Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Tsk tuncner
Bir dolastim siteyi ama kapak olarak goremdim sinyalerde
epey pahali sinyalim olmasa neyse arastirmaya devam
havalar isinincaya kadar bekleriz elbet birgun denk gelecek
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Nikaljlari nasil parlatabilirim motoru egsozu hele vidalar
hep pasli bunlarin ilaci nedir?

Krom parlatıcı sütleri kullanabilirsin, vida ve somunlar krom değil zaten, ama istersen krom set alıp değiştirebilirsin :) Egsoz parlatma derken, eğer egsozun mavileşmiş ise özel bir tozu var ama çok çiziyor diyorlar, bir diğer öneride çimento ama ben kesinlikle çizeceğini düşündüğümden önermiyorum.. Metal kısımlar için metylan parlatıcı kullanabilirsin ama yine de kromlara sürme, gövde ve şasi temizliği için yıkamacılarda motor yıkama deterjan vardır, 2 tl verdim 1 lt vermişlerdi 6-7 ay idare etti beni, motor ıslakken şase ve motor bloğuna sıkıp duruluyorsun, pırıl pırıl oluyor, pas varsa da söküp alıyor.
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Krom parlatıcı sütleri kullanabilirsin, vida ve somunlar krom değil zaten, ama istersen krom set alıp değiştirebilirsin :) Egsoz parlatma derken, eğer egsozun mavileşmiş ise özel bir tozu var ama çok çiziyor diyorlar, bir diğer öneride çimento ama ben kesinlikle çizeceğini düşündüğümden önermiyorum.. Metal kısımlar için metylan parlatıcı kullanabilirsin ama yine de kromlara sürme, gövde ve şasi temizliği için yıkamacılarda motor yıkama deterjan vardır, 2 tl verdim 1 lt vermişlerdi 6-7 ay idare etti beni, motor ıslakken şase ve motor bloğuna sıkıp duruluyorsun, pırıl pırıl oluyor, pas varsa da söküp alıyor.

Tskl draggy
Peki bazı arkadaşlar yıkamacıda motor yıkatmanın sakıncalı olduğnu söylüyor yok biryerine su kaçar gibisine felan heralde o yüzden hep kendim yikığcam
diye odaklandım bundan dolayı zaten güneşsiz havada motoru çıkarmıyorum bile. Bulsam ki öyle iyi motor yıkayan yıkamacılar yada bizim dikat etmemiz gereken yada yikamacıyı uyrmamız gereken birşeyler varmı?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Basınçlı su tutturacaksan en az 1-1,5 mt mesafeden su tutsun yoksa ben hep yıkamacılarda yıkatıyorum :)
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
6
önüme göregöre atlayan araç ve ıslak zeminde olunca motrsikleti yatırdık.Sağ ön fren magneti hasarlandı.Türkiyede bütün parçacıları ben internetden araştırdım.Motolizi çanakkalede usta tavsiye etti tlf ile görüştüm.yaklaşık 1 ayda maneti getirtiler.

Fiyatlar konusunda helede çanakkalede oturunca pek bilgim yok.İtanbulda oturan arkadaşlar konuya daha hakimdir ayrıca görerek alma şartları ve pazarlık her zaman mümkün.

Bana parça konusunda tlf yardımcı oldular.Ayrıca yağ filitreside aldım.Bu nedenle
güvenilir ve bilgilendirme yaptıkları için işimi gördü.Konu yedek parça olunca İstanbul dışındaki arkadaşlar daha iyi anlarlar.

syglr.
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Arkadaşlar fuar yaklaşdı girişide 30tl diyorlar yazık günah ya haraç alır gibi
insanın alış veriş iştahınıda yok ediyorlar davetiye yada bedava bilet bulma ihtimalimiz düşükmü yani???
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
önüme göregöre atlayan araç ve ıslak zeminde olunca motrsikleti yatırdık.Sağ ön fren magneti hasarlandı.Türkiyede bütün parçacıları ben internetden araştırdım.Motolizi çanakkalede usta tavsiye etti tlf ile görüştüm.yaklaşık 1 ayda maneti getirtiler.

Fiyatlar konusunda helede çanakkalede oturunca pek bilgim yok.İtanbulda oturan arkadaşlar konuya daha hakimdir ayrıca görerek alma şartları ve pazarlık her zaman mümkün.

Bana parça konusunda tlf yardımcı oldular.Ayrıca yağ filitreside aldım.Bu nedenle
güvenilir ve bilgilendirme yaptıkları için işimi gördü.Konu yedek parça olunca İstanbul dışındaki arkadaşlar daha iyi anlarlar.

syglr.

Hocam keşke buraya yazsaydın, benim gibi parça depolayan bir sürü insan var, krom manet taktığımdan dolayı eski manetlerimi ücretsiz verirdim sana...

Arkadaşlar fuar yaklaşdı girişide 30tl diyorlar yazık günah ya haraç alır gibi
insanın alış veriş iştahınıda yok ediyorlar davetiye yada bedava bilet bulma ihtimalimiz düşükmü yani???

Servislerde ve motor malzemeleri satan yerlerde oluyor genelde bende bilet bulamazsam gitmeyeceğim, fuara gitmek arkadaşlarla buluşmak oldu hep bugüne kadar :)
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Hocam keşke buraya yazsaydın, benim gibi parça depolayan bir sürü insan var, krom manet taktığımdan dolayı eski manetlerimi ücretsiz verirdim sana...



Servislerde ve motor malzemeleri satan yerlerde oluyor genelde bende bilet bulamazsam gitmeyeceğim, fuara gitmek arkadaşlarla buluşmak oldu hep bugüne kadar :)


Ben çok tecrübesizim bu motorsiklet dünyasinda biran önce
kendimi geliştirmeliyim iste sohbetler bulusmalar fuarlar bu siteler derken
bende motorcu olur giderim Allah nasip ederse motorlarla ilgili herşey bana
alman çikolatasi gibi geliyor.
 
Katılım
16 May 2010
Mesajlar
38
emeğine sağlıky gerçekten olmuşy ben de önümüzdeki yıl bir dragstar almayı düşünüyorum, gidonu çok beğendim örneğin, nereden temin edebilirim, şimdiden teşekkürler.
yahu çok ayıp yalan yakışıyor mu hiç arkadaş sana motorun arkasında duran araba yabancı plaka ev desen türklerin evlerine zaten benzemiyor ayıp dyorum sana sadece ayıp kandırmaya utanmıyormusun insanları yazıklar olsun senin gibi insanlara
 
Katılım
31 Ara 2006
Mesajlar
95
yahu çok ayıp yalan yakışıyor mu hiç arkadaş sana motorun arkasında duran araba yabancı plaka ev desen türklerin evlerine zaten benzemiyor ayıp dyorum sana sadece ayıp kandırmaya utanmıyormusun insanları yazıklar olsun senin gibi insanlara

burada bir yanlış anlaşılma olmasın lütfen, yalancılıkla itham edilen ben değil, modifiye ettiği dragstarının resmini ekleyen arkadaş. ha itham eden de ben değilim bu arada..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
yahu çok ayıp yalan yakışıyor mu hiç arkadaş sana motorun arkasında duran araba yabancı plaka ev desen türklerin evlerine zaten benzemiyor ayıp dyorum sana sadece ayıp kandırmaya utanmıyormusun insanları yazıklar olsun senin gibi insanlara

Sen iyice okumadan araştırmadan yazarsan, kusura bakma ama herkes seninle dalga geçer :pr::pr::pr::pr: yurtdışı dediğin yer Belçika ve @kocc arkadaşta Belçika da yaşayan bir Türk. O motorun tüm aşamalarını anlattı burada amblemide motorunun üstünde.. Lütfen biraz dikkat ve hemen suçlamaya geçmeyin..
 
Katılım
2 Şub 2011
Mesajlar
21
Slm arkadaşlar yaz yaklaşıyor artık motorumun bakım zamanı geldi
yağ değişimini anladımda yağ filitresi eksoz çıkmadan değişmiyor hepsini kendim yapmak istiyorum bu motorlara kaç litre yağ koyulur???
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yağ filtresi için egsozu sökmenize hiç gerek yok. Önce avadanlığınız daki alyanla, 3 somunu söküyorsunuz, bu aslında süs kapağı asıl kapak altta, Asıl kapağı da söktükten sonra filtreniz elinizde..Fren pedalı sizi biraz engelleyebilir ama t başlıklı uzun bir alyanla buda problem olmaktan çıkar. Filtre değişecekse 2.70 Lt, değişmeyecekse 2.40 Lt.. Kapağı söktükten sonra oringiniz yıprandı ise değiştirin. Ayrıca yeni filtreyi taktıktan sonra filtrenin arkasındaki lastik contaya parmağınızla biraz yağ sürünüz... Basit bir işem bu asıl zor olan, sol taraftaki yağ tahliye somununu sökmek, kesinlikle ingiliz anahtarı kullanmayın, kapalı yıldız anahtar kullanın, yalama olmasın sonra, ilk başta biraz kaynamış gibi oluyor, biraz ayak gücü veya çekiçle anahtara bastırınca hemen açılıyor, bunun da bakır contası var onu da kontrol ediniz.. En son olarak kolay gelsin :)

Not: yağ olarak yamalube yarı sentetik öneririm.. Fazla devirli değil motorlarımız full sentetik viteslerde boşluk hissi veriyor..
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
arkadaslar herkese merhaba 650 drag star arıyorum malum yaz gelmeden fiyatlar yukselmeden :) bilgisi olan arkadasların yardımını rıca edıyorum sıyah renk tercıhtır herkese ıyı gunler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
sahibinden.com da güzel motorlar var, yaz mevsimi gerçekten çok artıyor fiyatlar...
 
Katılım
21 Ocak 2009
Mesajlar
24
slm arkadaşlar ben de temiz dragstar arıyorum bütün arkadaşlara ii günler

motorun cennetındesın dostum alanyada bulamadum deme sakın bırde 2003 ve ustu ıcın 650 dragstar classıc aksesuarlı ıcın fıyat aralıgı nedır belirtirimisiniz bılgısı olan arkadaslardan rıca edıyorum sahıbınden.com da fıyatlar artmısmı bana mı oyle gelıyo harkese ıyı gunler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst