- Katılım
- 14 May 2009
- Mesajlar
- 981
Sİgorta olmamasının trafik cezasını yersiniz.
Karşı tarafın hasarının sizin hatanız kadar olan kısmını yani %25 ini ödersiniz. Ama bunu öderseniz banka üzerinden havale ile açıklama kısmına durumu yazarak ödeyin. Elden ödemeyin.
Motorunuz bağlanır.Ve Otoparka çekilir. Otoprk ücretini ödersiniz motoru almaya gittiğinizde, trafik sigortası yaptırmadan motoru otoparktan alamazsınız.
Bu kadar.
Bence avukatlık bir durum sözkonusu değil.Hele de siz karşı tarafın hasarının size düşen kısmını ödemeyi kabul ederseniz. Karşı taraf avukat tutar da size dava açarsa mahkeme esnasında avukat tutulabilir. Yoksa bu halde aceleye gerek yok.
Karşı tarafın kaskosu varsa ve hasarı kasko karşılarsa, o kasko şirketi de dava açmadan önce size ulaşır. Bu kadar para öde der, sen hayır ödemem dersen dava açar. Direk dava açmazlar.
Sigorta yok diye %100 hatalı olmuyor ve bütün hasarı ödemiyorsunuz yani...
Karşı tarafın hasarının sizin hatanız kadar olan kısmını yani %25 ini ödersiniz. Ama bunu öderseniz banka üzerinden havale ile açıklama kısmına durumu yazarak ödeyin. Elden ödemeyin.
Motorunuz bağlanır.Ve Otoparka çekilir. Otoprk ücretini ödersiniz motoru almaya gittiğinizde, trafik sigortası yaptırmadan motoru otoparktan alamazsınız.
Bu kadar.
Bence avukatlık bir durum sözkonusu değil.Hele de siz karşı tarafın hasarının size düşen kısmını ödemeyi kabul ederseniz. Karşı taraf avukat tutar da size dava açarsa mahkeme esnasında avukat tutulabilir. Yoksa bu halde aceleye gerek yok.
Karşı tarafın kaskosu varsa ve hasarı kasko karşılarsa, o kasko şirketi de dava açmadan önce size ulaşır. Bu kadar para öde der, sen hayır ödemem dersen dava açar. Direk dava açmazlar.
Sigorta yok diye %100 hatalı olmuyor ve bütün hasarı ödemiyorsunuz yani...
Son düzenleme: