Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhabalar arkadaşlar, Yaklaşık 1 aydır bende xvs 650 sport modeline sahibim. Forumu bolca inceledim fakat atlamış olma ihtimalime karşı sizlere birkaç şey sormak istiyorum. Öncelikle elektrik tesisatını hatta mümkünse gaz,fren ve debriyaj kablolarını krom görünüme geçirmek istiyorum. Bunun için duş borusu dışında ne kullanabilirim. Mümkünse görsel ve link istiyeceğim sizden. İkincisi ise Ankara'da düzgün ve güvenilir sele yaptırabileceğim neresi var. Mevcut seleleri bozmak istemiyorum. Onun yerine özellikle artçı için daha konforlu bir şeyler arıyorum. Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Saygılar.

Orjinal yamahalar pahalı seti 300 dolar civarına geliyor. Magnum nispeten daha ucuz gibi ama oda 250 dolar civarı seti.. En güzeli ebayda metre usulü satılan kaplamalar var. Biraz işçilik ister ama memnun kalırsın. hemde çok çok ucuza halledersin.

Yardımcı olabileceğinizi düşünmüştüm. Fakat hiç yönlendiren arkadaşım yok.

Bobber farklı bir olgu adı üstünde kesip biçilecek, sen uyduracaksın parçaları. Ancak istediğin belli bir parça olursa ona göre nereden bulabileceğin konusunda yönlendirebiliriz. Ama %99 ebay olacak bu yönlendirmeler..

Cok tesekkurler @draggy yarin bi gidicem.

Bir de aktif olan bir dragstar grubu var mi? Tur programlari , toplantilar falan organize edilen.Katilmak isterim.

Facebookta "Star Riders Turkey" yazarak ulaşabilirsin.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
9
Draggy hocam ilgin ve yönlendirmen için teşekkür ederim. Peki arkadaşlar Ankarada sele yapımı ile ilgili bana yardımcı olabilecek varmı ?
 
Katılım
16 Şub 2015
Mesajlar
5
Facebookta "Star Riders Turkey" yazarak ulaşabilirsin.[/QUOTE]
Bugun gittim Engin Meral ustanın yanına keyifli bir sohbet ettik.Grup ile de ilgilenmeye calışacagım. Tesekkürler
@draggy
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar ben Semih 98 model bir dragstara 5 yıldır sahibim kendisi karakızım olur;) bu forumu da uzun zamandır takip ediyorum özellikle draggy çok güzel bilgiler veriyor. Hepinizi kucak dolusu selam olsun umarım yolumuz bir yerlerde kesişir..
 
Katılım
8 May 2013
Mesajlar
106
merhaba arkadaşlar bayram tatilini fırsat bilip biraz yol yapayım dedim :)

Eşimle beraber çıktık yola bayramın birinci günü erkenden ilk gün toplamda 1100 km kadar yol gittim molalarla birlikte 17 saat felan sürdü

4100 km de toplam 1066 lira yakıt harçamışım defalarca denedim düşük hızlarda daha çok yaktı ne alakysa :) eşimlede hem fikir olduğumuz bir konu düşük hızlarda rüzgar daha fazla sarstı bizi ama hız arttıkça daha rahattık

Bir kere lastik patladı onuda kısa sürede hallettik sağolsun diğer motorcu arkadaşlar koştu imdadıma burdan onlara sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum

Genel olarak motor ve gezi hakkında söylemek istediğim dragstar ile ilk defa bu kadar uzun bir yolculuk yaptım ''sakın deneme bu yol bitmez'' dien arkadaşlar oldu ama inanın daha öncede başka marka model motorlarlada yol yaptım hiç bu kadar keyf almamıştım yeri geldi yağmurda sürdüm yeri geldi güneş altında devam ettim ne bir savrulma ne bir hararet ne ben bu rampayı çıkmam demedi

Buda gezinin ilk videosu zamanla diğer kısımlarıda yükleyeceğim
https://www.youtube.com/watch?v=XOMCIYxZvnM
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
4
Selam Arkadaşlar,
Bugün durduğum yerde motoru (dragstar 650) sola duşurdum ve çat diye soldaki ayaklık kırıldı. Eminim orjinal ayaklığı palet tarzı ile modifiye edip boşta kenarda bekleten birileri vardır. Hibe etmek/ satmak isteyen olursa lütfen haber etsin. Motoru şu haliyle kullanamıyorum, bir an önce sorunu çözmem gerek.
Görüşmek üzere
ptltm5osn
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
87
ape hanger yaptırıyorum telleri krom görünümü kazandırmak istiyorum önerisi olan var mı ?
 
Katılım
3 May 2016
Mesajlar
4
Dragstar Türkiye Grubundan Devrim Bilgi'ye selam olsun. Parçayı verdi arkadaş, taktım. Mutluluk...
 
Katılım
22 Ocak 2016
Mesajlar
76
Merhaba arkadaşlar. İstanbul'dan 98 model bir Dragstar 650 Classic buldum. Kendince modifiye işine girilip hoş birşey ortaya çıkarılmış. Makina galeriden satılık ve galerici arkadaş motorun orjinal 29 binde olduğunu söylüyor. Sıkıntısı vs. birşeyi yok diyor fakat arkadaşın bana yolladığı fotoğraflarda motorun altında yağ birikintisi görünüyor. Bilmiyorum belki başka birşeydir sudur veya başka makinanındır. Ve bu makinanın fiyatı 13-14 bin lira civarı. Bu fiyat bana 29 bindeki bir makina için ilginç geldi çünkü makina hem custom yapılmış hem de üzerinde Vance & Hines egsoz var. Yakın zamanda İstanbul'a gidip makinaya bir bakmayı düşünüyorum. Motorun şusuna busuna bak tavsiyeleriniz, satıcıya sorulucak sorularınız ve şu ustaya götür o iyi anlar tavsiyeleriniz varsa bir dal alırım. :) Bol problemli 250 Super Shadow'umdan sonra artık motorumdan bezip hayalimdeki makinayı evladiyelik olarak almayı düşünüyorum. :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
3
Yağ filtresi için egsozu sökmenize hiç gerek yok. Önce avadanlığınız daki alyanla, 3 somunu söküyorsunuz, bu aslında süs kapağı asıl kapak altta, Asıl kapağı da söktükten sonra filtreniz elinizde..Fren pedalı sizi biraz engelleyebilir ama t başlıklı uzun bir alyanla buda problem olmaktan çıkar. Filtre değişecekse 2.70 Lt, değişmeyecekse 2.40 Lt.. Kapağı söktükten sonra oringiniz yıprandı ise değiştirin. Ayrıca yeni filtreyi taktıktan sonra filtrenin arkasındaki lastik contaya parmağınızla biraz yağ sürünüz... Basit bir işem bu asıl zor olan, sol taraftaki yağ tahliye somununu sökmek, kesinlikle ingiliz anahtarı kullanmayın, kapalı yıldız anahtar kullanın, yalama olmasın sonra, ilk başta biraz kaynamış gibi oluyor, biraz ayak gücü veya çekiçle anahtara bastırınca hemen açılıyor, bunun da bakır contası var onu da kontrol ediniz.. En son olarak kolay gelsin :)

Not: yağ olarak yamalube yarı sentetik öneririm.. Fazla devirli değil motorlarımız full sentetik viteslerde boşluk hissi veriyor..

draggy hocam kılavuzda yağın 3.2 litre dökülmesi gerektiği yazıyor eski mesajlara bakarken gördüm de filtre değişcekse 2.7 yazmışsınız?
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Orijinal dragstar elcik almak istiyorum nerden bakmaliyim yardımcı olur musunuz
 
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
16
Merhaba arkadaşlar,

2004 model Dragstar 1100 classic sahibiyim.
Motorum 20bin kmde.

140 kiloyum. Uzun yol seviyorum ama genelde molasız max 400kmyi geçmeyen tek sürüşler yapıyorum.
Motorumun tüm bakımları yeni yapıldı. Lastikleri yeni.

Geçen gün Assos antik limana çok dik bir taşlık yoldan inerken arka frenim aşırı frenlemeden dolayı boşaldı. 10 dakika sonra düzeldi.
Dönüşte 400km yol yaptım ve otoparka kapattım.

Yurtdışına çıktım ve 1 hafta sonra motoruma kavuştuğumda, 10km yol yaptım ve otoparka geri döndüm.

İşte bu noktada arka tekerlekten rulman sesi gelmeye başladı. Üstünde beni de her turda titretmeye başladı.
Servise götürdüm, rulman dağıtmış ama çok daha büyük sorunlar olabilir dedi. Tüm sistemi söküp bakacaklar.

Size sorum, hangi marka rulman kullanmalıyım? Mekanizma açıldığında kontrol için servise gidip baktığımda nelere dikkat etmeliyim?
Sonuçta biliyorsunuz, bozuk olmayan şeyler de bozuk diyip para peşinde koşabiliyorlar.

Teşekkür ederim.
 

dmz

Katılım
5 Haz 2015
Mesajlar
21
Peki siteden değilde turkiyede alacağım bir yer var mı osmaniyede oturuyorum yakın çevre illerde orijinal yada orijinale yakın
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba arkadaşlar,

2004 model Dragstar 1100 classic sahibiyim.
Motorum 20bin kmde.

140 kiloyum. Uzun yol seviyorum ama genelde molasız max 400kmyi geçmeyen tek sürüşler yapıyorum.
Motorumun tüm bakımları yeni yapıldı. Lastikleri yeni.

Geçen gün Assos antik limana çok dik bir taşlık yoldan inerken arka frenim aşırı frenlemeden dolayı boşaldı. 10 dakika sonra düzeldi.
Dönüşte 400km yol yaptım ve otoparka kapattım.

Yurtdışına çıktım ve 1 hafta sonra motoruma kavuştuğumda, 10km yol yaptım ve otoparka geri döndüm.

İşte bu noktada arka tekerlekten rulman sesi gelmeye başladı. Üstünde beni de her turda titretmeye başladı.
Servise götürdüm, rulman dağıtmış ama çok daha büyük sorunlar olabilir dedi. Tüm sistemi söküp bakacaklar.

Size sorum, hangi marka rulman kullanmalıyım? Mekanizma açıldığında kontrol için servise gidip baktığımda nelere dikkat etmeliyim?
Sonuçta biliyorsunuz, bozuk olmayan şeyler de bozuk diyip para peşinde koşabiliyorlar.

Teşekkür ederim.

Yamaha nın orjinal rulmanlarına bak hocam, gerçi onları da Japonjların ünlü rulman üreticisi üretiyor.

Diyorum ki orijinal elcik almak istiyorum nerden alabilirim

Neden orjinal? Çok fazla çeşit var piyasada 1" olanların hepsi olur..

Dragstar Türkiye Grubundan Devrim Bilgi'ye selam olsun. Parçayı verdi arkadaş, taktım. Mutluluk...

O benim zaten :p Bir de grubun adı Star Riders Türkiye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst