Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Uður;3951815' Alıntı:
Çekim kamera açýsýndan dolayý istediðim gibi olmadý ama top speedi merak edenler için buyrun video.

1.03'den sonra 140 km hýzý görebilirsiniz.

130'la giderken gps ölçümüde 126 çýktý.

Bugün artçýmda yaklaþýk 10 km rampa çýktýk. Babamla olduðum için temkinli sürdüm ama gaza tepki nefis.

Yine otoyolda 90'la girdiðim dik rampadan sadece 2-3 km hýz kaybý ile çýktýk sabit gazla,artçým ile. Zorlasam 110-120'de çýkardý ama sadece gerektiði an gazý açýyorum.

Sadece aynalar ve 1'den 2'ye geçiþte ara ara takýlmalar þu an için sýkýntýlý gördüðüm þeyler.

Velhasýl alet güzel.

bende ölçmüştüm 70 80 km hızda gps 2 km düşüktü gps de 1-2km geç algılar. sizin makina kaç km de acaba 140 çıkmışsınız :)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Maasaallahi var canim ruzgar rampa artcili sorun deil hizlanmasi cekisi guzel
Bende servise gittigimde 1 den 2 ye vites takilito ve aynalari soylucektim demekki sorun hepsinde ayni....
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Maasaallahi var canim ruzgar rampa artcili sorun deil hizlanmasi cekisi guzel
Bende servise gittigimde 1 den 2 ye vites takilito ve aynalari soylucektim demekki sorun hepsinde ayni....

fites pedalını yağlayınız gres yağıyla çok yumuşayacaktır tıkır tıkır hiç takılma olmaz
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
fites pedalını yağlayınız gres yağıyla çok yumuşayacaktır tıkır tıkır hiç takılma olmaz

Tesekkur ederim bi deneyelim bklm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

Tesekkur ederim bi deneyelim bklm

Nasil surcez vites pedalinin arka tarafi ayakliga gelen yere ve on cark gibi olan yere surdum ama bura beraber hareket ediyo zatem ice dogru giden yere nasil surcem

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:55 ----------

Tesekkur ederim bi deneyelim bklm

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------



Nasil surcez vites pedalinin arka tarafi ayakliga gelen yere ve on cark gibi olan yere surdum ama bura beraber hareket ediyo zatem ice dogru giden yere nasil surcem

Ben cozdum vites olayini debraj ayariyla simdi cok guzel bosada geciyo 2 ye gecerkende hicc takilmiyo
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
bende ölçmüştüm 70 80 km hızda gps 2 km düşüktü gps de 1-2km geç algılar. sizin makina kaç km de acaba 140 çıkmışsınız :)

Bugün 5000'i geçti :)

Yakıtı da detaylı ölçtüm bugün;

Apaçi modunda bol trafikli,uzun yol,ara ara sıkışık trafikte 110 km/h'ın altına düşmeden 100 km'de 3,7 litre yaktı. Seyir hızım 110-135 arası hızlardı. Düzlükte 120'den aşağı hiç düşmedim.

Daha sonra sakin sürüşte,uzun yol,şehir içi karışık 100 km'de 2,6 litre tüketim oldu.

Üstelik bende yakıtı ciddi etkileyen performans egzozu olmasına rağmen değerler bu.

223 cc karbüratörlü,hava soğutmalı,performans egzozlu bir motosiklete göre değerleri beğendim.

Özellikle apaçi modundaki sürüşte bu 4'ü geçer dedim ama geçmedi :)
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Bugün 5000'i geçti :)

Yakıtı da detaylı ölçtüm bugün;

Apaçi modunda bol trafikli,uzun yol,ara ara sıkışık trafikte 110 km/h'ın altına düşmeden 100 km'de 3,7 litre yaktı. Seyir hızım 110-135 arası hızlardı. Düzlükte 120'den aşağı hiç düşmedim.

Daha sonra sakin sürüşte,uzun yol,şehir içi karışık 100 km'de 2,6 litre tüketim oldu.

Üstelik bende yakıtı ciddi etkileyen performans egzozu olmasına rağmen değerler bu.

223 cc karbüratörlü,hava soğutmalı,performans egzozlu bir motosiklete göre değerleri beğendim.

Özellikle apaçi modundaki sürüşte bu 4'ü geçer dedim ama geçmedi :)

Allah alla bizmi yanlis hesapliyoz acaba bu degerler cok iy
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
70
Yakıttan ve devirden tasarruf etmek.isteyen arkadaşlar dişli değerlerini bilmiyorum örnek.olarak vericem motorun torku gayet iyi diyosunuz ön diş sanırım 14 buda motorun hızıni iyi yönde etkiler ama top speet i de engeller vazı arkadaşlar önde dışli büyütmeye pay yok diyorlar doğrudur ben bilmiyorum o halde arka dişli ile oynamak kalıyo üzerinde dişli sayısının 4 diş küçüğünü bulun hızı 160 a çıkartır torkdan düşer ama yakıttan tasarruf eder vites araları uzar cbf de önde orjinal 15 diş dir ben 16 kullanıyorum tam 1000 devir kar ve 40-50 km benzin fark ediyor 1 depoda buda hemen hemen 1 Lt yi geçiyor bu motordada dişli oynaması yaparsan ki bu motor torklu rahat kaldırır tadından yenmez üzerinde durun deneyin vibrasyondada hissedilir derece düşüş yapar emin olun allah kaza bela vermesin
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
450 km lik uzun yol denememi tamamladım , çıkışta depoyu tamamen doldurmuştum (17 lt) suan yedek depoya geçmek üzere tahminim bir dolu depoyla 500 km yapacak.

uzun yolda 110-115 arası hızla mesafe aldım 100km de bir 5-10 dk dinlenme molası verdim 3 saatte yaklaşık 200-220 km yol aldım yolculuk sonlarında kendimi yorgun hissetmedim .

120 km ve üzeri hızlarda kendimi ve motosikleti yıpratacağımı bildiğim için zorlama yapmadım sadece sollamalarda bu hızlara çıktım.

artıları ve eksileri var tabiki ama 3.200 km de olan kanım parasına göre bu motosiklet fazlasıyla iyi.

Dün fabrikayı arayarak servis hizmetleriyle konuştum . sorduğum iki şey vardı;

1) arka çanta demiri en son 1 ay önce üretim aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: üretim aşaması devam ediyor

2) 1 ay önce kullanım kılavuzu ve garanti , servis kayıt evrakları basılma aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: basım aşaması devam ediyor.

ben motosikleti alalı 2 ayı geçti eşyamı taşımak için çanta demiri lazım ve ya motosikleti satacağım garanti ve servis evrakları lazım olduğunu düşünelim bu olaya da artık bir çözüm gelmedilir.

Biz aksesuar beklerler kullanım kılavuzuna ulaşamadık .
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim

Evet gidonu biraktiginizda teker patlakmis gibi yalpalama yapiyo ilk yaptiginda saga cektim tekeri kont. Etmistim ama cok geldi basima genelde yigildiginda yapiyo ornegin yokus assa inerken hizim 40 - 50 km vites 3 teyse yapiyo 5 teysr yapmiyo denedim
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Lastik bakiyorum olculeride yaziyorum ama baktigim sitelerde hep yan yana 2 lastik var biri ince biri kalin anlam veremedim
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
317
Evet gidonu biraktiginizda teker patlakmis gibi yalpalama yapiyo ilk yaptiginda saga cektim tekeri kont. Etmistim ama cok geldi basima genelde yigildiginda yapiyo ornegin yokus assa inerken hizim 40 - 50 km vites 3 teyse yapiyo 5 teysr yapmiyo denedim

Aynı sıkıntıyı ben Pulsarımda yaşadım. Geçenlerde çok güneş varken motorumu dışarda bıraktım.
Ondan dolayı sıkıntı oldu sanırım. İki kere hava vurmama rağmen düzelmedi. Birini sabah diğerini akşam vurdum.
İlginç olan akşam az da osla teker inmişti.
Servise gittiğimde usta lastik köpüğü sıktı biraz ancak öyle düzeldi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Dun birsey farkettim belli hizlarda gidonu serbest birakinca yalpalama yapiyor. Bugun tekrar baktim 50 km civari hizla giderken oluyor yalpalama. Daha yuksek hizla giderken deneyemedim. Sizce bu normalmi. Sizin motordada oluyormu.

Yaklasik 1600 km de depoyu fulledim simdilik 170 km yaptim benzin gostergesinden iki dis gitti. Yakinda tekrar fulleyip tuketim degerlerini paylasirim. Daha objektif bir sonuca ulasmak icin bunu birkac kez deneyecegim

Topcase var mı ?

Ben 125'ten sonra rüzgar etkisiyle savrulma yasıyorum,onun dısında sıkıntı yok.

Lastik hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------

450 km lik uzun yol denememi tamamladım , çıkışta depoyu tamamen doldurmuştum (17 lt) suan yedek depoya geçmek üzere tahminim bir dolu depoyla 500 km yapacak.

uzun yolda 110-115 arası hızla mesafe aldım 100km de bir 5-10 dk dinlenme molası verdim 3 saatte yaklaşık 200-220 km yol aldım yolculuk sonlarında kendimi yorgun hissetmedim .

120 km ve üzeri hızlarda kendimi ve motosikleti yıpratacağımı bildiğim için zorlama yapmadım sadece sollamalarda bu hızlara çıktım.

artıları ve eksileri var tabiki ama 3.200 km de olan kanım parasına göre bu motosiklet fazlasıyla iyi.

Dün fabrikayı arayarak servis hizmetleriyle konuştum . sorduğum iki şey vardı;

1) arka çanta demiri en son 1 ay önce üretim aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: üretim aşaması devam ediyor

2) 1 ay önce kullanım kılavuzu ve garanti , servis kayıt evrakları basılma aşamasında demiştiniz şuan durum nedir ? cevap: basım aşaması devam ediyor.

ben motosikleti alalı 2 ayı geçti eşyamı taşımak için çanta demiri lazım ve ya motosikleti satacağım garanti ve servis evrakları lazım olduğunu düşünelim bu olaya da artık bir çözüm gelmedilir.

Biz aksesuar beklerler kullanım kılavuzuna ulaşamadık .

Bende günlük 200 km'ye yakın yaptım,yormuyor motosiklet. Öndeki karenaj tasarımını beğenmeyenler bu motorun naked halde adamı pert edeceğini iyi dusunsunler bence.

Üstelik yakıt tüketimi,basit mekanik yapısı vs sorun çıkarmaya meyilli olmayan bir duruşu var motosikletin.

Sadece ıslak zeminde lastikler biraz dikkat istiyor,ani gazda yanlıyor hemen.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Topcase var mı ?

Ben 125'ten sonra rüzgar etkisiyle savrulma yasıyorum,onun dısında sıkıntı yok.

Lastik hava basınçlarını kontrol etmekte fayda var.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:05 ----------



Bende günlük 200 km'ye yakın yaptım,yormuyor motosiklet. Öndeki karenaj tasarımını beğenmeyenler bu motorun naked halde adamı pert edeceğini iyi dusunsunler bence.

Üstelik yakıt tüketimi,basit mekanik yapısı vs sorun çıkarmaya meyilli olmayan bir duruşu var motosikletin.

Sadece ıslak zeminde lastikler biraz dikkat istiyor,ani gazda yanlıyor hemen.

Evet bu yuzden lastik degistirmek gerekiyo ama internette bakiyorum olcuyude yaziyorum arka lastik icin ama 2 lastik cikiyo hep takimmi tekmi anlam veremiyorum
 
Katılım
31 May 2014
Mesajlar
36
Evet top case var. Ve sanirim top case taktiktan sonra olmaya basladi. Şase nin uzunlugununda etkisi var. Uzun şaseye bide top case baglayinca denge şaşti.
Lastik konusuna katiliyorum islak zeminde cok kolay kayma egilimi gosteriyor dikkat etmek gerekiyor ozellikle lastik isinmadan daha dikkatli olmaliyiz.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
22
arkadaşlar bu lastik havalarını kaç basmak gerekiyor bu motorda ona göre bende benzincide basayım biraz indi gibi hissediyorum da :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst