Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Arkadaşlar merhaba mavi renk için sıraya girmiştim.Bir aylık beklemenin sonunda geldi.Yarın teslim alıcam inşallah.Koruma takozu taktırmak istiyorum.Önerebileceğiniz fiyat olarak orta yollu işimi görecek takoz varmı ?Şimdiden teşekkürler
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
38
R25 bir aklansa direk gidip alıcam, fakat saydığınız motorlar en çok satan ve kullanılan nasıl olurda hepsinde bu sıkıntı olur anlamadım. Yamahanın yapmış olduğu duyuruda yağ pompası ve şanzımanın problemli olduğu doğrulanmış özeti bu ama R3 için söylenmiş. EE peki bu kadar kaliteli bir markanın nasıl olurda 3-5 modelinde birden böyle bir sıkıntı olabilir? Ben şimdi bu r25i alayım mı almayayım mı anlamadım

Selam Murat,
Sanırım bu biraz şans işi benim r25 neredeyse 16bin km oldu ve herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Devirli kullandığım zamanlarda oldu ancak motora iyi baktım denilebilir (Motul 7100 kullandım, yağ filtresi hava filtresi her bakımda değişti). Bu tip ince hareketlerle şu ana kadar motor beni hiç yarı yolda bırakmadı (Maşallah).Açıkçası gün geçtikçe motora alıştığımdan mıdır yoksa motor daha verimli çalıştığından mıdır tam olarak emin olmamakla beraber yakıt düşmeye ve araç daha bi ivmeli gitmeye başladı, kullandıkça kullanasım geliyor :)
Senin yerinde olsam Yamaha'nın duyurmuş olduğu tarihlerden sonra yani 23 Mayıs 2016'den sonra üretilmiş bir r25 almayı düşünürdüm.
 
Katılım
13 Şub 2016
Mesajlar
197
Arkadaşlar merhaba,

Evde R25 alma muhabbetleri dönerken bu geri çağrılma muhabbetleri canımı sıktı. Bu motorlar ne olacak veya 2016 modellerinde sıkıntı var mı?
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
91
Arkadaşlar Cumartesi sabahı Hataydan Ankaraya r25 motorum ile yola çıkıcam. Motor hakkındayol hakkında genel olarak varmı tavsiyeleriniz. Bu arada Ankarada r25 kucuk bı grubu vardı Ankaradayken ufak bir buluşmada ayarlıyabılırız bayram sonrası yada bayramda felan
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkadaşlar Cumartesi sabahı Hataydan Ankaraya r25 motorum ile yola çıkıcam. Motor hakkındayol hakkında genel olarak varmı tavsiyeleriniz. Bu arada Ankarada r25 kucuk bı grubu vardı Ankaradayken ufak bir buluşmada ayarlıyabılırız bayram sonrası yada bayramda felan

yavaş sür dikkatli ol yeter
bide yanına lastik tamir kiti almanda fayda var

hayırlı yolculuklar
 
Katılım
5 Haz 2016
Mesajlar
16
Üstad serviste ben 130 a pazarlıkla taktırdım. Dışarıdan alırken dikkat et çakma olmasin..
 
Katılım
11 Ağu 2015
Mesajlar
8
1000 bakımı yaptırmış bulunuyorum 140 TL ümraniye yıldız istanbulda bikaç yere sordum 190 -170 diyen vardı
 
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
arkadaşlar motosiklete mono artçı kapağı takan varsa fotoğraf atabilir mi acaba? merak ediyorum nasıl duruyor motosiklette. :)
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
egzos montajı oldu motoru da parlattık yarın bi kuşadası yapayım artık :mrgreen:
govrb3.png
[/url][/IMG]
qBQdpR.jpg
[/url][/IMG]
4lWjOA.jpg
[/url][/IMG]
mLgMD8.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
344
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
bugün ayaklık müşürü bozuldu motorun yolun ortasında servisi aradım kestim kabloyu birbirine bağladım artı eksisini çalıştı, servis garantiden değişiriz onu dedi bakalım. sıkıntı yaşayan olursa yolda kalırsa kabloyu kesip bağlaması gerekiyor burda bulunsun başkası da çekmesin :)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Katılım
21 Ocak 2012
Mesajlar
284
R25 ve mt 25 geri çağırılıyor bayi ile konuştum yarın garanti girişi yapcaklar bayramdan sonra değişim yapılcak
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
sizin egzoz diğer akreplerden farklı, ses duymak istiyoruz lütfen ses :p

boboboboboboboo :sunny: :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

bugün ayaklık müşürü bozuldu motorun yolun ortasında servisi aradım kestim kabloyu birbirine bağladım artı eksisini çalıştı, servis garantiden değişiriz onu dedi bakalım. sıkıntı yaşayan olursa yolda kalırsa kabloyu kesip bağlaması gerekiyor burda bulunsun başkası da çekmesin :)

sansa bak aynı sorun bende 1 aydır var dün bende yolda kaldım tekleye tekleye gidicem yere vardım ara sıra sönüyordu dün manisaya giderken söndü calışmadı biraz bkledim calstı merkeze geldim arkadaşlarn yanına calıstırıyom 1 e atıyom tak sönüyo sonra honda servisindeki abiyi aradım geldi kesti birleştirdi saolasn garantiden müşür geldi degiştircem bakalm gidemedim daha :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------

katalizör iptalimi yaptın yoksa
motora zarar veriyor dye bi söylenti var o yuzden ben yapmadım

çok düşündün cok kafa yordum hatta katalizör iptali yapıp ixil takanların motorlarını sürdüm biride arkadasndı motora bişiler olmş gitmiyodu alt devirler iptal di ondan korktum sonra gittim taktım hiç bi kayıp yok tıkır tıkır gidiyo motor önümüzdeki hafta senkron ayarıda yapıcam BMC PERFORMANCE Air filtre de var zaten motorda ateş ede ede gidiyom :D alev cıkıyo valla mavi mavi :thumleft:
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
boboboboboboboo :sunny: :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------



sansa bak aynı sorun bende 1 aydır var dün bende yolda kaldım tekleye tekleye gidicem yere vardım ara sıra sönüyordu dün manisaya giderken söndü calışmadı biraz bkledim calstı merkeze geldim arkadaşlarn yanına calıstırıyom 1 e atıyom tak sönüyo sonra honda servisindeki abiyi aradım geldi kesti birleştirdi saolasn garantiden müşür geldi degiştircem bakalm gidemedim daha :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:51 ----------



çok düşündün cok kafa yordum hatta katalizör iptali yapıp ixil takanların motorlarını sürdüm biride arkadasndı motora bişiler olmş gitmiyodu alt devirler iptal di ondan korktum sonra gittim taktım hiç bi kayıp yok tıkır tıkır gidiyo motor önümüzdeki hafta senkron ayarıda yapıcam BMC PERFORMANCE Air filtre de var zaten motorda ateş ede ede gidiyom :D alev cıkıyo valla mavi mavi :thumleft:

valla ben genede korkuyorum elimizde patlamasın makina :D

neyse yaa katalizör kalsın zaten istediğim sesi xmax da alıyorum r25 de biraz sessiz olsun :D
 
Katılım
30 May 2013
Mesajlar
294
valla ben genede korkuyorum elimizde patlamasın makina :D

neyse yaa katalizör kalsın zaten istediğim sesi xmax da alıyorum r25 de biraz sessiz olsun :D

duyman lazım duyman duymadan anlayamazsın :D o alevin yaptıgı dalga ahahaha :queen: yanlz fena oldu ya ktm rc390 var arkadaşta onun egzoz sesini duysan gümbür gümbür ötüyodu o biçim bnmki onun sesi kıstı resmen :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst