Retro Moto Works Gsx 750 F KATANA projesi

Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
Ilk olarak kuyruk da olsa sasede oynama yapmak herzaman kritik bir olaydir. Eger imkan varsa bu islemin metalin yapisina gore ya oksijen ya da gazalti kaynagi ile yapilmasini, yoksa hic mudehale edilmemesi gerektigini dusunuyorum.
Ince sele takilmasi suruse etki etmez. Tek eksi yani eskisi kadar ergonomik ve konforlu olmamasi :)

Kıymetli bilgilerinizi paylaştığınız için teşşekkürler
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Olum bura Çin değil ama senin projeyi kopyalayacaz.:)
750 katanası olan bir arkadaşım 6 aydır motoru satmaya çalışıyor.
1200 euroya düştü soran yok.
Ona burdaki fotoları gösteriyorum şu an.
Salyaları aktı.
Yapalım kafadan beşbine satarız motoru diye düşündük.
Eğer cesaret edebilirse arıycam seni.
Bravo.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Olum bura Çin değil ama senin projeyi kopyalayacaz.:)
750 katanası olan bir arkadaşım 6 aydır motoru satmaya çalışıyor.
1200 euroya düştü soran yok.
Ona burdaki fotoları gösteriyorum şu an.
Salyaları aktı.
Yapalım kafadan beşbine satarız motoru diye düşündük.
Eğer cesaret edebilirse arıycam seni.
Bravo.
Ne zaman istersen abi
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst