Çalınmaz dedim - çalındı 34nd7175 Pulsar 200ns

Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
çekinerek söylüyorum yoktu ...
Yukarı daki arkadaşa gelince hırsızlık olur , ben belki görece önlemsiz bırakmış olabilirim (3 yıldır belli aralıklarla buraya bıraktım motorumu) , ama bu hırsızlığı normalleştirmez , polis en azından biraz emek harcasa dediğiniz gibi disk kilidini kırıp götüren çocukları belki yakalamaz ama organize çalışanları yakalar.


Hocam niye çekinerek söylüyorsunuz. İNŞAALLAH motorun bulunur ne diyeyim üzdün beni bundan sonra lütfen dikkat et özellikle alarmlı bir disk kilidi zincir ve branda kullan olmadı bir de alarm taktır o da olmadı gps taktır. Cuman mübarek olsun. Unutmazsam senin için dua edeceğim.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Kapalı alanı bile olsa millet kitliyo alarm vs takıyo direksiyon kilidi ile o şekil bırakmak çalınmasa bile insanın içi rahat olmaz genede
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Düşenin dostu olmaz diye boşa söylememişler bizim motor çalınınca mobese kamera görüntüsü yok , iş cezaya geldi mi kesip kesip göndermişler.
3'ünde bir tebligat geldi üstteki ceza , ne kamera görüntüsü var ne radar bilgisi , ne bir kanıt , kestik oldu kafası.
Bunun üstüne bakınca bir de 30 temmuz'da ceza kesmişler onun tebligatı gelmedi (veya kağıdı bana ulaşmadı).30 Temmuz'da işe geç kalmış olmam lazım o saatte ki geç kalmam kolay kolay , daha önce cezalara itiraz etmiş birisi varsa yolunu kısaca mesaj olarak atabilir mi ? Artı o saatte 100 km'nin üstü o yol için epey zor.

ceza2.jpg


Bu arada motorumun bulunmasından ümidimi kestim ve toplu taşıma gerçekten sıkıntılı , sağdan soldan biraz para topladım bugün yeni motor için kapora vereceğim.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
Abi bunu göstersen ya gidip bi karakola.. Buna bakarlar diye düşünüyorum.. Ceza kesilen bir yerde kamera olmaması imkansız buna da bahane bulamazlar herhalde
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Abi bunu göstersen ya gidip bi karakola.. Buna bakarlar diye düşünüyorum.. Ceza kesilen bir yerde kamera olmaması imkansız buna da bahane bulamazlar herhalde

İşte sorun cezalar motor çalınmasından önce kesilmiş motor bende iken , süpriz olarak göndermişler :(
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Gidenlerden , bir tek seni sevdim gidenlerden :) , yavaştan trafikten düşürme zamanı geliyor.
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
22'si acaip yoğun bir gündü , öğlen gibi Üsküdar Doğancılar karakolundan aradılar.Dediler motorunuz çalındı mı , çok oldu dedim gelebilir misiniz dediler , çok yoğundu sonra gelsem dedim adam içeride dediler.
Neyse motosikletle gittim , elemanın ifadeyi alıp bırakmışlardı sanırım yoktu , klasik yırtma ifadesini vermiş letgo sitesinden tanımadığım bir şahıstan 1.5 yıl önce satın aldım diye.
Çevirmeye girmiş , ruhsat , plaka , şase no , motor no yok nasılsa başka bir yerden bulmuşlar , motor epey değişmiş ama bildiğim bir yer vardı aynı duruyor.
Aynalar yoktu, dedim burada kalsa memurda haklı sürekli vukuat , kapkaç , hırsızlık mağdurları , denetimli serbestlik imzacıları giriyor-çıkıyor bir an önce gitsin istedi (hatta gırgırına bırakırsan yarım saate atarım dedi) neyse işlemler bitti.Hatta kapıda ki memur kenar bir yere çek dedi amir istemiyor dedim tamam dedi.Karakolun arka kısma çektim dışarıya kilitledim motoru.
Bugün sabah erkenden gittim yanımda iki ayna ile (aynalar yoktu artık :( ), ama aynanın birisi için yuvada yoktu.Birini taktım , daha önce farketmiştim ama ses cidden çok fazlaydı utandım , tek ayna ile , yan demirler değişmiş , boyanmış.Motosiklet sehpa ayağı yok , benim savalar gitmiş arkaya ölü bir michelin , öne pirelli takılmış , plakasız , aynasız , patapatapata köprüyü geçtim , motoser Gayrettepe'ye bıraktım motoru.Bir baksınlar epey iş olacak gibi motor aldığım için artık ucuz-pahalı elden çıkaracağım.Bu süreçte üste 10000 km yapılmış.

