RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
Arkadaşlar malesef maddi nedenlerden dolayı motorumu satıyorum. Fiyatı sahibinden.com ölücülrini uzak tutmak için biraz yüksek yazdım. Ama buradan gelen olduğunda anlaşırız. Hiçbir problemi yok motorun, ben severek biniyorum halen.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-kusursuz-rks-titanic-150-323272990/detay

Sıfır almayı düşünenler için ideal bi fiyat plakasını felan çıkartmışsın zaten birazda motorun tanıtımını yaparsan iyi olur
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3bin km kadardır rks 150 kullanıyorum yani yeni aldım sayılır motosikleti. Fakat bana gücü biraz al geldi, benimkimi böyle yoksa hepsimi böyle bilmiyorum. 80 90 civarı rahat gelıyor motor, 100 ve 110 a geldiğinde takılıp kalıyor, 110 a gelene kadarda yani oldukça dik bir yokuş olması gerekli. Bu motoru daha hızlı daha performanslı yapmak için nelerini değiştirebilirim? Silindirini 200 veya 250 lik yaptırsam yanında neler yaptırmam gerekır, ve bu işlemleri servisinde yaparlar mı? Bu tarz bilgiler gerekli bana. iyi forumlar
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 3bin km kadardır rks 150 kullanıyorum yani yeni aldım sayılır motosikleti. Fakat bana gücü biraz al geldi, benimkimi böyle yoksa hepsimi böyle bilmiyorum. 80 90 civarı rahat gelıyor motor, 100 ve 110 a geldiğinde takılıp kalıyor, 110 a gelene kadarda yani oldukça dik bir yokuş olması gerekli. Bu motoru daha hızlı daha performanslı yapmak için nelerini değiştirebilirim? Silindirini 200 veya 250 lik yaptırsam yanında neler yaptırmam gerekır, ve bu işlemleri servisinde yaparlar mı? Bu tarz bilgiler gerekli bana. iyi forumlar
Foruma hoş geldin.Sorunun kısmen cevabı üç mesaj yukarda var. Bu işleri serviste yapmazlar. Dişli değişimi ile hız belki biraz artar, yakıt artıp yokuşta bayılabilir. Motosikletin canını çıkarmadan üst devirlerde kullanım tavsiye ederim. Şehir içi motosikleti olup kısa sürede yüz-yüzbeş görmekte (göstergesi doğru), yokuş dahil her türlü bayılmadan bu hızlarda rahat gitmekte ve 115lere ise yavaş yavaş çıkmaktadır. Forumun tamamında motorunu 200-250 cc yapan da görmedim.Çok da masraflı olabilir..
Ayrıca hızı yükseltilse de dört beş liralık motosiklete güvenip te Allah ne verdiyse basmamak lazım güvenlik açısından.)90 km hızla araç kazasında bile neler oluyor..

Hızı yetersizse, bütçeye uygun 200-250 cc başka motosiklet bakılabilir.Mesela şehirdışdışı da yapacağımdan benelli 25-kawasaki z250-mt 25 arasında gidip gelmekteyim 130 zorlanmadan desin, basınca 150 desin yeter.. He yeni markalar da var uygun fiyatlı çinli Hintli markalar falan, ya da pulsar 200 ns falan bakılabilir büteçeye göre..
Şehiriçi bu hızlar yetersiz kalıyorsa motosikleti değiştirmeni tavsiye ederim..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar malesef maddi nedenlerden dolayı motorumu satıyorum. Fiyatı sahibinden.com ölücülrini uzak tutmak için biraz yüksek yazdım. Ama buradan gelen olduğunda anlaşırız. Hiçbir problemi yok motorun, ben severek biniyorum halen.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-rks-kusursuz-rks-titanic-150-323272990/detay

Arkadaşlar ölücüleri uzak tutmak için yazdığım fiyat sebebiyle sanırım pek dönüş alamadım. Fiyatı düşürdüm. Motoru kullandığım süre içinde bu konudan çok faydalandım, isterim ki buradan birine vereyim motoru. İlgilenen arkadaşlara duyrulur, buradan gelecek olan arkadaşlara VENOM VF-391 SAMURAI GRAPHIC-2 kaskımı da hediye edeceğim.
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Foruma hoş geldin.Sorunun kısmen cevabı üç mesaj yukarda var. Bu işleri serviste yapmazlar. Dişli değişimi ile hız belki biraz artar, yakıt artıp yokuşta bayılabilir. Motosikletin canını çıkarmadan üst devirlerde kullanım tavsiye ederim. Şehir içi motosikleti olup kısa sürede yüz-yüzbeş görmekte (göstergesi doğru), yokuş dahil her türlü bayılmadan bu hızlarda rahat gitmekte ve 115lere ise yavaş yavaş çıkmaktadır. Forumun tamamında motorunu 200-250 cc yapan da görmedim.Çok da masraflı olabilir..
Ayrıca hızı yükseltilse de dört beş liralık motosiklete güvenip te Allah ne verdiyse basmamak lazım güvenlik açısından.)90 km hızla araç kazasında bile neler oluyor..

Hızı yetersizse, bütçeye uygun 200-250 cc başka motosiklet bakılabilir.Mesela şehirdışdışı da yapacağımdan benelli 25-kawasaki z250-mt 25 arasında gidip gelmekteyim 130 zorlanmadan desin, basınca 150 desin yeter.. He yeni markalar da var uygun fiyatlı çinli Hintli markalar falan, ya da pulsar 200 ns falan bakılabilir büteçeye göre..
Şehiriçi bu hızlar yetersiz kalıyorsa motosikleti değiştirmeni tavsiye ederim..



Forumu bayağıdır takip ediyorumda yazmak anca kısmet oldu. Motorun sadece silindir ve karbüratörünü değiştirmiş arkadaşım 200 lük yaptırmış(mondial drift) 300 400 tl arası bır masraf oldu dıyordu. Benım motorumun son devırıne o halde orta devırlerde yetişiyordu bana. Biraz daha hız ıstememın nedeni 90 civarı rahat yapıyor ve 100 ve 110 da zorlanıyor araç sollarken filan bu hızlar bana zorluk yaşatıyor. Max hız 120 130 olsa bana yetecekte artacak bıle ondan bıraz daha güç istiyorum.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
380
Forumu bayağıdır takip ediyorumda yazmak anca kısmet oldu. Motorun sadece silindir ve karbüratörünü değiştirmiş arkadaşım 200 lük yaptırmış(mondial drift) 300 400 tl arası bır masraf oldu dıyordu. Benım motorumun son devırıne o halde orta devırlerde yetişiyordu bana. Biraz daha hız ıstememın nedeni 90 civarı rahat yapıyor ve 100 ve 110 da zorlanıyor araç sollarken filan bu hızlar bana zorluk yaşatıyor. Max hız 120 130 olsa bana yetecekte artacak bıle ondan bıraz daha güç istiyorum.

Bu motosikleti mi 300 400 lirayla 200 cc yaptır yoksa mondiali mi ? ve nasıl oldu arakdaşa ulaaşbilir misin ? Aynı şeyi TİTANİC 150-S'te yapabilirmiyiz. Tekerinize taş değmesin.
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Bu motosikleti mi 300 400 lirayla 200 cc yaptır yoksa mondiali mi ? ve nasıl oldu arakdaşa ulaaşbilir misin ? Aynı şeyi TİTANİC 150-S'te yapabilirmiyiz. Tekerinize taş değmesin.

mondial drifti 200 lük yaptırmış. silindir ve karbüratörü değiştirmis sanırım sadece. benım rks 150 de cok daha guclu olmus motor. 300 400 tl cıvarı odedım demıstı
 
Katılım
20 Kas 2014
Mesajlar
327
mondial drifti 200 lük yaptırmış. silindir ve karbüratörü değiştirmis sanırım sadece. benım rks 150 de cok daha guclu olmus motor. 300 400 tl cıvarı odedım demıstı

Tıtanic 150 veya s modeline aynı veya benzeri bir işlem yapılabilir mi ? Yapılırsa nasıl olur bilgi alabilir misin ? yoksa sadece ucuz çin malı olanlara mı yapılabiliyor. Birde motor ömrüne zararı yok mu ?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
372
Motor bloğu ile ilgili yapılan tüm işlemler motor ömründen azar azar yer bence yapmak mantıklı bir eylem değildir. Eyw. hepimiz yüksek cc istiyoruz ama motora zarar vermek daha kötü olur. titanic 150-s almayı düşünüyordum seneye ama şimdi seneye TNT 135 geleceği söyleniyor fiyatı 150-s'e yakın olursa alabilirim. Ne dersiniz ?
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Motor bloğu ile ilgili yapılan tüm işlemler motor ömründen azar azar yer bence yapmak mantıklı bir eylem değildir. Eyw. hepimiz yüksek cc istiyoruz ama motora zarar vermek daha kötü olur. titanic 150-s almayı düşünüyordum seneye ama şimdi seneye TNT 135 geleceği söyleniyor fiyatı 150-s'e yakın olursa alabilirim. Ne dersiniz ?

Motor üzerine 0km bir silindir takılmasının, motor ömründen ne gibi bir azaltması olabilir biraz açıklarmısınız?



Birde motora beyaz ön far veya xenon fark takan varmı. Bilgilendirirse sevinirim. Orjinal Kısa farlar çok az gösteriyor yolu çünkü.
 

AHZ

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
198
Konudan bayağı bir uzak kalmışız. Bir iki foto paylaşayım.
Aldığım zamanlar.
aX5aa5.jpg
[/url][/IMG]
Y4Baal.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

Bunlarda son hali.
1Ny30p.jpg
[/url][/IMG]
LQaX0G.jpg
[/url][/IMG]
rEQavN.jpg
[/url][/IMG]
7AkpZW.jpg
[/url][/IMG]
PQqAzN.jpg
[/url][/IMG]

Xenon far yerine sis farı gayet güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------

Arka çekilmiş foto yok malesef. arkada Ekstra plaka altında F1 stop var. Yan çanta düşüncem devam ediyor. Çantaya Sırt dayama pedi ile Üst bagaj aparatı ayarlayacam. Görsel olarak da bir iki şey daha düşünüyorum :)


Bu arada cc yükseltme konusuna gelirsek bende çok düşündüm araştırdım vs ama Alt motorla oynayanı pek görmedim. Ve hiçte tavsiye edilmedi bizim motosikletlere. Hatta bizimkinin 200lüğünün komple çıkma motor bloğunu buldum belki ona göre bir ayarlama yapılabilir diye düşündüm. Ama cesaret edemedim almaya. Ancak hala içimde bi uhde :)

Hız olayına gelirsek şehir içi ideal limitlerde. s/km 90 ideal gidişi var. 100 üstüne çıkışı çok rahat değil.

Bir aralar aklımda Pulsar ns200 vardı ancak kronik stop etme sorunu yüzünden ve de Fiyat/fayda düşüncesi yüzünden vazgeçtim. Şimdilik şehir içinde memnunum ben küheylanımdan. uzun yolda güç istiyorum o ayrı bir mevzu. Sıkıştırabilecek araçlardan kaçmak veya sollamaya çıkınca benimle kapışmaya kalkıp beni tehlikeye atan araçların yanından uzamak sonra sabit hızıma dönmek için.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Motor üzerine 0km bir silindir takılmasının, motor ömründen ne gibi bir azaltması olabilir biraz açıklarmısınız?



Birde motora beyaz ön far veya xenon fark takan varmı. Bilgilendirirse sevinirim. Orjinal Kısa farlar çok az gösteriyor yolu çünkü.

Motor ömründen yemezde taktıran usta ve taktırılan silindir markası önemlidir birde ilk kullanımlarda dikkat edilmesi gerekir. bu işlemi yaptıktan sonra ruhsat ile ilgili problem oluyor mu ?
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Motor ömründen yemezde taktıran usta ve taktırılan silindir markası önemlidir birde ilk kullanımlarda dikkat edilmesi gerekir. bu işlemi yaptıktan sonra ruhsat ile ilgili problem oluyor mu ?

hayır ruhsat ile ilgili problem olmaz. fenni muaynede filan silindiri kontrol etmezler abartı bir değişiklik olmadıkça. dış görünüşü aynı gibi birşey zaten. açıp içinede bakmazlar. yani sorun olmaz o açıdan
 
Katılım
21 Eki 2014
Mesajlar
285
hayır ruhsat ile ilgili problem olmaz. fenni muaynede filan silindiri kontrol etmezler abartı bir değişiklik olmadıkça. dış görünüşü aynı gibi birşey zaten. açıp içinede bakmazlar. yani sorun olmaz o açıdan

Ötv'den kaçmak için güzel bi yöntem ama düşük cc modellerde çok değmez diye düşünüyorum. 250cc 600 ccye dönüştürülüyorsa harika olur :) yada 150 cc << -- >> 600 cc :D
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Merhaba arkadaşlar size 4-5 sorum olacak ama tam da yeri burası değil fakat başka yerlerde de bilgi yok. Ben rks rk 125 modelini almayı planlıyorum a1den dolayı. Sizce bu motosiklet nasıldır beni üzer mi ? Parça kalitesi nasıldır? Benzin sarfiyatı nedir? Titreşim ne alemde ? Sabit maks. hangi hızlarda rahatça gidebilirim? Bu sorularıma cevap verirseniz çok memnun olurum. İyi geceler :D
 
Katılım
24 Mar 2015
Mesajlar
345
RKS RK-125 aslında çita serisiydi fakat şuan rks level atladığı için çıta serisini kaldırdı ve ağırlığını tourıng dediğimiz motorlara yöneltti rk-125te onlardan biri ve aslında titanic serisinin düşük cc olanıdır parça kalitesi olarakta bizzat inceledim titanic 150den farkı yoktu s nasıldır bilmiyorum tabi s kullanıcılarıda şimdilik memnun görünüyor. bence gönül rahatlığıyla alabilirsin. Yİnede git bayide incele araştır.
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
9
Arka dişliyi 43 ten 38 e düşürdüm. 3. Vites 10bin devir ile kesiciye girdiğinde 80km h de oluyordum , 38 dişli ile 3. Viteste 95 i gördün. Sanırım 100 e kadar cikacakti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst