Konudan bayağı bir uzak kalmışız. Bir iki foto paylaşayım.
Aldığım zamanlar.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------
Bunlarda son hali.
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
Xenon far yerine sis farı gayet güzel.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
Arka çekilmiş foto yok malesef. arkada Ekstra plaka altında F1 stop var. Yan çanta düşüncem devam ediyor. Çantaya Sırt dayama pedi ile Üst bagaj aparatı ayarlayacam. Görsel olarak da bir iki şey daha düşünüyorum
Bu arada cc yükseltme konusuna gelirsek bende çok düşündüm araştırdım vs ama Alt motorla oynayanı pek görmedim. Ve hiçte tavsiye edilmedi bizim motosikletlere. Hatta bizimkinin 200lüğünün komple çıkma motor bloğunu buldum belki ona göre bir ayarlama yapılabilir diye düşündüm. Ama cesaret edemedim almaya. Ancak hala içimde bi uhde
Hız olayına gelirsek şehir içi ideal limitlerde. s/km 90 ideal gidişi var. 100 üstüne çıkışı çok rahat değil.
Bir aralar aklımda Pulsar ns200 vardı ancak kronik stop etme sorunu yüzünden ve de Fiyat/fayda düşüncesi yüzünden vazgeçtim. Şimdilik şehir içinde memnunum ben küheylanımdan. uzun yolda güç istiyorum o ayrı bir mevzu. Sıkıştırabilecek araçlardan kaçmak veya sollamaya çıkınca benimle kapışmaya kalkıp beni tehlikeye atan araçların yanından uzamak sonra sabit hızıma dönmek için.