Herkese cümleten selamlar, öncelikle çok şükür ciddi bir durum yok ama dün akşam ne yazık ki ayna kullanma özürlüsü bir araç sürücüsü yüzünden hiç olmayacak yerde kaza yaptım. TEM otoyolu dudullu sapağında "boyalı alanda" (sapağa girişi geçtikten sonra)40'la falan giderken duran trafikten sapağa girmek niyeti ile bir anda önüme kafa çıkardı, duramayacağımı ve kaçamayacağımı anlayınca çarpmaktan başka çarem kalmadı. Allah'tan tam da ön koruma demirlerine denk gelmiş çarpışma noktası attı beni kaportanın üzerinden hava bir takla atıp belimin üstüne düştüm. Kask mont eldiven vardı üzerimde ondan sadece belimde ve dizimde yüzeysel zedelenmeler var. Motorda da o anda görebildiğim kadarı ile koruma demirlerinin yamulması ve plastik parçaların kırılması dışında bir hasar yok gibi. Beni ambülansla götürdükleri için de çektiler motoru tabi.
Şimdi benim başıma ilk defa böyle bir olay geliyor ve buradaki tecrübeli abilerimden ve kardeşlerimden bilgi almak itiyorum. Ben bu araç şöföründen şikayetçi oldum, yalnız kaza tutanağını daha ben ordayken gelen trafik polisi, ben ambülansla gittikten sonra, kusuru %50 / %50 denk getirecek şekilde tutmuş ve olayın gelişimi benim aleyhime olabilecek şekilde biraz yanlış anlatılmış. (Araç seyir halindeyken yazılmış mesela, halbuki duruyordu sıkışık trafikte)Bilenlerden rica ediyorum, nasıl bir yol izlemeliyim, avukat tutmam gerekiyor mu? Karşı tarafın ad soyad ve plakası dışında bir bilgi yok mesela bende. Cevaplarınızı bekliyorum, sağlıcakla kalın.