Yamaha Yamaha MT-09 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Abs li olan modeli almani tavsiye ederim. Fakat uzerindeki egzoz muhtemelen polislerle arani bozacaktir. Dogrudan bogazdan en kisa şekilde tüpe bağlanmış. Benim motorda da benzer sekilde bağlı leovince egzoz vardı. Kiyamet habercisi gibi ses çıkarıyordu. Söküp tekrar orjinali taktım. Egzoz borusunda en azından salyangoz olsa hem motor icin iyi olur hemde sesi biraz kısardı.
 
Katılım
4 Nis 2012
Mesajlar
22
Abs li olan modeli almani tavsiye ederim. Fakat uzerindeki egzoz muhtemelen polislerle arani bozacaktir. Dogrudan bogazdan en kisa şekilde tüpe bağlanmış. Benim motorda da benzer sekilde bağlı leovince egzoz vardı. Kiyamet habercisi gibi ses çıkarıyordu. Söküp tekrar orjinali taktım. Egzoz borusunda en azından salyangoz olsa hem motor icin iyi olur hemde sesi biraz kısardı.

tavsiyen için tsk ederim.abs li olan model deki ilan egsozsuz orjinal egsozlu fiyatı 26900 fazla bi pazarlık sunmuyor.sence fiyatı değermi diğer ilandada üzerin de tüp akrepovic ve orjinal egsoz yanında 25500 e yalnız dediğim gibi yana yatmıs 600 küsür hasar kaydı.kuyrukla stopda da ufak çizik var onlar değişse 2000 küsür hasar kaydı olacak.
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Ben bu günlerde MT-09'umu satıp yine enduro ya da touringe dönmek niyetindeyim; 2015 race blu, 9500 km.de, radyatör koruma var sadece aksesuar. ABS yok. Sola düştüm bi defa, hasar kaydı var, 3400 lira. Şuan sadece depoda çok ufak bir ezik ve çizik var, özellikle yaptırmadım alan görsün bilsin diye, fiyattan düşebiliriz. Bakımları tam, kayıtlı, garantisi de devam ediyor Mayıs 2017'ye kadar. sizce ne kadar eder benim motor, MT-09 piyasasına hakim olan, bilen biri yardımcı olursa sevinirim.
 
Katılım
3 Ara 2011
Mesajlar
892
Ben bu günlerde MT-09'umu satıp yine enduro ya da touringe dönmek niyetindeyim; 2015 race blu, 9500 km.de, radyatör koruma var sadece aksesuar. ABS yok. Sola düştüm bi defa, hasar kaydı var, 3400 lira. Şuan sadece depoda çok ufak bir ezik ve çizik var, özellikle yaptırmadım alan görsün bilsin diye, fiyattan düşebiliriz. Bakımları tam, kayıtlı, garantisi de devam ediyor Mayıs 2017'ye kadar. sizce ne kadar eder benim motor, MT-09 piyasasına hakim olan, bilen biri yardımcı olursa sevinirim.

2014 16binde absli olanı 26500e aldı arkadaşım.
Givi öncam koruma takozları vardı. Lastik yeni değişmişti.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Selamlar

Arkadaslar iridyum buji taktıran varmı motoruna. Takıpta çok fark gören varmı?

Kendi motorumu 20000 bakımına alacağım. Yag ve bujiler değişecek. Bujileri değişmişken iridyum buji takayım diyorum.
 
Katılım
30 Ara 2008
Mesajlar
126
fazla inanmayin bujinin veya hava filtreinin performans arttirdigina. kivilcim yanliz yanmayi tetikler , yanmayi etkilemez( zaten kivilcim ayni diger bujilereki gibi).
tek avantaji krum tutmamasi ve uzun dayanmasi.
ayni sey performans hava filtreleri icin gecerli , neymis daha rahat nefes aliyormus :)) motora daha fazla hava giriyormus o yüzden performansi cikiyormus. o filtelerine tek avantaji yikanabilir olmalari, gerisi fasa fiso
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Mt-09'umu satıyorum, 2015, race blu. Motorumumdan memnunum, çok keyifli motor ancak uzun yol yapmak istiyorum ve rüzgarla boğuşmaktan yoruldum. Çift silindir enduro alıcam.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2015-yamaha-mt-09-tarz-degisikligi-nedeniyle-satilik-322954132/detay
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
33
Selamlar,
Mt25 sahibiyim. Motorumu satıp mt09 almayı düşünüyorum.
Acaba abartmış mı olurum?
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Selamlar,
Mt25 sahibiyim. Motorumu satýp mt09 almayý düþünüyorum.
Acaba abartmýþ mý olurum?

ilk başlarlarda bayağı bi şok yaşayabilirsin. Dikkat etmek lazım. Ben duke 200 den geçtim. Bazen kendimi sorguluyorum. Ben ne yaptım böyle diye???
 
Katılım
9 Eki 2016
Mesajlar
1
Merhaba 15 gün önce 2016 model mt-09 alarak aranıza katıldım, yüksek çözünürlük fotoğraflar çektim duvar kağıdı yapmak isteyenler olursa kullansınlar. :cat:

oEmR8o.jpg

lED6rl.jpg

VE71Xq.jpg
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
bende 3 ay felan oldu sanırım mt09 alalı akropovic egzoz taktım ses fena :D youtube hic benzemiyor :p ve cok guzel ama su an susturuculu geziyorum :p isteyen youtube kanalıma göz atabilir Nebiirmak
lEXOJk.jpg
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
179
yeni çektim videomu umarım begenirsiniz... akropovic titanyum egzoz takılı ve yagımı yeni degiştirdim bu yuzden agresif kullanıp önceki vites gecişleri ve performans denemesi yapıyorum.. yag castrol 10w50 tam sentetik power 1

www.youtube.com/watch?v=ueqKO-UgW9A
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Selamlar bende aldimda bi mt09 sormak istedigim bir soru var, acaba sizde de debriyaj sikili degilken daha vuruntulu debriyaj sikili iksn birden kesilen bir ses sorunu var mi
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Debriyaja bastığında ses kesiliyorsa o ses debriyaj tasindan geliyordur. Vites boştayken debriyaji bıraktığında hafif bir ses gelebilir. Ses aşırı değilse normaldir. Benim bindiği birçok büyük cc motorda bu sese rastladım.
 
Katılım
19 Şub 2015
Mesajlar
122
Selamlar bende aldimda bi mt09 sormak istedigim bir soru var, acaba sizde de debriyaj sikili degilken daha vuruntulu debriyaj sikili iksn birden kesilen bir ses sorunu var mi

Tamamen normal, benim motorda da aynı ses var, 11 bin km'de. Bütün Mt-09'larda ve Tracer'larda aynı ses var. Bu arada ben İzmir'deki Yamaha bayisi ve yetkili servisi İz-Moto'da çalışmaya başladım, yolu düşen herkesi çay kahve içmeye beklerim.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Mt-09'umu satıyorum, 2015, race blu. Motorumumdan memnunum, çok keyifli motor ancak uzun yol yapmak istiyorum ve rüzgarla boğuşmaktan yoruldum. Çift silindir enduro alıcam.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2015-yamaha-mt-09-tarz-degisikligi-nedeniyle-satilik-322954132/detay

Merhaba nc 750x ile takas düşünürsen görüşebiliriz. Bende daha önce naked vardı :) rüzgârla aram iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst