- Katılım
- 5 Tem 2015
- Mesajlar
- 3,027
İtiraf ediyorum.(yukarıda 12 yaşımdaki yediğim halt değil!!!)
Memlekette motora binerken polis ceza yazmasın diye çenesiz kask takıyorum ve ekipmansız geziyorum.
Memlekette motora binerken polis ceza yazmasın diye çenesiz kask takıyorum ve ekipmansız geziyorum.