Merhaba,
Mavi rengi için sırada bekliyordum. Bugün satın aldım ancak motoru göremedim. Bayram tatilinden gelince sandığından çıkarıp teslim alacağım![]()
Hayırlı olsun, iyi günlerde kullanın.
Merhaba,
Mavi rengi için sırada bekliyordum. Bugün satın aldım ancak motoru göremedim. Bayram tatilinden gelince sandığından çıkarıp teslim alacağım![]()
R25 bir aklansa direk gidip alıcam, fakat saydığınız motorlar en çok satan ve kullanılan nasıl olurda hepsinde bu sıkıntı olur anlamadım. Yamahanın yapmış olduğu duyuruda yağ pompası ve şanzımanın problemli olduğu doğrulanmış özeti bu ama R3 için söylenmiş. EE peki bu kadar kaliteli bir markanın nasıl olurda 3-5 modelinde birden böyle bir sıkıntı olabilir? Ben şimdi bu r25i alayım mı almayayım mı anlamadım
Arkadaşlar Cumartesi sabahı Hataydan Ankaraya r25 motorum ile yola çıkıcam. Motor hakkındayol hakkında genel olarak varmı tavsiyeleriniz. Bu arada Ankarada r25 kucuk bı grubu vardı Ankaradayken ufak bir buluşmada ayarlıyabılırız bayram sonrası yada bayramda felan
egzos montajı oldu motoru da parlattık yarın bi kuşadası yapayım artık :mrgreen:
[url=http://hizliresim.com/govrb3][url]http://i.hizliresim.com/govrb3.png[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/qBQdpR][url]http://i.hizliresim.com/qBQdpR.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/4lWjOA][url]http://i.hizliresim.com/4lWjOA.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/mLgMD8][url]http://i.hizliresim.com/mLgMD8.jpg[/url][/url]
egzos montajı oldu motoru da parlattık yarın bi kuşadası yapayım artık :mrgreen:
[url=http://hizliresim.com/govrb3][url]http://i.hizliresim.com/govrb3.png[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/qBQdpR][url]http://i.hizliresim.com/qBQdpR.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/4lWjOA][url]http://i.hizliresim.com/4lWjOA.jpg[/url][/url]
[url=http://hizliresim.com/mLgMD8][url]http://i.hizliresim.com/mLgMD8.jpg[/url][/url]
R25 ve mt 25 geri çağırılıyor bayi ile konuştum yarın garanti girişi yapcaklar bayramdan sonra değişim yapılcak
Kesin bilgi bayi ile konuştum yağ pompası ve debriyaj kapağı değişecek
sizin egzoz diğer akreplerden farklı, ses duymak istiyoruz lütfen ses![]()
bugün ayaklık müşürü bozuldu motorun yolun ortasında servisi aradım kestim kabloyu birbirine bağladım artı eksisini çalıştı, servis garantiden değişiriz onu dedi bakalım. sıkıntı yaşayan olursa yolda kalırsa kabloyu kesip bağlaması gerekiyor burda bulunsun başkası da çekmesin![]()
katalizör iptalimi yaptın yoksa
motora zarar veriyor dye bi söylenti var o yuzden ben yapmadım
boboboboboboboo :sunny: :cherry:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------
sansa bak aynı sorun bende 1 aydır var dün bende yolda kaldım tekleye tekleye gidicem yere vardım ara sıra sönüyordu dün manisaya giderken söndü calışmadı biraz bkledim calstı merkeze geldim arkadaşlarn yanına calıstırıyom 1 e atıyom tak sönüyo sonra honda servisindeki abiyi aradım geldi kesti birleştirdi saolasn garantiden müşür geldi degiştircem bakalm gidemedim daha
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------
çok düşündün cok kafa yordum hatta katalizör iptali yapıp ixil takanların motorlarını sürdüm biride arkadasndı motora bişiler olmş gitmiyodu alt devirler iptal di ondan korktum sonra gittim taktım hiç bi kayıp yok tıkır tıkır gidiyo motor önümüzdeki hafta senkron ayarıda yapıcam BMC PERFORMANCE Air filtre de var zaten motorda ateş ede ede gidiyomalev cıkıyo valla mavi mavi :thumleft:
valla ben genede korkuyorum elimizde patlamasın makina
neyse yaa katalizör kalsın zaten istediğim sesi xmax da alıyorum r25 de biraz sessiz olsun![]()