- Katılım
- 18 Kas 2006
- Mesajlar
- 4,288
- Konu Yazar
- #1
Böyle çalışmaların Türkiye'de yapıldığını görmek çok gurur verici:cat: Elinize, emeğinize sağlık muhteşem olmuş:rendeer:
yapım aşamalarını paylaşmıyor musunuz artık?
Yine, yeniden mükemmel bi iş çıkarmışsınız... Elinize sağlık.
Yeriniz tam nerde ziyaret edip bi çayınızı içmek isterim![]()
Malesef. Bir kac seviyesiz yorumdan sonra fazladan is yukunden kurtulup sadece biten hallerini paylasiyorum
Şimdi bir şey soracağım, saçma bir soru ise çok makaraya almazsanız sevinirim
Zamanı geldiğinde (yazar burda para pul durumlarından bahsediyor) bir projede ben yapmak istiyorum.
Merak ettiğim iki şey var sele hakkında, birincisi istediğimiz tip düz sele takmak için şasi de oynama icap ediyor. Bu da daha dik olan kuyruğu aşağıya almak demek, bu bir zaaf oluşturur mu?
Ikinci de, özellikle cafe tipi motorlarda ince seleller görüyorum, bu ince seller sürüşte sorun olmuyor mu?
Ayrıca motor çok estetik bir makina olmuş, bu modern cafe-modern scrambler lar çok hoşuma gidiyor, ellerinize sağlık.
yine yeni yeniden süpersonic bir çalışma olmuş
emeğinize sağlık
fotoğraf ekleyebilir misiniz özellikle depoyu ayrıntılı çekerseniz sevinirim
tüm fotolarda sönük kalmış ama işçilik muazzam orada