıt sistemi,su soğutma,6 vites,sport ve ekonomik olmak üzere 2 modlu sürüş sistemi,şık bir egzos (egzoz da olabilir:)) var.parasına göre mükemmel bir motor.ben pulsar almak için gidip bu motoru aldım ve doğru seçim yaptığımı kesinlikle söyleyebilirim.pulsar çok titreşimli ve donanımsız.150 Ns için söylüyorum.arka kampana ve fazla titreşim olması bile ikisi arasında yeterli bir farktır.Pulsarın hava soğutma olduğunu söylemiyorum bile.Ayrıntılı bilgi almak isteyen olur Facebooktan mesaj yollayabilir.Tekeriniz düz bassın. (Celal Durna)
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Aldığım günlerden bu yana ara ara yorum bırakıyorum, şuan 4.000 Km. yaptım ve hala çok keyifli,problemsiz kullanıyroum,sıfır titreşim,düşük yakıt,ilgi çeken ve soru yağmuruna tutulan yaklaşık 3,5 ayım oldu,hergün üzerindeyim ve her bindiğimde iyi ki diyorum.eski bir Mt 125 kullanıcısı olarak şunu söyleyebilirim, ön yargılarınızla yaşayıp sırf japon diye 125 cc düz bir japona 13.950 fiyat koyamlara kendinizi yedirmeyin,pazarlıkla 6.000lere alabildiğiniz bu motorda, ön arka disk fren,çelik fren hortumları,BOSH Efi yakıt sistemi,su soğutma,6 vites,sport ve ekonomik olmak üzere 2 modlu sürüş sistemi,şık bir egzos (egzoz da olabilir:)) var.parasına göre mükemmel bir motor.ben pulsar almak için gidip bu motoru aldım ve doğru seçim yaptığımı kesinlikle söyleyebilirim.pulsar çok titreşimli ve donanımsız.150 Ns için söylüyorum.arka kampana ve fazla titreşim olması bile ikisi arasında yeterli bir farktır.Pulsarın hava soğutma olduğunu söylemiyorum bile.Ayrıntılı bilgi almak isteyen olur Facebooktan mesaj yollayabilir.Tekeriniz düz bassın. (Celal Durna)

Bu motor ile maximum hız nedir? Otobanda güvenli seyretmek mümkün müdür? Hızlı gitmesini istediğim için değil de sollama hızı hesabı yapmak için sormak istedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst