Drift ile 1 günde 900 km yol yapan 55'lik amca!... Pes doğrusu

Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
44
Bir ortak tanıdık vasıtası ile haberdar oldum. 55 yaşında bir amca, Mondial Drift ile dün, 1 günde 900 km yol yapmış. Üstelik bu amca korumalı montunu unutmuş ve montsuz yol almış. Termal üst giysisinin altına 2 tişört giymiş. Yola çıktığı Çarşamba günü, hava kararınca, ortalık serinlemiş ve konaklamak zorunda kalmış. Ertesi gün (dün yani) kalktığında bakmış ki gece yağmur yağmış, yollar ıslak, hava da serin. Önlem olarak heybe çantayı boynuna geçirmiş. Birini önüne, diğerini arkasına almış. Kendi anlattığına göre bunu 2 sebepten yapmış: 1.si ön göğüs kısmını soğuktan korumuş. 2.sieğer düşerse, heybe çantaların hava yastığı görevi göreceğini düşünmüş (Akıla bak sen). Yine önlem olarak büyükçe bir spor çantayı böbreklerimin üstüne gelecek şekilde sarmış ve koli bantı ile kaymaması için bantlamış. Maceraya bak be?
Not: Aşağıdaki fotoğrafları 55'lik amcanın kendisinden iz,n alarak yayınlıyoruz.







 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
bir günde 1000 km gidecektim ama ailem izin vermedi... Tabi 200 km si vapur üstünde olacaktı. (istanbulun girişine de çıkışına da trafiğine de sokmam motorumu)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

Zileli orhan abi aydıncıkta kalıyormuş da benim nasıl haberim olmamış... Reisin yanına bi ziyarete giderdim bilseydim
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Erzincan Sakaltutan yazan fotoğraf yanlış görmüyosam arka tarafta görülen 2 köprü arasında düz yolda Fiat Fiorino 1.3 multijet 75hp ile 190km hız yaptığım yer :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
44
bir günde 1000 km gidecektim ama ailem izin vermedi... Tabi 200 km si vapur üstünde olacaktı. (istanbulun girişine de çıkışına da trafiğine de sokmam motorumu)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------

Zileli orhan abi aydıncıkta kalıyormuş da benim nasıl haberim olmamış... Reisin yanına bi ziyarete giderdim bilseydim

zileliorhan abi Ardahan üniversitesinde doçent. Bence yozgat aydıncıkta kalmıyor. Madem siz tanıdınız, yukarıdaki ilk mesajımı aldığım face sayfası linkini veriyim: https://www.facebook.com/orhan.yilmaz.7564

Gece Çoruym Alaca'da yatmış. Sabah kalkınca Aydıncıktan geçmiş yani.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
zileliorhan abi Ardahan üniversitesinde doçent. Bence yozgat aydıncıkta kalmıyor. Madem siz tanıdınız, yukarıdaki ilk mesajımı aldığım face sayfası linkini veriyim: https://www.facebook.com/orhan.yilmaz.7564

Gece Çoruym Alaca'da yatmış. Sabah kalkınca Aydıncıktan geçmiş yani.

Yok abi 900km diyince ben mersin aydıncık'tan yola çıktı zannettim...
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
Yok abi 900km diyince ben mersin aydıncık'tan yola çıktı zannettim...

Facebook mesajında açıklamış. Ankara'dan yola çıkmış, Çarşamba günü Çorum Alaca'da yatmış, Perşembe (dün) sabah da Yozgat Aydıncık'tan memleketi Zile'ye geçmiş. Orada babasının yanında kahvaltıdan sonra tekrar yola koyulmuş ve gece 9 da Ardahana varmış.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Facebook mesajında açıklamış. Ankara'dan yola çıkmış, Çarşamba günü Çorum Alaca'da yatmış, Perşembe (dün) sabah da Yozgat Aydıncık'tan memleketi Zile'ye geçmiş. Orada babasının yanında kahvaltıdan sonra tekrar yola koyulmuş ve gece 9 da Ardahana varmış.

farkettim şimdi farkettim...
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Zileli Orhan? Abimiz yapar. En son forumda üstüne bayağı gidilmişti. Ya mahçup oldu ya da küstü bilinmez. Ama girip bunları okuduğunu biliyorum iyi yolculuklar.
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
Zileli Orhan? Abimiz yapar. En son forumda üstüne bayağı gidilmişti. Ya mahçup oldu ya da küstü bilinmez. Ama girip bunları okuduğunu biliyorum iyi yolculuklar.

Emre, girip okuduğunu çok kesin bir dille belirtmişsin. Sen ceple falan görüşüyormusunuz, tanışıyormusunuz? foruma girdiğini Nasıl bildin. Ben merak için dün gece forumdan özel mesaj attım yanıt vermedi.
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
163
Bunun üzerine Orhan Hocaya Facebook messangerdan mesaj attım, yanıt verdi. zileliorhan olarak artık foruma girmediğini, girmeyi de düşünmediğini söyledi. Başka bir nik kullanarak da girmediğini, böyle bir durum olsa, forum yönetiminin IP adresinden kolaylıkla tespit edebileceğini, yönetime hodri meydan dediğini, varsa böyle bir şey açıklamalarını söyledi. Foruma küsme nedenini ise Macahel Yaylası gezisinde yoldaki hayvan ve yayalar yüzünden 3 kez ciddi ölüm tehlikesi atlattığını, bunun üzerine bir mesaj başlığı açtığını belirtti. İnsanların bu 3 ölüm tehlikesini görmezden gelerek, olayı bir bayanla ilgili abuk sabuk yerlere çektiklerini, forum yönetiminin de buna seyirci kaldığını dedi. Kendisine hakaret içeren mesajlar yollayanlara da seyirci kaldıklarını yazdı.
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Bunun üzerine Orhan Hocaya Facebook messangerdan mesaj attım, yanıt verdi. zileliorhan olarak artık foruma girmediğini, girmeyi de düşünmediğini söyledi. Başka bir nik kullanarak da girmediğini, böyle bir durum olsa, forum yönetiminin IP adresinden kolaylıkla tespit edebileceğini, yönetime hodri meydan dediğini, varsa böyle bir şey açıklamalarını söyledi. Foruma küsme nedenini ise Macahel Yaylası gezisinde yoldaki hayvan ve yayalar yüzünden 3 kez ciddi ölüm tehlikesi atlattığını, bunun üzerine bir mesaj başlığı açtığını belirtti. İnsanların bu 3 ölüm tehlikesini görmezden gelerek, olayı bir bayanla ilgili abuk sabuk yerlere çektiklerini, forum yönetiminin de buna seyirci kaldığını dedi. Kendisine hakaret içeren mesajlar yollayanlara da seyirci kaldıklarını yazdı.

Olayı bayanla ilgili abuk subuk çekmedik. Olaya şahit olmadığını varsayarak anlatıyorum. Şartlar, koşullar neyi gerektirirse gerektirsin 50 yaş üstü bi teyzeye mal demesi kimsenin hoşuna gitmedi konuyu açmak dışında yazmadı basit bi dille yanlış söylemini dile getirse sorun kalmazdı kendi böyle tercih etti. Yine abimizdir diyoruz hatasız kul olmaz.

Girişine gelince ara sıra profil bilgileri kısmına girip bakıyorum hep yakın zamanlardı yalnız yine fazlaca iddialı konuşmuş şu an ki son giriş tarihi 20 temmuz. Ordan takip ettiğim için girdiğini söyledim.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Fotograflarda zileli orhan abinin hazirlamasi gibi sanki.

O gezisindeki olayi cok buyutuldu. Adam kusturuldu forumdan.
Deger miydi, degmezdi.
 
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
1,488
Benim memleketimde şuan görev yapıyor ve o gezi paylaşımında ilk uyarıyı ben ettim imkanı varken resmi sileydi çiçek gibi olurdu velhasıl birde başka konuda bir forumdaşın konusunda biri köpek bacağımı ısırdı kaza yaptım hocamızda köpekleri çok sevdiği için köpekte hatta yok siz bi hatta etmişsiniz demişti yani tarih tekerür eti karşısına bir hayvan çıktı kırsalda köyle teyzeyede öyle bir cümle kurması hoş karşılanmadı yeniden söyliyorum böyle abilirimiz cahil veya okumuş kesim farket meksizin bizlere güzel örnekler olmasını istiyorum kendisinede severiz sayarız yanışlar insanlar için yaş vasıf makam farketmez önemli olan alınması gereken ders ölene kadar bu böyledir hadi kendisine selametle kazasız belasız sürüşler diliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst