- Konu Yazar
- #1
mengu16'nın bir yorumunda görmüştüm. Bajaj Pulsar 200 RS ile ilgili olarak "Arka tekerde ABS yok, önde var." yazmıştı. O da ne ola ki, dedim kendi kendime. Meğer tek kanal ABS dedikleri bir naneymiş. Şurada güzel anlatmışlar.
1. Daha ucuz.
2. Ön tekerin kilitlenmesine engel oluyor.
3. Arka tekerin kilitlenmesine engel olmuyor.
4. Arka tekerde de bir hız algılama sensörü var. O sensör arka tekerin havaya kalkmasına engel olmak için ön tarafa bilgi gönderiyor ve öndeki ABS devreye giriyor.
5. 200 RS ile stoppie işi yaş. Stoppiesever gençlere göre değil.
1. Daha ucuz.
2. Ön tekerin kilitlenmesine engel oluyor.
3. Arka tekerin kilitlenmesine engel olmuyor.
4. Arka tekerde de bir hız algılama sensörü var. O sensör arka tekerin havaya kalkmasına engel olmak için ön tarafa bilgi gönderiyor ve öndeki ABS devreye giriyor.
5. 200 RS ile stoppie işi yaş. Stoppiesever gençlere göre değil.