İlk adım atıldı CG ile motovlog geliyoooor :)

Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Selamun aleyküm değerli motorcu abilerim , kardeşlerim.

Açmış olduğum şu konuda( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/169046-cg-ile-motovlog-yapsam-nasil-olur.html ) CG ile motovlog yapmak istediğimi söylemiştim. Güzel olur , farklı olur , yapmalısın diye yorumlarıyla destek olanlar oldu sağ olsunlar. Bende gerçekten yapmaya karar verdim. İlk adım cg bir motor almaktı. Motorumu aldım. Direk kendi üzerime aldım, e haliyle yaşta küçük (18) sigorta masrafı felan bayağı pahalıya mal oldu bana. Allah kısmet ederse kasım ayından itibaren aksiyon kameramla beraber çekimlere başlayacağım.

CG'ye binmek nasılmış? Neyin kafasını yaşıyormuşuz herkese göstereceğim inşallah :) Motorum şimdilik orginal haliyle duruyor modifiye aşamalarını, neler yaptığımı , nasıl yapıldığını hepsini en ince ayrıntısına kadar vloglayım yayımlayacağım. Motorum'dan bir kaç kareyi sizinle paylaşmak isterim.

oERnl7.jpg

7Ar2Zr.jpg

Xdr2pO.jpg

40vY3Y.jpg
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Çok güzel, plakada gerçekten hiç okunmadı. Başarılar! :thumleft:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Hacı bildiğimiz cg'li apaçilerden olma,cok kulaklarin cinlar haberin olsun.

Motosikletin cok guzel. Su cg'ler aslinda cok yakisikli,tatli aletler.

Sen on yargilari kiracak kalitede isler yaparsin insallah.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Hacı bildiğimiz cg'li apaçilerden olma,cok kulaklarin cinlar haberin olsun.

Motosikletin cok guzel. Su cg'ler aslinda cok yakisikli,tatli aletler.

Sen on yargilari kiracak kalitede isler yaparsin insallah.

Abi yok ya o kadar düşüremem kendimi zaten.. Ama eğlenceli olacağa benziyor. :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Kazasız belasız , güle güle kullanın.

Kalaylama faslı ;

1. Her'ne modifiye edersen et , özel ricam egoz'a müdahale etme . (tersine mühendislik ile daha sessiz yapabilirsen ne ala.)

2. Aksiyon kamerası kullanırken , gereksiz atraksiyonlardan kaçının.

3. Yeterli trafik adabı ve dinamiğine ayak uyduracak deneyim sonrası vlog'a başla.

4. Ekipman tam olsun , kask eldiven vs.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Kazasız belasız , güle güle kullanın.

Kalaylama faslı ;

1. Her'ne modifiye edersen et , özel ricam egoz'a müdahale etme . (tersine mühendislik ile daha sessiz yapabilirsen ne ala.)

2. Aksiyon kamerası kullanırken , gereksiz atraksiyonlardan kaçının.

3. Yeterli trafik adabı ve dinamiğine ayak uyduracak deneyim sonrası vlog'a başla.

4. Ekipman tam olsun , kask eldiven vs.


Öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Motosiklete iyice alışana kadar zaten vlog'a başlamayacağım. Egsoz konusuna gelince evet bende çok rahatsızım o konudan hatta motoru aldığıma bile pişman oluyorum bazen fakat elimdeki paraya ancak bunu alabildim. Bunada şükür deyip geçmekle yetiniyorum. Atraksiyon benim göbek adım :-D Fotoğraflar'da gözükmüyor fakat bir cg'liye göre ekipmanlarım fazlasıyla iyi gibi :)
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Öncelikle vakit ayırıp yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Motosiklete iyice alışana kadar zaten vlog'a başlamayacağım. Egsoz konusuna gelince evet bende çok rahatsızım o konudan hatta motoru aldığıma bile pişman oluyorum bazen fakat elimdeki paraya ancak bunu alabildim. Bunada şükür deyip geçmekle yetiniyorum. Atraksiyon benim göbek adım :-D Fotoğraflar'da gözükmüyor fakat bir cg'liye göre ekipmanlarım fazlasıyla iyi gibi :)

Atraksiyon / atar olmayadı eyiidi..

Stock egzozları yüksek vites düşük devirlerde gayeet güzel.

Cg ve Cub'lar nazarımda ölümsüz ömürlük aletler , çayna çon çin olsalarda .. ancak kullanıcılarının çoğunun sebeb olduğu durumlar ortada.

Neyse kolaylıklar.
 
Katılım
26 Eki 2015
Mesajlar
126
Kardeşim bende mersinde çalışıyorum ve mersinliyim müsait oldukça video çekimlerine katılabilirim benim motoru tanıtırsın birlikte sureriz vs. yardımcı okurum
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Atraksiyon / atar olmayadı eyiidi..

Stock egzozları yüksek vites düşük devirlerde gayeet güzel.

Cg ve Cub'lar nazarımda ölümsüz ömürlük aletler , çayna çon çin olsalarda .. ancak kullanıcılarının çoğunun sebeb olduğu durumlar ortada.

Neyse kolaylıklar.

Atraksiyon var bende sadece, maganda değiliz sonuçta kimseye atar yapacak. Stock egsoz kullanıyorum bende zaten, çevreye verebileceğim rahatsızlığın farkındayım. Aynen dediğiniz gibi titreşim olmasa vallaha on numara makineler. Kullanıcılarının çoğu çakal , çukal bu bir net. Şükür, ben onlardan değilim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:57 ----------

Kardeşim bende mersinde çalışıyorum ve mersinliyim müsait oldukça video çekimlerine katılabilirim benim motoru tanıtırsın birlikte sureriz vs. yardımcı okurum

Olur abi. Mesaj yoluyla iletişim kanallarını atayım ben sana en kısa zamanda irtibata geçip beraber sürelim.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
ekipmanlı cg motorcu

Çölde kutup ayısı gibi bişi bu
 
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
1,406
ekipmanlı apaçi gibi binmeyince herkes saygı duyar da apaçi çevren varsa onların belgeselini de kanala yükle :D
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
CG dedinmi sağa sola değil üzerine yatacaxın motorun, yoksa o iş olmaz..
Nerde o bi konu vardı bi kaç hafta önce
CG ile üzerine yatma sürat yapma eğitimi felan veren bi arkadaş :)

Şaka bi yana hayırlı olsun motorun..
Vlog olayları öğğk dedirtti iyice millete, bi çok kişi neden izliyorum ki ?
Ben çekeyim millet beni izlesin diyor..

Kısaca izleyici bulmak zor..
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
CG dedinmi sağa sola değil üzerine yatacaxın motorun, yoksa o iş olmaz..
Nerde o bi konu vardı bi kaç hafta önce
CG ile üzerine yatma sürat yapma eğitimi felan veren bi arkadaş :)

Şaka bi yana hayırlı olsun motorun..
Vlog olayları öğğk dedirtti iyice millete, bi çok kişi neden izliyorum ki ?
Ben çekeyim millet beni izlesin diyor..

Kısaca izleyici bulmak zor..

Yahahaha zümer abi o arkadaşın eğitimine nereden kaydoluyoruz yav?
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Girişiminiz hayırlı olsun öncelikle.
Cg'lerde titreşim olmasa alınabililecek motorsikletler aslında. kendine has çok hoş yapıları var, yedek parçaları çok ucuz, sorunsuz motorlar.
Modifiye yapacağım demişsiniz; modifiyeyi mor lamba takma, amortisör kestirme,yazı yapıştırma vs gibi şeyler değil de. Titreşimi kesme,motor gücü artırma,aynı zamanda ekonomik kalabilmesi gibi konular üzerine yaparsanız daha güzel olacağını düşünüyorum. İyi günler.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
301
Kardeşim önce önü pıstır derim ben. Sonra sağ ve sol kısmına alev topları etiketini sapla gitsin. Birde egzoz atınca tadından yenmez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst