- Katılım
- 5 Şub 2016
- Mesajlar
- 12
Merhaba arkadaslar.2016 model 1400 km de xmax im var.bikaç zamandır dikkatimi çeken akü lambası bazen yanıp sönüyor.bakıyorum voltajı düşük bi süre sonra 14,2 oluyor.saatte geri kalıyor 5-10 dk arası.daha önce böyle bi sorun yaşayan varmıdır.varsa çözüm öneriniz nedir?
Merhaba, 2015 model xmax ımı sıfır aldığımda aynı sorun vardı. bazen yolda giderken düşük voltaj uyarısı veriyor, sonra yeniden düzelmiş gibi oluyordu vs. Akü kutup başlarını öncelikle kontrol etmenizi tavsiye ederim. benim akü kutup başları gevşekti, bayi motoru teslim ederken tam sıkmamış anladığım kadarıyla. Burada bir sorun yoksa, aküyü tam şarj ettirip bir bakmak lazım diye düşünüyorum. Akü hatalı/şarj tutmuyor da olabilir.