İlk adım atıldı CG ile motovlog geliyoooor :)

Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
1,296

Valla cg ile farklı olmak için onu orginal halinde bırakmak daha iyi. Hepsi oynanmış rezil edilmiş makineler. O yüzden yok şurayı şöyle yapayım
burayı böyle yapayım gibi bi düşüncem yok. Varsa bile burada neden söyleyeyim? :) Vlog malzemesi çıksın biraz değil mi? :)

Lastik değişimi, balata değişimi falan sözü bile edilecek şeyler değil, motoru oynanmış yapmaz güzelleştirir :) İnşallah fren tutmayıp, lastik kayıp da asfaltla yakın arkadaşlık olmadan bunları değişirsin.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ne yaparsan yap, atraksiyon olsun diye kendini tehlikeye atma
ona buna atar gider yapan sirserilerden de olma
kolay gelsin
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
Vallahi teknik konuda net bi bilgim yok dediğiniz gibiyse kesinlikle değiştireceğim lastikleri.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:24 ----------

Kesinlikle ne kendimi ne başkasını riske atmam. Değerli yorumunuz için teşekkürler .

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------

Teşekkür ederim . İnşallah hayırlısı olacak.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
komple söküp takmayı öğrenebilse insan bir de titreşime derman bulsa tüm dünyayı gezmek mümkün. afrika, hindistan, japonya çin brezilya neredeyse dünyanın her yerinde yedek parça desteği var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst