Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kum ve mıcırda motoru devirmek için frene basmaya veya gazı fazla açmaya gerek yok. Herkes mıcırda motor süremez zaten, yetenek meselesi. Dün stabilize yolda 10km'den fazla yol aldım. 80km hıza kadar çıktığım yerler oldu.
Ne demek istiyorsunuz anlamiyorum. Konu ABS. Yetenek, ABS'nin yerine gecer mi demek istiyorsunuz?
Daha oncesinde de, kaliteli lastik ABS'nin yerine gecer mi demek istiyordunuz?
Iddianizi, fikrinizi net yazar misiniz? Yoksa fotograf koyup "dun toprak yolda 10km gittim bisey olmadi" demekle tam olarak ne ifade etmek istediginizi anlamak mumkun degil. Gezi basligi icin guzel bir paylasim olabilir ama.