RKS Rks Blackster 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
arkadaşlar videoyu paylaşıyorum şimdi sizinle. aksiyon kamerasını göğsüme taktım aparat yardımı ile ama çok titriyor bir dahaki sefere kaska takmayı düşünüyorum o yüzden kusura bakmayın birde çektiğim ilk video hani vlog filan yapma niyetim yok fakat kendimi izleyip yaptığım hataları görmek için ders almak için vs video çekeceğim arada bir, bu şekilde sizinle paylaşırım sizlerle. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim :)

https://www.youtube.com/watch?v=g3QWd43U8OU&feature=youtu.be

Bu adamların gözünün ayarı yok, depoyu sola yatık sabitlemişler. Bence ayarlanıyorsa düzelttirmek lazım. Motorun sesi falan güzel, çok gürültü gelmiyor.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
Bu adamların gözünün ayarı yok, depoyu sola yatık sabitlemişler. Bence ayarlanıyorsa düzelttirmek lazım. Motorun sesi falan güzel, çok gürültü gelmiyor.

sorma ya o depodaki garip yamukluk benimde sinirime dokunuyor ilk bakıma az kaldı götürdüğüm zaman düzelttireceğim inşallah

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:49 ----------

http://i.hizliresim.com/o7GR52.jpg

arkadaşlar resimde tam silindir bloğunun üzerinde boşta olan ucu plastik olan şey nedir acaba? biryere bağlı olması lazım mı?
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
ilk yağ değişimini yapan arkadaşlar değişim esnasında kaç litre yağ kullandıklarını acaba yazabilirler mi?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
http://i.hizliresim.com/o7GR52.jpg
arkadaşlar resimde tam silindir bloğunun üzerinde boşta olan ucu plastik olan şey nedir acaba? biryere bağlı olması lazım mı?

O kırmızı soketin ne olduğunu bilmesem de boşta olmasının normal olduğunu biliyorum; ne için kullanılabildiğini bilen varsa söylesin :D

Ama o siyah kablonun boş olmaması lazım sanki, tüm elektronik aksamın düzgün çalışıyor mu?
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
30
O kırmızı soketin ne olduğunu bilmesem de boşta olmasının normal olduğunu biliyorum; ne için kullanılabildiğini bilen varsa söylesin :D

Ama o siyah kablonun boş olmaması lazım sanki, tüm elektronik aksamın düzgün çalışıyor mu?

Benim ki de boşta. Usta elektrik tesasisatına ekstra bir şey eklenmesi için konulmuş demişti. Çakar,mp3,sis farı vs bir şey taksak bu bağlantı kullanılacak sanırım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------

ilk yağ değişimini yapan arkadaşlar değişim esnasında kaç litre yağ kullandıklarını acaba yazabilirler mi?

Sormadım ama tahminim 1.5-2 litredir.
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
arkadaşlar bugün sanayiye gittim bir takım çalışmalar yapıyorum yeni bir dikiz aynası işlemi var :) gelişmelerden haberdar edeceğim sizleri bu arada o size sorduğum yerleri ilk bakıma gittiğimde ustayada soracağım.

cevaplarınız için teşekkür ederim paramedik ve kaanklky

şöyle bir fotoğrafla yüzümüz gülümsesin :)

 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
lEYYMg.jpg

O kask Shark Raw mı?
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
2
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi

dostum ben istanbul'dan aldım erdemlide kuba rks bayisi var fakat ben 5-6 ay önce aradım superlight200 modelini sormak için bana öyle bir motorun üretilmediğini söyledi, düşün bayi bunu diyor hemen dedim ki iyi günler hayırlı satışlar:mrgreen: adanada bence araştırma yap biraz daha. bu arada Tarsus'a filan yolun düşerse gel buyur beklerim. hem motoru görmüş olursun zaten akdeniz bölgesinin tek Blackster'ı şuan bende :queen:
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
2
dostum ben istanbul'dan aldım erdemlide kuba rks bayisi var fakat ben 5-6 ay önce aradım superlight200 modelini sormak için bana öyle bir motorun üretilmediğini söyledi, düşün bayi bunu diyor hemen dedim ki iyi günler hayırlı satışlar:mrgreen: adanada bence araştırma yap biraz daha. bu arada Tarsus'a filan yolun düşerse gel buyur beklerim. hem motoru görmüş olursun zaten akdeniz bölgesinin tek Blackster'ı şuan bende :queen:

bayilerin yaşadıkları kafayı bende çözemedim daha japona gidersin adam masadan kalkıp gelmez ,hintliye gidersin adama motorun özelliklerini sen anlatırsın :farao: bir ürün satıyorsun ama haberin yok ne sattığından yada bir firmanın bayisi olmuşsun ama ne üretiliyor bilgin yok . adanada rks bayisini aradım 4 gün telefonlarıma cevap vermedi bayiye gittim nekadardı onun fiyatı diyor bana :pr: hatayı deniyeceğim gibi gözüküyor olmadı son çare istanbul üçerler . akdenizin en yakışıklısı sende :cat: eyvallah dostum sağolasın . buarada istanbuldan alırken herhangi bir sorun yaşadın mı ? para yatırma fatura işleri vs .. üçerler ilgililer mi ?
 
Katılım
1 Ağu 2015
Mesajlar
130
bayilerin yaşadıkları kafayı bende çözemedim daha japona gidersin adam masadan kalkıp gelmez ,hintliye gidersin adama motorun özelliklerini sen anlatırsın :farao: bir ürün satıyorsun ama haberin yok ne sattığından yada bir firmanın bayisi olmuşsun ama ne üretiliyor bilgin yok . adanada rks bayisini aradım 4 gün telefonlarıma cevap vermedi bayiye gittim nekadardı onun fiyatı diyor bana :pr: hatayı deniyeceğim gibi gözüküyor olmadı son çare istanbul üçerler . akdenizin en yakışıklısı sende :cat: eyvallah dostum sağolasın . buarada istanbuldan alırken herhangi bir sorun yaşadın mı ? para yatırma fatura işleri vs .. üçerler ilgililer mi ?

ben fuardayken aldım herhangi bir sorun yaşamadım. fakat Tarsus'ta servis olayını bende tam çözemedim iyi bir usta bulmak lazım valla. motoru alırken dediler ki 400-500 arasında ilk bakıma götür ilk bakım ücretsiz sonrakiler ücretli dedi. birde motoru teslim almaya gittiğimde bayi bana dediki 10bin e neden bunu aldın o paraya başka motorlar alınır , ulan bir motorun kendi bayisi kendi sattığı motora böyle der mi hiç :pr:
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
348
cümleten hayırlı günler beyler. aylardır forumda gezmeler araştırmalar sonucu r25 alma hayaliyle başlayan serüven blacksterle son buldu . mersine bir blackster daha şart oldu gibi ama alacak yer bulamama sorunu beni bitirdi :silent: adana mersin hatay da motoru gidip alıp çıkamıyorsun alternatif bir yol bulmak gerek gibi

Nasıl motoru alamıyorsun ? anlamadım bayinin elindemi yoksa yoksa satmıyor mu ?
 
Katılım
20 Ağu 2012
Mesajlar
529
Motosikleti
'08 GTR 1400
Cruiser modelindne daha güzel görünüyor rengi mat mı biraz banamı öyle geldi Blacster yazısı çok güzel duruyor

Benim de istediğim bir kasktı; Shark Raw ve Airoh J106 mat yeşil. İkisi de olmadı, şimdi kendi kaskımı Raw'a benzetiyorum, gereken parça gelince kask ve motosikleti paylaşırım. :)
 
Katılım
12 Eki 2014
Mesajlar
346
Motor hakkında ciddi görüş bildirecek arkadaşlar var mı ? Cruiser'dan farkı nedir bu motorun ? Alan arkadşalara hayırlı olsun. Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst