Motosikletimi Kamuflaj Stickerla Kaplamak İstiyorum

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Hızımı alamadım ya apaçilik damarım tuttu benim :mrgreen: :mrgreen:


http://farm4.static.flickr.com/3502/3245044724_68433b22a6.jpg

şu fotoğraftaki şaheser gibi bişeyler yapmayı planlıyorum.

Motosikletim Mondial 250 Mct

https://store.donanimhaber.com/d3/bc/90/d3bc9073c8e588edcbb44612f808c594.jpg

şu fotoğrafta gördüğünüz mat yeşil kısımları kamuflaj sticker gibi düşünün, çamurluklar ve depo. Benim çok hoşuma gitti.


Aliexpress'den alacağım: http://www.kisa.link/vhc


Verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir bu konuda bilgili forum sakinleri? Mesela kaplamaya başlamadan önce bi zımpara ile kazımam gerekir mi? Aliexpress den almamın bi zararı olur mu? Sonuçta motor cok titrek bi motor sökülme falan yapar mı ki? Bu ve benzeri fikirlere bilgilere ihtiyacım var, değiştirmek istiyorum öyle ya da böyle rengiyle vs uğraşmak istiyorum motosikletimi orjinal haliyle kullanmak istemiyorum. Mesela ortalama kac cm lik almam bana yeter onu da bilmiyorum.


Teşekkürler şimdiden.
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978

bir barodi vardı barodi

Ayhan-Alptekin-Ah-Ulan-Ah.jpg
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
230
El beceriniz varsa yapa bilirsiniz tabi, şiling tarzı naylondan ısıyla şekil vererek yapılıyor sizi biraz uğraştır sa da biraz çabayla yapa bilirsiniz, temizliğe ve kenar kesimlerine önem gösterin, uzun süre kalkmaz (Alacağınız kaliteli şiling se tabi) şiling yapışkanı dandig se ya yapışkanı kalkar ya da ısıtıp gerdiğiniz yerler 1 ay sonra çatlayıp açılmaya başlar.

birde şunlara göz atın,
https://www.youtube.com/watch?v=_CA0DR4GSQg

Buda diğer form dan bir arkadaş silahlarımızı kaplıyorduk.
https://www.youtube.com/watch?v=hDhjxPfa2h4

Hepsinden önce motor rengi değişecek ve ruhsat işlemi nasıl olacak, onu düşünün derim.
 
Katılım
1 Eyl 2016
Mesajlar
46
Aliexpressten alacaksanız satışı çok yapmış üründen almaya çalışın.Olur da resimlerdekinden çok daha kötü kalitede bir ürün gelirse bunu fotoğraflarla destekleyerek ürünün yorum kısmına koyun.Böylece satışının zarar görmemesi adına satıcı yorumu kaldirmaniz karşılığında sizin maduriyetinizi giderme amaçlı anlaşmak isteyecektir.Yani en azından ürün dandik de olsa kazık yememiş olursunuz
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Aliexpressten alacaksanız satışı çok yapmış üründen almaya çalışın.Olur da resimlerdekinden çok daha kötü kalitede bir ürün gelirse bunu fotoğraflarla destekleyerek ürünün yorum kısmına koyun.Böylece satışının zarar görmemesi adına satıcı yorumu kaldirmaniz karşılığında sizin maduriyetinizi giderme amaçlı anlaşmak isteyecektir.Yani en azından ürün dandik de olsa kazık yememiş olursunuz

anladım. En çok satılan yapan ürünü sipariş edeceğim zaten, yorumları ikna edici olanını.

El beceriniz varsa yapa bilirsiniz tabi, şiling tarzı naylondan ısıyla şekil vererek yapılıyor sizi biraz uğraştır sa da biraz çabayla yapa bilirsiniz, temizliğe ve kenar kesimlerine önem gösterin, uzun süre kalkmaz (Alacağınız kaliteli şiling se tabi) şiling yapışkanı dandig se ya yapışkanı kalkar ya da ısıtıp gerdiğiniz yerler 1 ay sonra çatlayıp açılmaya başlar.

birde şunlara göz atın,
https://www.youtube.com/watch?v=_CA0DR4GSQg

Buda diğer form dan bir arkadaş silahlarımızı kaplıyorduk.
https://www.youtube.com/watch?v=hDhjxPfa2h4

Hepsinden önce motor rengi değişecek ve ruhsat işlemi nasıl olacak, onu düşünün derim.


çok teşekkür ederim. böyle bilgilere ihtiyacım vardı yabancı başlıklarla youtubeda yeterli kaynak bulamamıştım. sağ olun inceleyip araştırmama yardımcı oldunuz :)
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Askeri kamuflajlı bir görüntü, hele ki ülkemizde şu günlerde, doğrudan dikkat çekecektir.

Başka renk olsa, ruhsata işletip işletmemek falan, çok da sırf rengi için çevirip soracaklarını sanmıyorum...

Ama, "Şu geçen askeri kamuflajlı bir motosikletli miydi?" diye başlayan bir cümlenin arkasını netleştirmeden bırakmayacaklardır :)

"Gel bakiim sen şöyle; nerden gelip nere gidiyorsun..?"

Hiç tavsiye etmem.

Doğrudan şüpheli şahıs olursun kanaatindeyim...

Millet zaten diken üstünde... bir de senin kamuflajlı motosikletinle uğraşmaktan hoşlanmayacaklardır :)

Hele ki OHAL olan bir ülke olduğumuzu düşünürsek ...

Siz, Tanrı aşkına, nerede yaşadığınızı zannediyorsunuz...
 
Katılım
27 Ağu 2016
Mesajlar
151
Askeri kamuflajlı bir görüntü, hele ki ülkemizde şu günlerde, doğrudan dikkat çekecektir.

Başka renk olsa, ruhsata işletip işletmemek falan, çok da sırf rengi için çevirip soracaklarını sanmıyorum...

Ama, "Şu geçen askeri kamuflajlı bir motosikletli miydi?" diye başlayan bir cümlenin arkasını netleştirmeden bırakmayacaklardır :)

"Gel bakiim sen şöyle; nerden gelip nere gidiyorsun..?"

Hiç tavsiye etmem.

Doğrudan şüpheli şahıs olursun kanaatindeyim...

Millet zaten diken üstünde... bir de senin kamuflajlı motosikletinle uğraşmaktan hoşlanmayacaklardır :)

Hele ki OHAL olan bir ülke olduğumuzu düşünürsek ...

Siz, Tanrı aşkına, nerede yaşadığınızı zannediyorsunuz...

Bir nebze haklı olsan da, arkadaşın aliexpressten alacağı kamuflaj siyah beyaz bi kamuflaj , ayrıca asker ne zamandan beri düşman gözüyle bakılır oldu anladık darbe OHAL oldu ama millet askeri kamuflaj kullanıyo diye de sorun cıkarmanın kimsenin haddine değil.
Bu ülkede hala TSK'ya güven vardır bende kamuflaj eşofman giyiyorum gelsin biri laf etsin kendi milletimin askerinin kamuflajını kimsenin sorgulamaya hakkı yok ha varsa alır cevabını çok güzel ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

Hızımı alamadım ya apaçilik damarım tuttu benim :mrgreen: :mrgreen:


http://farm4.static.flickr.com/3502/3245044724_68433b22a6.jpg

şu fotoğraftaki şaheser gibi bişeyler yapmayı planlıyorum.

Motosikletim Mondial 250 Mct

https://store.donanimhaber.com/d3/bc/90/d3bc9073c8e588edcbb44612f808c594.jpg

şu fotoğrafta gördüğünüz mat yeşil kısımları kamuflaj sticker gibi düşünün, çamurluklar ve depo. Benim çok hoşuma gitti.


Aliexpress'den alacağım: http://www.kisa.link/vhc


Verebileceğiniz tavsiyeler nelerdir bu konuda bilgili forum sakinleri? Mesela kaplamaya başlamadan önce bi zımpara ile kazımam gerekir mi? Aliexpress den almamın bi zararı olur mu? Sonuçta motor cok titrek bi motor sökülme falan yapar mı ki? Bu ve benzeri fikirlere bilgilere ihtiyacım var, değiştirmek istiyorum öyle ya da böyle rengiyle vs uğraşmak istiyorum motosikletimi orjinal haliyle kullanmak istemiyorum. Mesela ortalama kac cm lik almam bana yeter onu da bilmiyorum.


Teşekkürler şimdiden.

Kardeşim çok güzel düşünmüşsün bende SS alıp böyle yapabilirim güzel fikir verdin :)
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Askeri kamuflajlı bir görüntü, hele ki ülkemizde şu günlerde, doğrudan dikkat çekecektir.

Başka renk olsa, ruhsata işletip işletmemek falan, çok da sırf rengi için çevirip soracaklarını sanmıyorum...

Ama, "Şu geçen askeri kamuflajlı bir motosikletli miydi?" diye başlayan bir cümlenin arkasını netleştirmeden bırakmayacaklardır :)

"Gel bakiim sen şöyle; nerden gelip nere gidiyorsun..?"

Hiç tavsiye etmem.

Doğrudan şüpheli şahıs olursun kanaatindeyim...

Millet zaten diken üstünde... bir de senin kamuflajlı motosikletinle uğraşmaktan hoşlanmayacaklardır :)

Hele ki OHAL olan bir ülke olduğumuzu düşünürsek ...

Siz, Tanrı aşkına, nerede yaşadığınızı zannediyorsunuz...

Ben motorun ön çamurluğunu, egzoz muhafazasını, sırt dayama pedini ve komple selesini kamuflaj kapladım. Böyle bir sorun yaşamadım. Çok şeapmayın gerek yok.....
 
Katılım
9 Kas 2015
Mesajlar
97
Yap hocam güzel olabilir. Zımpara falan kesinlikle yapma sadece yapıştırmadan önce iyice bi yıkayıp kurulamak lazım motor üzerinde toz kalmasın. Yapıştırmada zorlandığın yerlerde ve hava kabarcıklarında falan fön makinesi kullanabilirsin. Ayrıca bu tür işlerde kullanılan küçük sert plastik bi alet? var stickerın üzerinden geçip iyice yapışmasını sağlamak için kullanılıyor. Bi tabelacı,reklamcı gibi bi yerden ondan alırsan işine yarar
 
Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
223
Askeri kamuflajlı bir görüntü, hele ki ülkemizde şu günlerde, doğrudan dikkat çekecektir.

Başka renk olsa, ruhsata işletip işletmemek falan, çok da sırf rengi için çevirip soracaklarını sanmıyorum...

Ama, "Şu geçen askeri kamuflajlı bir motosikletli miydi?" diye başlayan bir cümlenin arkasını netleştirmeden bırakmayacaklardır :)

"Gel bakiim sen şöyle; nerden gelip nere gidiyorsun..?"

Hiç tavsiye etmem.

Doğrudan şüpheli şahıs olursun kanaatindeyim...

Millet zaten diken üstünde... bir de senin kamuflajlı motosikletinle uğraşmaktan hoşlanmayacaklardır :)

Hele ki OHAL olan bir ülke olduğumuzu düşünürsek ...

Siz, Tanrı aşkına, nerede yaşadığınızı zannediyorsunuz...

Beni düşünerek söylediğin için öncelikle teşekkür ederim. Ama bu askeri kamuflaj yapılmış bir jeep değil ki o kadar dikkat çeksin, akrep e benzeyen bir araç değil ki kamuflaj kaplanınca savaşçıl dursun, ya da bi tank, altı üstü bir motosiklet bu. Beni düşündüğün için tekrar tekrar teşekkür ederim ama sanmıyorum o kadar abartılacağını :)

Ben motorun ön çamurluğunu, egzoz muhafazasını, sırt dayama pedini ve komple selesini kamuflaj kapladım. Böyle bir sorun yaşamadım. Çok şeapmayın gerek yok.....

toplam ne kadara mal ettin acaba? kendim yurt dışından getirtip yapmayı planlıyorum ya da direkt verip yaptırıcam, hesap kitap yapıyorum da.

Yap hocam güzel olabilir. Zımpara falan kesinlikle yapma sadece yapıştırmadan önce iyice bi yıkayıp kurulamak lazım motor üzerinde toz kalmasın. Yapıştırmada zorlandığın yerlerde ve hava kabarcıklarında falan fön makinesi kullanabilirsin. Ayrıca bu tür işlerde kullanılan küçük sert plastik bi alet? var stickerın üzerinden geçip iyice yapışmasını sağlamak için kullanılıyor. Bi tabelacı,reklamcı gibi bi yerden ondan alırsan işine yarar


Teşekkür ederim tavsiyeler için, kullanmam gereken malzemeleri araştırıyorum dediklerine de bakacağım, bi reklamcı tanıdık var ona da sorarım, tabela vs yapıştırmakla aşağı yukarı aynıdır sanırım.
 
Katılım
23 Ağu 2015
Mesajlar
1,003
Beni düşünerek söylediğin için öncelikle teşekkür ederim. Ama bu askeri kamuflaj yapılmış bir jeep değil ki o kadar dikkat çeksin, akrep e benzeyen bir araç değil ki kamuflaj kaplanınca savaşçıl dursun, ya da bi tank, altı üstü bir motosiklet bu. Beni düşündüğün için tekrar tekrar teşekkür ederim ama sanmıyorum o kadar abartılacağını :)



toplam ne kadara mal ettin acaba? kendim yurt dışından getirtip yapmayı planlıyorum ya da direkt verip yaptırıcam, hesap kitap yapıyorum da.




Teşekkür ederim tavsiyeler için, kullanmam gereken malzemeleri araştırıyorum dediklerine de bakacağım, bi reklamcı tanıdık var ona da sorarım, tabela vs yapıştırmakla aşağı yukarı aynıdır sanırım.
5 lira +işçilik maliyeti.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Barodi kamuflaj kapladıktan sonra delirmişti:mrgreen: bence vazgeç.Adamın son halini görsen hak verirsin.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Kendisi garez filminden bize göz kırpmış.Kamuflajlı motorda arkada:)

yVpgZ9.png
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst