arkadaşlar videoyu paylaşıyorum şimdi sizinle. aksiyon kamerasını göğsüme taktım aparat yardımı ile ama çok titriyor bir dahaki sefere kaska takmayı düşünüyorum o yüzden kusura bakmayın birde çektiğim ilk video hani vlog filan yapma niyetim yok fakat kendimi izleyip yaptığım hataları görmek için ders almak için vs video çekeceğim arada bir, bu şekilde sizinle paylaşırım sizlerle. iyi veya kötü yorumlarınızı beklerim
https://www.youtube.com/watch?v=g3QWd43U8OU&feature=youtu.be
Bu adamların gözünün ayarı yok, depoyu sola yatık sabitlemişler. Bence ayarlanıyorsa düzelttirmek lazım. Motorun sesi falan güzel, çok gürültü gelmiyor.
