Uzun yol Sonrası İstanbul'da motor yıkatacak yer

Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Arkadaşlar geçenlerde okumuştum İstanbul'da bir iki yerde cilalı motosiklet yıkanıyormuş, sadece motosiklet üzerine Bi mekan vardı adını unuttum, malsak tarafındaydı yanılmıyorsam, 3000 km ye takın yol yaptım motor leş gibi sağlam Bi yıkamacı önerebilecek olan var mı?
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
3 bin mi bende bişi sandım =D 1 TL para atılan yıkamacıları tavsiye ederim ;) Bi tane de sünger al,, akşama kadar ovala ovala yıka.. Bundan daha iyisi yok.. Cila 'yı motuldan al kendin yap bitti gitti.. Motocafe var maltepede fln 40-50 ye yıkıyorlar
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
40-50 verip yıkatmazdım. yer yoksa bile 1-2 lira atar yıkarsın. yer varsa iki kova su indiriyosun birisi kaynar olucak, birden döküp haşlıcan bi güzel arkasından cilalı şampuan ve finalde mikrofiberle kurulayınca bi bakıcan ki h2 olmuş saçlar görünüyo
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
856
maltepede motocafe on numara yıkıyor. zincir temizleme ve yağlama dahil50 tl ye yıkattım ama değdi... tavsiye ederim... istersen seramik bile kaplıyorlar makinanı tbi ki fiyatıyla :)
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
konuya hakim olanlar bilgilendirsin.
benzinliklerdeki aletlerin kullandığı malzeme düzenli yıkamada zarar verebilir. basınçlı su ciddi basınçlı, motorla arasında biraz mesafe bırakın. düzgün malzemeler ile yıkamak lazım.
geçenlerde jant temizleyici aldım, jantlarda ne yağ bıraktı ne kir. artık ne koymuşlarsa içine. periyodik kullanımda sıkıntı verebilir.
boya korumaları merak ediyorum. yaptıran var mıdır ?
plastik aksamı da güneşten korumak için tavsiye alabilirim.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
konuya hakim olanlar bilgilendirsin.
benzinliklerdeki aletlerin kullandığı malzeme düzenli yıkamada zarar verebilir. basınçlı su ciddi basınçlı, motorla arasında biraz mesafe bırakın. düzgün malzemeler ile yıkamak lazım.
geçenlerde jant temizleyici aldım, jantlarda ne yağ bıraktı ne kir. artık ne koymuşlarsa içine. periyodik kullanımda sıkıntı verebilir.
boya korumaları merak ediyorum. yaptıran var mıdır ?
plastik aksamı da güneşten korumak için tavsiye alabilirim.

Oto yıkamacılar KOSTİK kullanıyorlar. Genel amaçlı ve petrol bazlı bir solvent. Dediğin gibi düzenli yıkamada boyayı soldurur. O yüzden her 3 veya 4 yıkamada bir cilalamak ve olabildiğince seyrek yıkatmak gerekli.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Bir de Kızıltoprak'ta MotoHome isminde biryer duymuştum. Hiç gitmedim fakat merak da ediyorum.
Şu yıkama işinde 50-100tl ler vermek biraz can sıkıcı. Sanki 30tl civarlarına titiz bi temizlik yapan biyerin müptelası olabilirim gibi geliyor.
 
Katılım
10 May 2015
Mesajlar
519
Motosikleti
Suzuki burgman 200
kiziltoprakta opeti gectikten sonra ilk sag sokagin icinde motosiklet yikamacisi var zincirli motorlari 23 liraya yikiyorlar.janti zinciri bi guzel temizliyorlar fakat zincir yaginizi kendiniz goturmeniz lazim.zincirsiz motorlar 15 lira filandı galiba.isletmecisi huseyin abi ilgili bir insandı,tavsiye ederim.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
1,748
Ben Kadıköy Kızıltoprak'ta, Kızıltoprak Garaj'da Olcay diye bir arkadaş var sadece ona yıkatıyorum. Ücret 15 TL, basınçlı su kullanmadan, hava filtresine su kaçırmadan Meguiars şampuanla yıkıyor. Yıkama sonrasında da zincir yağı ve WD-40 talebiniz varsa onu da hallediyorlar. Kendisi de motosiklet kullandığı için bu işlerden anlıyor. Üstelik seramik kaplama, boya koruma, pasta, cila gibi hizmetleri de içerideki kuaförde hallediyorlar ücreti karşılığında. Bilginiz olsun.
 
Katılım
30 Haz 2015
Mesajlar
246
Benim kendi garajimda şampuan cila, tazikli su yıkama makinesi vb her sey var ama merak ettiğim ve birturlu çıkaramadığım kır var motorda yani su ile yıkıyorum şampuan sünger vs kuruladiktan sonra çamur kalıyor genellikle plakaligin altındaki çamurluk kısmı böyle. Bu sorunu nasi çözebilirim acaba?
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Yikamaciya şahsen ben okadar para vermem. size tavsiyem motor sıcakken yikatmayin motosikletinizi bir kaç saat sogumasini bekleyin.len paraya bak yıkama yerimi açsam napsam:)
@muhammed911 gaz yağı dene birde
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar geçenlerde okumuştum İstanbul'da bir iki yerde cilalı motosiklet yıkanıyormuş, sadece motosiklet üzerine Bi mekan vardı adını unuttum, malsak tarafındaydı yanılmıyorsam, 3000 km ye takın yol yaptım motor leş gibi sağlam Bi yıkamacı önerebilecek olan var mı?

Maslak oto sanayide, Overdose moto garage var. Düzgün arkadaşlara benziyorlar. 40 TL'ye yıkıyorlar, bu fiyat zincir temizleme ve dahil olan fiyattır.
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
2,499
Maslak oto sanayide, Overdose moto garage var. Düzgün arkadaşlara benziyorlar. 40 TL'ye yıkıyorlar, bu fiyat zincir temizleme ve dahil olan fiyattır.

Aynen işletmecisi'de mt'den bir arkadaş yağ ve filtre degisiminide ücretsiz yapiyolardı hâlâ öylemi bilmiyorum
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
yahu bağlayın çeşmeye hortumu köpürte köpürte yıkayın gidip para vermenin bir lüzumu yok bence :)
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Maslak oto sanayide, Overdose moto garage var. Düzgün arkadaşlara benziyorlar. 40 TL'ye yıkıyorlar, bu fiyat zincir temizleme ve dahil olan fiyattır.

Motoru ilk aldığım zaman gitmiştim oraya; detaylı temizlik yapmışlardı. Güzel iş çıkarıyorlar; meguiars ve motul ürünlerini kullanıyorlar diye biliyorum.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Aynen işletmecisi'de mt'den bir arkadaş yağ ve filtre degisiminide ücretsiz yapiyolardı hâlâ öylemi bilmiyorum

Bildiğim kadarıyla hala öyle. Ancak alanları küçük bu yüzden onlara haber verip gitmek mantıklı olacaktır. Haftasonu yıkama ile baya meşguller o işe zaman ayırmaları biraz zor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

Motoru ilk aldığım zaman gitmiştim oraya; detaylı temizlik yapmışlardı. Güzel iş çıkarıyorlar; meguiars ve motul ürünlerini kullanıyorlar diye biliyorum.

Ben gittiğimde Putoline ürünlerine geçtiklerini konuştuklarını hatırlıyorum. Motulde zaten genel bir tedarik sorunu var malum.
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Green Arrow; hemen arkalarında KMA var, zannedersem oradan alıyorlar ürünleri. Onlar motulu bıraktıkları için bırakmış olabilirler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst