Retro Moto Works Gsx 750 F KATANA projesi

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Merhaba arkadaslar. Henuz tamamlanan projemiz 1993 model Suzuki Gsx750 F Katana. Yurt disindan getirtilen ve 23 senedir pek kullanilmayan donörumuz orjinal 35bin kmde. Adi ise Drogo :)

Deri isleri herzamanki gibi Yusuf Pehlivan imzali.





















Dipnot : Fotograflardaki ben degilim :)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Yine, yeniden mükemmel bi iş çıkarmışsınız... Elinize sağlık.
Yeriniz tam nerde ziyaret edip bi çayınızı içmek isterim :)
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Böyle çalışmaların Türkiye'de yapıldığını görmek çok gurur verici:cat: Elinize, emeğinize sağlık muhteşem olmuş:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yapım aşamalarını paylaşmıyor musunuz artık?

Malesef. Bir kac seviyesiz yorumdan sonra fazladan is yukunden kurtulup sadece biten hallerini paylasiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:11 ----------

Yine, yeniden mükemmel bi iş çıkarmışsınız... Elinize sağlık.
Yeriniz tam nerde ziyaret edip bi çayınızı içmek isterim :)

Dm olarak hatirlatir misin dostum tarif edeyim yeri
 
Katılım
16 Ara 2015
Mesajlar
185
Hay maşallah! Hakikaten parmak ısırtan işler çıkıyor elinizden. Elinize kolunuza sağlık... Hep gavur mu yapacak değil mi :cherry:
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Şimdi bir şey soracağım, saçma bir soru ise çok makaraya almazsanız sevinirim :)

Zamanı geldiğinde (yazar burda para pul durumlarından bahsediyor) bir projede ben yapmak istiyorum.

Merak ettiğim iki şey var sele hakkında, birincisi istediğimiz tip düz sele takmak için şasi de oynama icap ediyor. Bu da daha dik olan kuyruğu aşağıya almak demek, bu bir zaaf oluşturur mu?

Ikinci de, özellikle cafe tipi motorlarda ince seleller görüyorum, bu ince seller sürüşte sorun olmuyor mu?

Ayrıca motor çok estetik bir makina olmuş, bu modern cafe-modern scrambler lar çok hoşuma gidiyor, ellerinize sağlık.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Şimdi bir şey soracağım, saçma bir soru ise çok makaraya almazsanız sevinirim :)

Zamanı geldiğinde (yazar burda para pul durumlarından bahsediyor) bir projede ben yapmak istiyorum.

Merak ettiğim iki şey var sele hakkında, birincisi istediğimiz tip düz sele takmak için şasi de oynama icap ediyor. Bu da daha dik olan kuyruğu aşağıya almak demek, bu bir zaaf oluşturur mu?

Ikinci de, özellikle cafe tipi motorlarda ince seleller görüyorum, bu ince seller sürüşte sorun olmuyor mu?

Ayrıca motor çok estetik bir makina olmuş, bu modern cafe-modern scrambler lar çok hoşuma gidiyor, ellerinize sağlık.

Ilk olarak kuyruk da olsa sasede oynama yapmak herzaman kritik bir olaydir. Eger imkan varsa bu islemin metalin yapisina gore ya oksijen ya da gazalti kaynagi ile yapilmasini, yoksa hic mudehale edilmemesi gerektigini dusunuyorum.
Ince sele takilmasi suruse etki etmez. Tek eksi yani eskisi kadar ergonomik ve konforlu olmamasi :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Mehmet ali abi ya efsane olmuş valla. O deri bitirdi beni. Çekimler de baya güzel olmuş :)
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
1,056
yine yeni yeniden süpersonic bir çalışma olmuş
emeğinize sağlık
fotoğraf ekleyebilir misiniz özellikle depoyu ayrıntılı çekerseniz sevinirim
tüm fotolarda sönük kalmış ama işçilik muazzam orada
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yine yeni yeniden süpersonic bir çalışma olmuş
emeğinize sağlık
fotoğraf ekleyebilir misiniz özellikle depoyu ayrıntılı çekerseniz sevinirim
tüm fotolarda sönük kalmış ama işçilik muazzam orada

Detayli depo resimlerini atladigimizi cekimlerden sonra farkettik biz de. Aksama dogru birkac detay resmi cekip paylasirim
 
Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
152
Türkiye'de görmeye sevindiğim bir proje olmuş. Oysaki hep instagramda yabancı sitelerde görürdük. Gerçekten çok güzel olmuş. Diğer projelerinize hiç benzemiyor. Fevkalade. Elinize ve emeğinize sağlık
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yorumlariniz icin hepinize tesekkur ederim. Cogunuzun sahit oldugu gibi gecen sene basladim bu ise. Her motorda farkli bir tecrube kazaniyorum. Daha guzel projelerle devam edecegiz kismetse :cat:
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
İşte bu çok güzel olmuş. Çok beğendim. İlanı da gördüm sahibinden de çok iyi olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst