- Katılım
- 18 Haz 2013
- Mesajlar
- 582
- Konu Yazar
- #1
Selamun aleyküm değerli motorcu abilerim , kardeşlerim.
Açmış olduğum şu konuda( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/169046-cg-ile-motovlog-yapsam-nasil-olur.html ) CG ile motovlog yapmak istediğimi söylemiştim. Güzel olur , farklı olur , yapmalısın diye yorumlarıyla destek olanlar oldu sağ olsunlar. Bende gerçekten yapmaya karar verdim. İlk adım cg bir motor almaktı. Motorumu aldım. Direk kendi üzerime aldım, e haliyle yaşta küçük (18) sigorta masrafı felan bayağı pahalıya mal oldu bana. Allah kısmet ederse kasım ayından itibaren aksiyon kameramla beraber çekimlere başlayacağım.
CG'ye binmek nasılmış? Neyin kafasını yaşıyormuşuz herkese göstereceğim inşallah
Motorum şimdilik orginal haliyle duruyor modifiye aşamalarını, neler yaptığımı , nasıl yapıldığını hepsini en ince ayrıntısına kadar vloglayım yayımlayacağım. Motorum'dan bir kaç kareyi sizinle paylaşmak isterim.
Açmış olduğum şu konuda( http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/169046-cg-ile-motovlog-yapsam-nasil-olur.html ) CG ile motovlog yapmak istediğimi söylemiştim. Güzel olur , farklı olur , yapmalısın diye yorumlarıyla destek olanlar oldu sağ olsunlar. Bende gerçekten yapmaya karar verdim. İlk adım cg bir motor almaktı. Motorumu aldım. Direk kendi üzerime aldım, e haliyle yaşta küçük (18) sigorta masrafı felan bayağı pahalıya mal oldu bana. Allah kısmet ederse kasım ayından itibaren aksiyon kameramla beraber çekimlere başlayacağım.
CG'ye binmek nasılmış? Neyin kafasını yaşıyormuşuz herkese göstereceğim inşallah