Motorun son hali bu , apaçi mi olsam :)
ABh0v9Z.jpg
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
hocam geç de olsa bulunmuş. geçmiş olsun. sağını solunu biraz duzeltip binersin.

yeni motor almış mıydın?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
22'si acaip yoğun bir gündü , öğlen gibi Üsküdar Doğancılar karakolundan aradılar.Dediler motorunuz çalındı mı , çok oldu dedim gelebilir misiniz dediler , çok yoğundu sonra gelsem dedim adam içeride dediler.
Neyse motosikletle gittim , elemanın ifadeyi alıp bırakmışlardı sanırım yoktu , klasik yırtma ifadesini vermiş letgo sitesinden tanımadığım bir şahıstan 1.5 yıl önce satın aldım diye.
Çevirmeye girmiş , ruhsat , plaka , şase no , motor no yok nasılsa başka bir yerden bulmuşlar , motor epey değişmiş ama bildiğim bir yer vardı aynı duruyor.
Aynalar yoktu, dedim burada kalsa memurda haklı sürekli vukuat , kapkaç , hırsızlık mağdurları , denetimli serbestlik imzacıları giriyor-çıkıyor bir an önce gitsin istedi (hatta gırgırına bırakırsan yarım saate atarım dedi) neyse işlemler bitti.Hatta kapıda ki memur kenar bir yere çek dedi amir istemiyor dedim tamam dedi.Karakolun arka kısma çektim dışarıya kilitledim motoru.
Bugün sabah erkenden gittim yanımda iki ayna ile (aynalar yoktu artık :( ), ama aynanın birisi için yuvada yoktu.Birini taktım , daha önce farketmiştim ama ses cidden çok fazlaydı utandım , tek ayna ile , yan demirler değişmiş , boyanmış.Motosiklet sehpa ayağı yok , benim savalar gitmiş arkaya ölü bir michelin , öne pirelli takılmış , plakasız , aynasız , patapatapata köprüyü geçtim , motoser Gayrettepe'ye bıraktım motoru.Bir baksınlar epey iş olacak gibi motor aldığım için artık ucuz-pahalı elden çıkaracağım.Bu süreçte üste 10000 km yapılmış.

Motorun son hali bu , apaçi mi olsam :)
http://4.1m.yt/ABh0v9Z.jpg


Gözünüz aydın. Bukadar aradan sonra bulunması bile insanı mutlu eder sanırım
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
hocam geç de olsa bulunmuş. geçmiş olsun. sağını solunu biraz duzeltip binersin.

yeni motor almış mıydın?

Evet hocam İstanbul'da motosikletten sonra toplu taşıma kullanmaya devam edersem cinnet geçireceğim için tekrar bir Bajaj Pulsar almıştım , bu motordanda ümidi kesmiştim piyango gibi oldu açıkçası , çoktan yedek parça olduğunu düşünüyordum.Nerede ise bir yıla gidiyordu.
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
101
sevindim bulunmasına motoruda şekil yapmış :) seni nasıl bulmuşlar merak ettim motor numarası, şasi numarası olmamasına rağmen. O değilde bende motoru yeni aldım sağına soluna bir işaret bırakayımda nolur nolmaz :)

Bu arada motoru aynı yere kilitsiz bırakma
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Yeni motorda artık ilave bir disk kilidi , iki zincir var ve aynı yere bırakmıyorum.
Şekli ben sevmedim ama arkadaşta dedi hevesli birisiymiş diye işte hevesinin düzgün kazanılmış parayla alınmış bir araçta kullansa daha iyi olurmuş.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
yahu insanlar ne kadar garip. motosikleti çalıp kullanmak nedir yahu? ulan çaldın, üzerine huzurla nasıl binip 1 sene geziyorsun? lan böyle bir şey olsa o motora dokunmaya korkarım herif 10 bin km gezmiş. o değilde, 10 bin km hiç çevirme radar bir şeye denk gelmemiş bravo valla.

geçmiş olsun tekrardan.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Adamı anında serbest bırakmışlar. Ne güzel iş be. Sokakta gördüğün motosikleti çal tepe tepe kullan polis yakalayınca ben bu şekilde satın aldım deyip sıyrıl. Dememişler ki çalıntı motosikleti niye satın alıyorsun? Biz boşuna salak gibi çalışıp para biriktiriyoruz. Resmen hırsızlık yapmak serbest ülkede.
Bu hakimlerin hiçbir şeyi çalınmıyor mu yahu? Farklı ülkede mi yaşıyorlar? Kanunlarda "hırsızlık yapmak suçtur" diye bir madde mi yok? Adaletin sağlanmasına kim neden nasıl engel oluyor ben çözemiyorum?
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Adamı anında serbest bırakmışlar. Ne güzel iş be. Sokakta gördüğün motosikleti çal tepe tepe kullan polis yakalayınca ben bu şekilde satın aldım deyip sıyrıl. Dememişler ki çalıntı motosikleti niye satın alıyorsun? Biz boşuna salak gibi çalışıp para biriktiriyoruz. Resmen hırsızlık yapmak serbest ülkede.
Bu hakimlerin hiçbir şeyi çalınmıyor mu yahu? Farklı ülkede mi yaşıyorlar? Kanunlarda "hırsızlık yapmak suçtur" diye bir madde mi yok? Adaletin sağlanmasına kim neden nasıl engel oluyor ben çözemiyorum?

15 temmuz sonrası hapishaneler dolu olduğu için epey değişiklik yapıldı artık hapis cezası alınabilecek az suç kaldı.Büyüklerin zaten korumaları var , halkın arasına salıyorlar belki bir proje olabilir sadece en güçlüler ayakta kalacaktır.
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2,412
Hadi gözün aydın diyelim sevindim senin adına fakat kafama takılan 2 şey var
1 motorun şase no , motor , no vs gibi silinmesine rağmen nasıl anladınız merak ettim aynı şartlarda başka bir motor olabilir gibi geldi sanki
2 yakalanan insanın kesinlikle çalan kişi olduğunu sanmıyorum çünkü çalan kişiler genelde tapa gaz sürer teker yapar düşer bir yerde patlar kafa göz dağılır motorun kullanılamayacak hale gelince bir kenara atarlar yada direk yedek parça yaparlar motoru
Yakalan arkadaşın motora masraf yapması vs bu yönde düşündürdü internette türlü çalıntı ilanları var o şekilde almış olabilir.
Hukiki açıdan pek fazla yaptırım olmasada enazından senin mağduriyetini giderecek bir yol yokmu motorun orjinal haline döndürürken yapacağın masraf ve 10.000 km kullanım açısından hiç birşey yapmıyormu devlet al gülüm motorunumu diyorlar sadece.
Biraz masraf açacak gibi şaşe no ve motor no yeniden yazdırmak sıkıntılı olacaktır senin adına bunları halledip satabilirsin hatta 2 pulsarı satıp farklı motor alabilirsin.2 pulsarı verip dominarı düşünebilirsin fiyat farkı olabilir belki ama en güzeli elden çıkartıp sağdan soldan para topladım demiştin borçlarını kapatabilirsin.eğer borçlarını kapattıysan güzel bir ege akdeniz turu yapabilirsin pulsarınla
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Adam letgodan almış.Kardeşim nasıl aldın ruhsat yok şase motor no yok.Bile bile çalıntı mal almış normal adam alırmı böyle motor.
 
Katılım
6 May 2017
Mesajlar
49
Adamı anında serbest bırakmışlar. Ne güzel iş be. Sokakta gördüğün motosikleti çal tepe tepe kullan polis yakalayınca ben bu şekilde satın aldım deyip sıyrıl. Dememişler ki çalıntı motosikleti niye satın alıyorsun? Biz boşuna salak gibi çalışıp para biriktiriyoruz. Resmen hırsızlık yapmak serbest ülkede.
Bu hakimlerin hiçbir şeyi çalınmıyor mu yahu? Farklı ülkede mi yaşıyorlar? Kanunlarda "hırsızlık yapmak suçtur" diye bir madde mi yok? Adaletin sağlanmasına kim neden nasıl engel oluyor ben çözemiyorum?

aynen! ben böyle ülkenin ta... diyesim geliyor, geldi!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst