Öğrenci İşi Motosiklet Turu ~ Ege-Akdeniz ~ Bajaj Boxer

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Normalde orta sehpaya aldığında arka lastiğin yere değmiyor ise, bozmuş demektir ;) ben bozmuş diyosam bozmuştur ;)

Aha, benimde eyirodinamikim bozukmuş ya la meğerse.
Neyse arkadaşın konusunu şaapmayalım :)
m1fTZd.jpg
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
güzel bir gezi olmuş size naçizane tavsiyem okulunuzu aksatmadan gezebildigiz kadar gezmeniz ileride mecburiyetler başlayınca gezmeye vakit bulamıyorsunuz sonra hayıflanıyorsunuz keşke şuraya da gitseydim diye. bir diğer konu eylül ayında günler kısa ve hava kapalı olduğu için erken karanlık oluyor. haziran temmuz ve ağustos aylarında günler daha uzun ve hava açık olduğu için günü birlik gezmelere daha uygun her şeye vakit kalır. birde o yüzme öğrenilecek
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
güzel bir gezi olmuş size naçizane tavsiyem okulunuzu aksatmadan gezebildigiz kadar gezmeniz ileride mecburiyetler başlayınca gezmeye vakit bulamıyorsunuz sonra hayıflanıyorsunuz keşke şuraya da gitseydim diye. bir diğer konu eylül ayında günler kısa ve hava kapalı olduğu için erken karanlık oluyor. haziran temmuz ve ağustos aylarında günler daha uzun ve hava açık olduğu için günü birlik gezmelere daha uygun her şeye vakit kalır. birde o yüzme öğrenilecek

İzmir ve çevresinde gezilebilecek çok yer var. Daha anca yerleşebildim yurda. Düzenimi oturtayım, sık sık kamp atmayı düşünüyorum, özellikle haftasonları. Yüzme konusunda da bu sene okulun havuzuna kayıt yaptırmayı düşünüyorum. Bu konu ile birlikte baya baskı yedim :) Önümüzdeki yaz dönemine kadar kesin öğrenmeliyim.
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
323
gezin güzel olmuş, tebrikler ancak ben en çok o saçları o kaska nasıl sığdırabiliyorsun ona aklım ermedi :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Yüzmek benim için, insanın özgürlük hissini yaşayabileceği zirve noktalardan bir tanesi. Ben yüzebilen insanlara bu gözle bakıyorum ve imreniyorum.
Ama çevresel duyumlar ve deniz ile iç içe büyüyememe durumundan dolayı deniz biraz ürkütücü geliyor bana. He bir yerden bir yere gidebilecek kadar yüzebiliyorum ancak yorulduğum zaman ayağım yere değmeli. Su üzerinde tutamıyorum kendimi. Bunun üzerine ne kadar eğitim videosu izlesemde o "Boğulurum" korkusunu bir türlü yenemedim. Su, kulak hizamı geçtiği anda panikliyorum.

bende de tam tersi bi olay var. Boş fıçı gibiyim.:mrgreen: Ama iyi gezmişsin, çantalar da çok hoş olmuş...
 
Katılım
4 Eyl 2016
Mesajlar
46
Samimi bir gezi yazısı. Keyifle okudum. Selfi fotoğrafını görünce "nasıl yani, hepsi kaskın içinden mi çıktı" filan dedim. :)

Birinci sorum, arka çanta ve yan çantalar tamamen dolu muydu? O kadar çanta ile dünya turuna çıkanlar var çünkü de. Yan çantalar olmasa bile idare edecekmişsin gibi geldi. Çantalar ne kadar doluydu?

İkinci sorum, kaskın markasını neden kapattın?

Üçüncüsü, kiliti kullanmak durumunda kaldın mı? Olmasaydı olur muydu?

dördüncü, çadırının büyük olduğunu düşünüyor musun? Büyük olduğu için daha mı iyiydi?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Samimi ve güzel bir anlatım olmuş, okuması zevkliydi.

Konuyla ilgisi yok ama bir şey sormak istiyorum.

Nerelisin ?

" diyesiye kadar " bölümüne istinaden merak ettim de bizim babalar,dedeler çok kullanır bu tabiri.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
çok güzel gezi dostum, tebrik ederim. :cat:
 
Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
117
Güzel bir fikir olmuş ama sanki biraz plan hatası var gibi sezinledim.
Daha çok yolda zaman harcamış, tatil yapamamışsın gibi geldi ? (Tabi gördüğüm kadarı ile yorumluyorum)
Kücük motosiklet ile dünyanın diğer ucuna da gidilir, bu problem değil sadece yorucu ve uzun sürer.
Ciyes lazim değil demişsin, evet bu doğru, ama en altta 270 km gitmek cok sıkıcı oluyor 'da demişsin. :) Buda büyük-küçük motor farkı.
Büyük motosiklet konforu ve zamanı artırır, bunun dışında Vespa ile dünyayı gezenler var.

Bir diğer bilgi mahiyetinde dipnot:
Motosikletin ağırlığı aşırı olmuş,
Çantalara haddinden fazla ağırlık yüklemişsin.
Orta sehpa işlevini yitirmiş (Arka tekerlek yere değiyor) Ağırlık merkezi kaymış.
Bu sürüş dinamiğini büyük ölçüde bozan bir durum, dikkat etmelisin.

Dipnot:Düşünceleri hayata geçirmek tamamen ona inanmak ve karar vermek ile alakalıdır, sen bunu yapmışsın, ve düşündüğün kadar zor olmadığını(Hem madden,hem de bedenen) görmüşsün.
Düşüncelerini hayata geçirmekten asla korkma.
Nice kazasız belasız gezilere.

Paylaşım için Teşekkürler.
Arkaya o kadar yük yükleyince ön tekerde boşluk oluyor. Ani gaz açınca hafif havalanıyor. Dönüşlerde çok sıkıntı oluşturdu. Dediğiniz gibi yükü birazcık azaltmak gerekiyor.

gezin güzel olmuş, tebrikler ancak ben en çok o saçları o kaska nasıl sığdırabiliyorsun ona aklım ermedi :)
Sığmasına sığıyor da, 1-2 saat aralıksız sürdüğüm zaman böyle berduşvari bi görüntü oluyor, dağılıyor, çok düzensiz bi şey oluyor :D

Samimi bir gezi yazısı. Keyifle okudum. Selfi fotoğrafını görünce "nasıl yani, hepsi kaskın içinden mi çıktı" filan dedim. :)

Birinci sorum, arka çanta ve yan çantalar tamamen dolu muydu? O kadar çanta ile dünya turuna çıkanlar var çünkü de. Yan çantalar olmasa bile idare edecekmişsin gibi geldi. Çantalar ne kadar doluydu?

İkinci sorum, kaskın markasını neden kapattın?

Üçüncüsü, kiliti kullanmak durumunda kaldın mı? Olmasaydı olur muydu?

dördüncü, çadırının büyük olduğunu düşünüyor musun? Büyük olduğu için daha mı iyiydi?
1) Çantalarım tamamen doluydu ama gereksiz bir sürü eşya almışız.
2) Kasktan hiç memnun değilim. Reklamını yapmak istemiyorum. Belki birisi görürde göz aşinalığı olur da gider bu markayı alır diye çekiniyorum. Düşük bi ihtimal ama olsun.
3) Kilidi sadece Kuşadası'ndaki otoparkta kullandım. Onun haricinde motosiklet sürekli yanımda olduğu için gerek duymadım.
4) Çadırım, her ne kadar "3 kişilik" yazsa da konforlu kullanımı 2 kişilik. Bu büyüklükte olması benim için ideal. Daha küçüğüne sığamam. Gece biraz deli yatıyorum da :)

Samimi ve güzel bir anlatım olmuş, okuması zevkliydi.

Konuyla ilgisi yok ama bir şey sormak istiyorum.

Nerelisin ?

" diyesiye kadar " bölümüne istinaden merak ettim de bizim babalar,dedeler çok kullanır bu tabiri.
Teşekkür ederim. Eskişehirliyim. Siz söyledikten sonra farkettim bende. Bize çok yabancı değildir genelde kullanırız


Diğer tüm okuyan ve yorum atan arkadaşlara ayrı ayrı teşekkür ediyorum, değer verip ilgi göstermişsiniz.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Güzel bir sahil gezisi olmuş,denize uzak yaşadığınız belli oluyor,bütün fotolar deniz üzerine olmuş,
Tebrikler,insanın ömrüne ömür katar motor gezileri.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim seni izmirde bajajın servis kampında tanıdım,motorlarımızda aynı,yaptığın gezi güzel geçmiş,yavaş yavaş tecrübe kazanırsın merak etme,resimler için teşekkürler.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
143
zevkle okudum, her sene datçaya tatile giderim motosikletle. çadır kampı daha önce hiç yapmadım ama yapasım geldi açıkçası...
bu arada muğla marmaris yolu gerçekten çok virajlı ve inişli çıkışlı. ama en azından asfalt ve ayrık çift şerit.
datça yoluysa tam bir ölüm makinası, tek şerit ve yollar bozuk.. aman dikkat..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst