- Katılım
- 26 Nis 2016
- Mesajlar
- 1,671
Yazılan cevapların bir kısmı oh ne iyi olmuş odeseydin şeklinde bunu kesinlikle aklım almıyor. Kazayı yapan arkadaş zaten sigortasız olmasının sonuçlarına katlanacak, sorusu bu durumda ne olur daha önce tecrübesi olan arkadaşlar benzer olay yaşayan arkadaşlardan bilgi alabilmek. Sigorta yaptırmamanin bedelini en çok kendi ödeyecek bu kaza durumu için spesifik olarak yazıyorum. Sigortasız yola çıkmamamiz gerektiğini motor kullanan tüm arkadaşlar biliyorlar ama uygulamayanlar var , bu gibi paylaşımlardan ders çıkarsınlar. Kaza yapan arkadaşa geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Kendi adıma konu ile ilgili tecrübem olmadığı için bilgim olmadan birşeyler yazmak istemiyorum. Sağlığın konusunda ağrının geçmesini beklemeden hemen gerekli doktorlara gidip muayene olmanı tavsiye ederim belki müdahale edilmesi gereken ve geç kaldığın için yasanabilecek sıkıntıların önüne geçmen açısından işi şansa bırakmamalisin. Diger şeyler maddi hasar vesair halledilir hiçbir şey senin sağlığından önemli değil motormus arabaymis hepsi tamir olur. Kazalardan sonra insan manen uzaklaşıyor motordan , binmek icin acele etme , zaman geçsin tekrar bir değerlendirme yaparsın eğer kararın sakin kafa ilede değişmiyorsa binmekten vazgeçersin. Moralini bozma , sağlığını düşün öncelikle.