Uzun yol Sonrası İstanbul'da motor yıkatacak yer

Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Green Arrow; hemen arkalarında KMA var, zannedersem oradan alıyorlar ürünleri. Onlar motulu bıraktıkları için bırakmış olabilirler.

Muhtemelen. Putoline bildiğim kadarıyla Motulden daha büyük bir üretici. Bir kaç yer daha genel anlamda ürünlerinin Motül'den daha iyi olduğunu belirtmişti bana.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sıcakken asla yıkamayın diskler eğilebiliyor
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
açık konuşayım motocafe işini nasıl yapıyor bilmiyorum ama hafta içi telefonla arayıp 2 defa gittim. bir türlü yıkatma sırası alamadım. 50 lira vericem diye 2 hafta motorda çamurla gezdim. hizmeti anlık alamadıktan sonra, hizmetin çok iyi olmasının bir anlamı bence yok.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
açık konuşayım motocafe işini nasıl yapıyor bilmiyorum ama hafta içi telefonla arayıp 2 defa gittim. bir türlü yıkatma sırası alamadım. 50 lira vericem diye 2 hafta motorda çamurla gezdim. hizmeti anlık alamadıktan sonra, hizmetin çok iyi olmasının bir anlamı bence yok.

Maalesef kaliteli hizmet alıyorsanız veya arıyorsanız rezervasyon ile gitmeniz gerekiyor. Öbür türlü bekleme ve reddedilme gibi durumları kabul etmeniz gerekiyor. Ben Overdose'a direk gittim 4 motor vardı ve yaklaşık 1 saat bekledim, motorum yıkanıp, kuruduğunda 1.30 saat civarında zaman geçmişti.
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
161
Maslak'taki Overdose Motogarage. Ben dip temizlik için götürüyorum motosikleti. Kesinlikle tavsiye ederim. Hem çok iyi iş çıkarıyorlar, hem muhabbet ortamı çok güzel hem de çok bilgililer her türlü yardımcı olmaya çalışırlar.

Ücrete zincir temizleme ve yağlama da dahil. Zincir yağı Putoline kullanıyorlar. Ben çok memnun kaldım. En güzel yanı da yağın sonradan jantlara hiç sıçramaması.
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Hasanpasa'da Motolab var Ktm'nin arkasinda. Orasi da iyidir yikama konusunda, cok pahali oldugunu sanmiyorum.
 
Katılım
25 Nis 2014
Mesajlar
1,732
Sorduğum yer motogarage' dı şimdi siz yazınca hatırladım fakat ölü böcekler daha fazla kurumasın diye bi mağazada yıkattım ve pek memnunda kalmadım temizliğin bi kısmını kendim yaptım, bi daha ki sefere artık, çok teşekkürler yorumlarınız için.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Hasanpasa'da Motolab var Ktm'nin arkasinda. Orasi da iyidir yikama konusunda, cok pahali oldugunu sanmiyorum.

Bildiğim kadarıyla Motolab servis yoğunluğundan detaylı yıkama hizmeti vermiyor artık. Haftaiçi boş vakitte giderseniz belki. Motorumun rutin bakımlarını orada yaptırıyorum bana öyle söylemişlerdi yani.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst