RKS RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Abi çok uzak yaa, bursanın bi ucundan öbür ucuna gitmem gerekiyor servise gitmem için :D

Yakınımda bi motorcuya götürdüm ayarladı bişeyler ama yine içime sinmiyor

Servise götürmediysen içine sinmesin zaten servisler çok iyi götür paranı kaptır demiyorum ama dışarıdaki çoğu yetkisiz servisten iyi anlarlar tabi performansın düşmesini istiyorsan ayrı :D tekerine taş değmesin performansın düşmesin
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Servise götürmediysen içine sinmesin zaten servisler çok iyi götür paranı kaptır demiyorum ama dışarıdaki çoğu yetkisiz servisten iyi anlarlar tabi performansın düşmesini istiyorsan ayrı :D tekerine taş değmesin performansın düşmesin

Yaa bi de o var, şimdiye kadar bursadaki servis hakkında bir tane bile iyi bişey duymadım :D
 
Katılım
14 Şub 2016
Mesajlar
27
Bide böyle düşün servis ne kadar iyide olsa kötüde olsa bizim insanımız eleştirecek :) yine bu motorlara en iyi bakacak yer kendi servisleridir.

Yani yine dara düşsem giderim ama abi bir tane bile iyi yorum duymadım yaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

Merhaba arkadaşlar yine ben :D

Size bi soru sorcam,

Şimdi motor hareket halindeyken debriyajı kolunu çekip vitesi 1'e ve 2 ye aldığımda acayip gürültü bi dişli sesi geliyor, tekrar debriyaj kolunu bırakıp vitese aldığımda bu ses kayboluyo; bu sesin kaynağı nedir bilen var mı ve normal bir durumda bu işlemleri yaptığımda dişli sesi duymam?

Başka bir soru; şimdi son yağ değişiminden sonra (1 hafta falan oluyo, bi önceki yağ değişimi 800km önceydi) vitesi durur pozisyondayken boşa almakta zorlanıyorum. Her zaman yaptığım gibi hafif iteliyorum vites geçirmek için ama geçmiyor; zincir gergisi normal, dediğim gibi motor yağı yeni değişti. Bu olayın sebebi ne olabilir, fikirlerinizi alabilir miyim?
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
329
Yani yine dara düşsem giderim ama abi bir tane bile iyi yorum duymadım yaa

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------

Merhaba arkadaşlar yine ben :D

Size bi soru sorcam,

Şimdi motor hareket halindeyken debriyajı kolunu çekip vitesi 1'e ve 2 ye aldığımda acayip gürültü bi dişli sesi geliyor, tekrar debriyaj kolunu bırakıp vitese aldığımda bu ses kayboluyo; bu sesin kaynağı nedir bilen var mı ve normal bir durumda bu işlemleri yaptığımda dişli sesi duymam?

Başka bir soru; şimdi son yağ değişiminden sonra (1 hafta falan oluyo, bi önceki yağ değişimi 800km önceydi) vitesi durur pozisyondayken boşa almakta zorlanıyorum. Her zaman yaptığım gibi hafif iteliyorum vites geçirmek için ama geçmiyor; zincir gergisi normal, dediğim gibi motor yağı yeni değişti. Bu olayın sebebi ne olabilir, fikirlerinizi alabilir miyim?

Motor yağını hangisini kullandın yaz sıcaklığında birçok yağ ince gelebilir.
 
Katılım
1 Ara 2014
Mesajlar
347
Castrol 10/40 koydum, bikaç kişiye sordum biraz daha kalın yağ kullanıyım mı diye hepsi gerek yok dedi, var senin bi önerin?

Yaz için 10w40 bu tarz motosikletlerde ince gelir servisler yaz kış aynısını koysada biz kullanıcılara yazın bu yağ gelmiyor 10w50 kullanırsan yaz için daha verimli olur
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Arkadaşlar, sava lastik mi, michelin pilot street mi önerirsiniz ? Savanın kış harici şartlarda kullanabileceğim hangi modelini tavsiye edersiniz ? Gönlümde yatan sava ama karar vermeden önce biraz daha araştırmak istedim. Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim
Tabii bu iki markayı karşılaştırırken bütçem en önemli ölçü. Savadan memnun olan bir çoğunluk olduğunu biliyorum ama kendimi sıkarsam michelin de alabilir miyim diye düşünüyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
352
Arkadaşlar, sava lastik mi, michelin pilot street mi önerirsiniz ? Savanın kış harici şartlarda kullanabileceğim hangi modelini tavsiye edersiniz ? Gönlümde yatan sava ama karar vermeden önce biraz daha araştırmak istedim. Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim
Tabii bu iki markayı karşılaştırırken bütçem en önemli ölçü. Savadan memnun olan bir çoğunluk olduğunu biliyorum ama kendimi sıkarsam michelin de alabilir miyim diye düşünüyorum

kendini sıkıp michelin alman daha mantıklı sonuçta ikide bir alınan bişey değil sava kötü deil ama bi michelin'de olamaz bana göre
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Arkadaşlar, sava lastik mi, michelin pilot street mi önerirsiniz ? Savanın kış harici şartlarda kullanabileceğim hangi modelini tavsiye edersiniz ? Gönlümde yatan sava ama karar vermeden önce biraz daha araştırmak istedim. Yardımcı olacak arkadaşlara teşekkür ederim
Tabii bu iki markayı karşılaştırırken bütçem en önemli ölçü. Savadan memnun olan bir çoğunluk olduğunu biliyorum ama kendimi sıkarsam michelin de alabilir miyim diye düşünüyorum

Michelin Pilot Street daha mantıklı :) motordan memnun musun ev arkadaşım 150-s almayı düşünüyor.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Michelin Pilot Street daha mantıklı :) motordan memnun musun ev arkadaşım 150-s almayı düşünüyor.

Cevabın için teşekkürler, sanırım pilot street alacağım. Bu arada motorumdan memnunum(RKS 150 ) sıfır aldım, 800km bakımını yeni yaptırdım, yağı falan değişince çok daha keyifli sürmeye başladım. Benim modelden memnunum, 150-s 'de muhtemelen bundan daha iyi ve geliştirilmiştir yani kısacası tavsiye ederim
 
Katılım
28 Eyl 2013
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaşlar, 2016 model kırmızı motorumu almış bulunmaktayım. Aranıza katıldım yani :)

Birkaç sorum ve paylaşımım olacak:
1.Motorda kickstart olsaymış daha iyi olurmuş. Çünkü marş motoru arıza çıkardığı zaman motoru vurdurmaktan daha akıllıca bir yol olurdu.
2.Uzun süredir motosiklet kullanmadığım için mi yoksa motor yağından mı bilmiyorum, vites geçişleri çok sert geldi ve bazen attığını zannetsem de atmıyor, özellikle 2'den 3'e geçerken bunu yaşıyorum. Bu arada motor rodajda değil. Bir bilginiz var mı bu konuda?
3.Bir de motor bloğunun üst kısmında(debriyaj kolunun bağlandığı kısma yakın yerde) beklemiş-tozlanmış yağ veya benzin var. Ben silindire giden kelepçeden damlamış olabileceğini düşünüyorum. Zaten herhalde motor bloğunun contalarından olsa bloğun altında yağ olurdu. Siz böyle birşeyle karşılaştınız mı? Yarın fotoğrafını yükleyebilirim.
4.Yedek depo konusunda forumda herkes farklı birşey söylemiş. Yedek depo aşağı mı yukarı mı? :silent:
Teşekkürler :cat:
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar, 2016 model kırmızı motorumu almış bulunmaktayım. Aranıza katıldım yani :)

Birkaç sorum ve paylaşımım olacak:
1.Motorda kickstart olsaymış daha iyi olurmuş. Çünkü marş motoru arıza çıkardığı zaman motoru vurdurmaktan daha akıllıca bir yol olurdu.
2.Uzun süredir motosiklet kullanmadığım için mi yoksa motor yağından mı bilmiyorum, vites geçişleri çok sert geldi ve bazen attığını zannetsem de atmıyor, özellikle 2'den 3'e geçerken bunu yaşıyorum. Bu arada motor rodajda değil. Bir bilginiz var mı bu konuda?
3.Bir de motor bloğunun üst kısmında(debriyaj kolunun bağlandığı kısma yakın yerde) beklemiş-tozlanmış yağ veya benzin var. Ben silindire giden kelepçeden damlamış olabileceğini düşünüyorum. Zaten herhalde motor bloğunun contalarından olsa bloğun altında yağ olurdu. Siz böyle birşeyle karşılaştınız mı? Yarın fotoğrafını yükleyebilirim.
4.Yedek depo konusunda forumda herkes farklı birşey söylemiş. Yedek depo aşağı mı yukarı mı? :silent:
Teşekkürler :cat:

Hayırlı olsun kazasız belasız kullan. Sadece vitesle ilgili soruna cevap yazabilirim, benimkinde de vites geçişleri aynı dediğin gibiydi motor yağı değişince klik klak saat gibi değişmeye başladı
 
Katılım
10 Mar 2016
Mesajlar
321
Cevabın için teşekkürler, sanırım pilot street alacağım. Bu arada motorumdan memnunum(RKS 150 ) sıfır aldım, 800km bakımını yeni yaptırdım, yağı falan değişince çok daha keyifli sürmeye başladım. Benim modelden memnunum, 150-s 'de muhtemelen bundan daha iyi ve geliştirilmiştir yani kısacası tavsiye ederim

150 ile 150-s hemen hemen aynıdır o yüzden bir şey daha sorayım yaz için hangi yağı kullanıyorsun 10w40 ince geliyormuş yorumlara göre.
 
Katılım
23 Şub 2016
Mesajlar
19
Valla ben castrol 10W40 koydurdum, bir sorun yaşamadım yukardaki arkadaşa verdiğim cevapta dediğim gibi vitesler düzeldi mesela önceden çok sertti şimdi su gibi akıyor, yani şu anda bir sıkıntı yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst