İtiraf edin . . .

Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
İtiraf ediyorum.(yukarıda 12 yaşımdaki yediğim halt değil!!!)
Memlekette motora binerken polis ceza yazmasın diye çenesiz kask takıyorum ve ekipmansız geziyorum.
 
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
1,111
İtiraf ediyorum bisiklete kucukken cok bindigim halde 15 yas ile 20 yas arasindaki o 5 senelik surede bisikleti hic kullnmadim ve surmeyi unuttum ;)) 20 yasimda buyukadaya gittik esimle daha ilk tanışma zamanları soyle binerim boyle binerim derken binemedim ya la ;)) sonra ayni gun inat edip tekrar bindiydim ama o iki uc saatlik sure de yasadiklarimi bir ben bilirim ;))
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Birisinin cesaretle bunu postlaması gerekliydi , o kurban bendeniz oluyorum neyse.

biz-orospu-cocuguyduk_319284.png
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
itiraf ediyorum gecenin bi saati ferdi babayı son ses ben açtım. karanlık gecelerimin yıldızı sensin bir gün gerçek olup gelemez misin.. aah aaahk
 
Katılım
29 Kas 2015
Mesajlar
1,029
6 aydır işsizim ve motosikleti aldığımızdan beri en az 6-7 bin lira masraf yaptık. sanırım motosiklet aldığımız için pişmanım. :'(
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
İtiraf ediyorum
Yediğim haltları itiraf edecek g*t yok..
Benle mezara gidecek tümü.. :cherry:
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Bide tekilayi icip motor kullaninca basinca gaza basasin gelio durunca ayaklarin yok sanki...
Bunu itiraf etmek lazimdi.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Asker de beni sürgün eden ş.siz tugay komutanı, Fetöcüymüş.İçeri alınmış, hadi bakalım başarılar..

İsmimin Erdost olması mi seni rahatsız etmişti ş.siz..
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ben depo kapağını uzun bir süre ciddi ciddi acamamistim. Benzin alacagim zaman pompacilar acar kapatirdi. Bir gün depo kapağını açamayan pompaciya denk geldim. Uzun uğraşlar sonucunda marketten çıkan bir adam açmak için yardıma geldi. Sonra onu bekleyen araçtan bir adam daha geldi. Olduk mu motorun başında dört kişi...

En sonunda benzinlige gelen motor kullanıcısı açtı depo kapağını ::facepalm::
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Motoru ilk aldığım zamanlarda benle billur geçip beraber bana güldüğümüz arkadaşı 2 gün önce motorla gezdirdim.Yolda benzin yedeğe düştü(kasten doldurmadım) ve motoru durdurup'yedekteydi oda bitti a.q' dedim ve arkadaşı benzin almaya yollayıp kendim motorun başında biraz ense yaptım :pl: .Arkadaş geldi benzini doldurdum ve devam ettik.Arkadaşa söylemedim ama diğer arkadaşlara anlatıp bide onla billur geçtik :D
Söz yarın arkadaşada itiraf edecem :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Motoru ilk aldığım zamanlarda benle billur geçip beraber bana güldüğümüz arkadaşı 2 gün önce motorla gezdirdim.Yolda benzin yedeğe düştü(kasten doldurmadım) ve motoru durdurup'yedekteydi oda bitti a.q' dedim ve arkadaşı benzin almaya yollayıp kendim motorun başında biraz ense yaptım :pl: .Arkadaş geldi benzini doldurdum ve devam ettik.Arkadaşa söylemedim ama diğer arkadaşlara anlatıp bide onla billur geçtik :D
Söz yarın arkadaşada itiraf edecem :rendeer:

Konudaki en sağlam mesaj 10 üzeri 10:cat:
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
motoru ilk aldığımda 2-3 gün korkudan binemedim.. sonra denemek istedim çalışmadı servisi felan aradım.meğerse ayaklık açıkmış:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
cigara içiyorum (babamdan gizli), bir kere de kırmızı da geçtim sanırım
herkes bir jesse james, billy the kid yahut calamity jane mi bu melmekette?
ve bir tek ben mi garry cooper abim[/URL] gibi iyi aile çocuğuyum yahu
bundan kelli yere tüküreceğim ben de
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst