KTM KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
350 tl ye bakım mı? ohaa!

Servis zamanın gelince anlarsınız.Fiyatlar Şöyle
2 litre yağ 80 TL
Yağ filtresi 35 TL
Hava Filtresi 80 TL
Buji 25 TL
Toplam 220 TL
İstenen 380-420 aralığı dediler.Aradaki 200 TL gibi bir fiyat var o ne dedim.Tabii ki İŞÇİLİK.Nissan Qashqai aracım var.70.000 bakımına 500 tl verdim.Fahiş fiyat istiyor KTM servisleri. Daha sonra bir Bajaj servisi ile çözdüm olayı.Yağ filtreleri aynı. 20 TL Yağ filtresi, yağ aynı para zaten.hava filtresi temizlik BEDAVA, buji değişime gerek yok.İşçilik 20 TL toplam maliyet 120 TL. İnternet küçük bir araştırma ile SERVİS yazısını da sildim.Yola devam.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Servis zamanın gelince anlarsınız.Fiyatlar Şöyle
2 litre yağ 80 TL
Yağ filtresi 35 TL
Hava Filtresi 80 TL
Buji 25 TL
Toplam 220 TL
İstenen 380-420 aralığı dediler.Aradaki 200 TL gibi bir fiyat var o ne dedim.Tabii ki İŞÇİLİK.Nissan Qashqai aracım var.70.000 bakımına 500 tl verdim.Fahiş fiyat istiyor KTM servisleri. Daha sonra bir Bajaj servisi ile çözdüm olayı.Yağ filtreleri aynı. 20 TL Yağ filtresi, yağ aynı para zaten.hava filtresi temizlik BEDAVA, buji değişime gerek yok.İşçilik 20 TL toplam maliyet 120 TL. İnternet küçük bir araştırma ile SERVİS yazısını da sildim.Yola devam.

ben garantisi için mecbur 1000 bakımını serviste yaptırdım 160 tl tuttu.. daha önce honda shadow um vardı bakımlarını bizzat ben yapıyordum ama bunda mecbur 2 yıl katlanacagım.
bu arada rodaj bitti bastım gaza gidişi gerçekten 10 numara çok zevkli sürüşü:)
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
Şehir içinde mt07 yi aratırmı sizce? Daha doğrusu çevre yolunda sollamaya çıkınca gelir bir mercedes c180 geçer mi sizce? Kullananlar +100 km gibi hızlarda yollarda rahat sollama yapıyorlar mı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Şehir içinde mt07 yi aratırmı sizce? Daha doğrusu çevre yolunda sollamaya çıkınca gelir bir mercedes c180 geçer mi sizce? Kullananlar +100 km gibi hızlarda yollarda rahat sollama yapıyorlar mı?

yanlış makina ile karşılaştırıyorsun, mt nin dengi 690.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
tamam karşılaştırmayı unutalım. Otobanda gelip bir vw golf elime verirmi mesela o yönden bakalım malup bizi öldürmemeleri için direk sekerek kaçmamız lazım. Adam 100 le giderken arkadan sellektör yapıyor. Oradan sıyrılmaya yeter mi alet?
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
tamam karşılaştırmayı unutalım. Otobanda gelip bir vw golf geçer mi mesela o yönden bakalım malup bizi öldürmemeleri için direk sekerek kaçmamız lazım. Adam 100 le giderken arkadan sellektör yapıyor. Oradan sıyrılmaya yeter mi alet?

Bir Hintli kardeşimizin videosundan alıntı zamanlar :
Top speed 170 Km/hr
0-100 00:05:40
0-130 00:10:01
0-150 00:16:68

Bahsi geçen video da bu : İzle kendin karar ver kaçabilir misin kaçamaz mısın nasıl kaçarsın...



---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Bu arada yine bir atarlı genç vakasına denk geldim. Genç sen 390 felan alma ki zaten ehliyetin de yetmiyor. Biraz daha tecrübeye ihtiyacın var.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
Bir Hintli kardeşimizin videosundan alıntı zamanlar :
Top speed 170 Km/hr
0-100 00:05:40
0-130 00:10:01
0-150 00:16:68

Bahsi geçen video da bu : İzle kendin karar ver kaçabilir misin kaçamaz mısın nasıl kaçarsın...

https://www.youtube.com/watch?v=Le3sRHmWkzI

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:16 ----------

Bu arada yine bir atarlı genç vakasına denk geldim. Genç sen 390 felan alma ki zaten ehliyetin de yetmiyor. Biraz daha tecrübeye ihtiyacın var.
Ehliyetim A sınıfı. Ve üslubunuz hiç hoş değil. Ben size karşı nasıl saygılıysam lütfen sizde aynı saygıyı gösterin. Klavye başında delikanlılık showu yapmak ne bu mecraya yakışır ne de bu konuya. Yorumunuza teşekkürler.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
tamam karşılaştırmayı unutalım. Otobanda gelip bir vw golf geçer mi mesela o yönden bakalım malup bizi öldürmemeleri için direk sekerek kaçmamız lazım. Adam 100 le giderken arkadan sellektör yapıyor. Oradan sıyrılmaya yeter mi alet?

Motorsikletinin Bajaj Pulsar olduğunu görüyorum ki bu endişelerinde bu yüzden haklısın.Arkadaşımda 200 ns, bende 390 duke var. beraber uzun yola çıkıyoruz ve arada motorsikletleri değişiyoruz.arkadaşım pulsar dan sonra benim makineye geçince tork patlaması yaşıyor. Tabii ki ben de onunkine geçince zayıf oluoyr.Onun pulsarda araç sollamaya çıkarken korkuyorum.Ama duke 390 ile yapıştır.Ara hızlanmalar, her devir ve viteste 10 numara.Sonuçta 44 bg alet.Otobanda 150-160 sol şeritten gayet rahat ilerliyorum.Ama tabii ki rüzgar var. İdeal hız 110-120 üstü yorucu olabiliyor.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
1,447
Ehliyetim A sınıfı. Ve üslubunuz hiç hoş değil. Ben size karşı nasıl saygılıysam lütfen sizde aynı saygıyı gösterin. Klavye başında delikanlılık showu yapmak ne bu mecraya yakışır ne de bu konuya. Yorumunuza teşekkürler.

1.si senin neredeyse 2 katın yaştayım dolayısı ile saygıyı senden öğrenecek değilim + yazdıklarında saygılı davrandığına dair ben birşey göremedim 2. klavye başında delikanlılık falan hiç bana göre şeyler değil, yaptığımda yok. 3. Konuya ne yazacağım, nasıl yazacağıma da sen karar vermiyorsun, ilgili moderatör arkadaş uarılması gereken birşey varsa uyarısını yapar. 4.Eklediğim videoyu google amcaya "duke 390 0 to 100 km/h" diye yazınca ilk sırada çıkıyor. Senin gibi akıllı bir genç bunu kolayca yapabilir...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2015
Mesajlar
142
Merhaba arkadaşlar,

Motorun alt kısmından egzozun çıktığı büyük parçadan tahmin ediyorum tangır tungur metalik bir ses çıkıyor, genel olarak 2500-3500rpm aralığında(rölantiden gaz verip 3500 devire kadar kestiğimde çok belirginleşip kayboluyor) bu ses geliyor ve üst devirlerde yine kayboluyor. Şaseye bağlayan vidaların gevşemesi sonucu metalle bu devir aralığında temas etmesi sonucu çıkıyor olabilir mi? Bu ses problemini yaşayan olduysa tecrübelerini paylaşabilirse çok sevinirim. Teşekkürler.

egsoz altında motorun sağ tarafından egsozu sabitleyen uzun bir vida var. 10cm civarı yatay bir vida. benim motorda o düşmüştü, 20 lira civarı fiyatı bi kontrol et derim. malum titreşimden vidalar gevşeyebiliyor bildiğin gibi. ben geç fark ettiğim için de gevşemişti baya egsoz, tekrar sabitlemesi zor oldu.
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
1.si senin neredeyse 2 katın yaştayım dolayısı ile saygıyı senden öğrenecek değilim + yazdıklarında saygılı davrandığına dair ben birşey göremedim 2. klavye başında delikanlılık falan hiç bana göre şeyler değil, yaptığımda yok. 3. Konuya ne yazacağım, nasıl yazacağıma da sen karar vermiyorsun, ilgili moderatör arkadaş uarılması gereken birşey varsa uyarısını yapar. 4.Eklediğim videoyu google amcaya "duke 390 0 to 100 km/h" diye yazınca ilk sırada çıkıyor. Senin gibi akıllı bir genç bunu kolayca yapabilir...

😂😂😂 tamam tamam hadi kral sensin
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Beyler 2016 model dukelerde devir kesici kac rpm de devreye giriyor?
Dun gece 10 k rpm de bile devreye girmedide:s
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
2017 de değişecek mi bu alet? Gece rüyalarıma giriyor namussuz. Baştan aşağı yenilenecek diyorlar ama hala bir çalışma göremedim.
 
Katılım
28 Ocak 2016
Mesajlar
32
Arkadaşlar bugün 390 nın bakımını yaptım.Motul 5100 15*50 yağ, yağ filtre, buji değiştirdim.Hava filtresini temizledim.Öncelikle fiyatları vereyim
Motul 5100 yağ 2 litre 55 TL
Yağ filtresi 15 TL
NGK İridyum Buji 45 TL
Toplam 115 TL.Tamirhane bizden işçilik yok.20 tl yemek parası.On numara oldu.420 TL yetkil servisten yırttık.Motorum bu arada 7500 kmde.Şunu fark ettim bujiyi değiştirmeden önce daha evvelden konuştuğumuz düşük devirlerde silkeleme problemi vardı ya iridyum bujiyi takınca geçti.Ateşlemedenmiş demek ki.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
tamam karşılaştırmayı unutalım. Otobanda gelip bir vw golf elime verirmi mesela o yönden bakalım malup bizi öldürmemeleri için direk sekerek kaçmamız lazım. Adam 100 le giderken arkadan sellektör yapıyor. Oradan sıyrılmaya yeter mi alet?

1000 cc altında bir motor kullanıyorsan her araba eline verir , hee arkandan gelen arabaya göre 1000 cc kullansanda eline verir. sağa çekilerek yol vermeyi öğrenebilirsin mesela. bu senin üslubuna göre verdiğim cevap.

kendi üslubuma göre cevap verirsem duke 390 170 km hıza kadar kesilmeden son performansıyla çıkan bir motordur. 100 de de gaz açsan gücünü kaybetmeden 170 e çıkar 60 da gaz açsanda videoda ki gibi çıkar.
 
Katılım
8 Tem 2016
Mesajlar
18
1000 cc altında bir motor kullanıyorsan her araba eline verir , hee arkandan gelen arabaya göre 1000 cc kullansanda eline verir. sağa çekilerek yol vermeyi öğrenebilirsin mesela. bu senin üslubuna göre verdiğim cevap.

kendi üslubuma göre cevap verirsem duke 390 170 km hıza kadar kesilmeden son performansıyla çıkan bir motordur. 100 de de gaz açsan gücünü kaybetmeden 170 e çıkar 60 da gaz açsanda videoda ki gibi çıkar.
Motorum pulsar 200 ns. Ayrıca pki abi :SDFDSFF
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst