Davlumbaz Yaylası Gezi ve Kampımız

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Davlumbaz yaylası Sakaryanın bolu sınırına yakın bir yayla, rakım 1400 civarı, tepelik seyirli bir yer
Bir gece kaldık, iftarımızı ve sahurumuzu yaptık ve göynük çubuk gölünü gezip geri döndük



Yaylayanın aşağısındayız, sularımızı doldurup zirveye çıkacağız
IMG_3983.jpg





IMG_3985.jpg





şu tepeye çıkacağız, burası kestirme, direk dalıyoruz
IMG_3989.jpg





kamp alanına geldik
IMG_3991.jpg





IMG_3992.jpg




Aşağısı Sülüklü göl
IMG_3994.jpg




bu ağacın altına kamp atalım diyoruz
IMG_4001.jpg




çadırları hemen kuruyoruz
IMG_4002.jpg





semaver için odun lazım, güvenlik şart :)
IMG_4008.jpg




Bayram abimiz semaverci, hazırlıyor
IMG_4009.jpg




akşam olmak üzere, sis bastırıyor biraz
IMG_4010.jpg




yemeğimiz pişiyor, çayımız demleniyor
IMG_4015.jpg




çadırımın içi sinek dolmuş, savaşıyorum onlarla, ama galip ben geldim, hepsini dışarı çıkardım :)
IMG_4016.jpg




IMG_4017.jpg




gün batıyor, iftara hazırız
IMG_4018.jpg





biraz şebeklik yapıyoruz :)
IMG_4022.jpg





IMG_4034.jpg





iftarımızı yaptık, şimdi çay ve ateş keyfi,biraz da çekirdek
IMG_4035.jpg




yıldız fotoğrafları çekmeye başlıyorum, hava açık, tam istediğim gibi
30 saniyede bi yusuf yazamadım :) bi daha yapmaya üşendiğimden bunla iktifa ediyorum
IMG_4040.jpg




değişik kurgular yapıyoruz
IMG_4041.jpg





aduuuuuuket :)))
IMG_4042.jpg




beygirler semayı izliyor
IMG_4048.jpg




samanyolu toz bulutu da iyi gözüküyor
IMG_4049.jpg




çadır, çay,yıldızlar, motor, oh
IMG_4057.jpg




fotoşok yoktur :) 30 saniyelik çekim, ilk çekim flaşlı, 5 saniye sonra olay yerinden ayrılıyoruz, fotoğraf 25 saniye daha işlenince böyle çıkıyor
IMG_4060.jpg





IMG_4062.jpg





IMG_4070.jpg




Bu fotoğrafı sevdim
IMG_4071.jpg




saatlerdir, değişik açılarda ve kurgularda fotoğraflar çektim :)
IMG_4073.jpg




bu da 20 dakikalık yıldız pozlamam, sabit gözüken yıldız bildiğiniz üzere kutup yıldızı
IMG_4074.jpg




ay ışığı çıktı, 30 saniye pozlayınca gündüz gibi çıkıyor fotoğraf
IMG_4085.jpg




bu ve bundan sonraki iki fotoğraf da favorilerimden
IMG_4088.jpg






IMG_4097.jpg





IMG_4099.jpg




sabah saatlerinden ilk görüntüler,
IMG_4117.jpg





bu arada sahurdan sonra yattım ama öyle bir rüzgar vardı ki sadece 1 saat ya uyudum ya uyumadım
IMG_4102.jpg





manzara güzel
IMG_4103.jpg





IMG_4107.jpg





IMG_4115.jpg









biraz gezintiye çıkıyoruz
IMG_4125.jpg





IMG_4128.jpg





IMG_4129.jpg




sülüklü görü tepeden gören başka bir yere gidiyoruz
IMG_4136.jpg




selfi çekenleri selfiledim :)
IMG_4150.jpg





IMG_4153.jpg




bu çam ağacını çok sevdim, tam kamp kurulacak yer de biraz eğimli
IMG_4155.jpg





IMG_4166.jpg




maşallah
IMG_4179.jpg




etrafı gezerken inekler etrafımızı kuşattı :)
IMG_4184.jpg





IMG_4185.jpg





IMG_4187.jpg





IMG_4189.jpg




çubuk gölüne giderken
IMG_4192.jpg





IMG_4195.jpg




çubuk gölü ve yel değirmenleri
IMG_4198.jpg





IMG_4200.jpg





yansımayı çekip 180 derece döndürdüm
IMG_4201.jpg





IMG_4203.jpg





IMG_4206.jpg




zamanında bir film için yapılmış bu değirmenler
IMG_4209.jpg





IMG_4211.jpg





IMG_4213.jpg





IMG_4223.jpg





IMG_4228.jpg




değirmenin içinden bir görüntü
IMG_4238.jpg




artık dönüşe geçiyoruz
IMG_4244.jpg



dağlardan taşlardan aşıyoruz
IMG_4251.jpg




güle güle
IMG_4253.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
579
Çok çok çok güzel fotoğraflar. Çok. Ellerinize sağlık. Mekan da süpermiş, içim gitti.
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
Selam YUSUF HOCAM ,resimlere bakınca inanın çok şey kaçırdığımı anladım, kusuruma bakmayın ramazan ayı dolayısıyla gelemedim,halbuki ne güzel bir kamp olmuş, nede güzel manzarası varmış oraların,benim motorda zaten sırıtırmış aralarında,gece resimleri müthiş olmuş bayıldım doğrusu,HAMZA kardeşime ve BAYRAM kardeşime de ayrı ayrı selamlar,ALLAHA emanet olun,Eskişehir'den selamlar...
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
132
Kiskandim hem de çok pis kiskandim. Nazar değmesin çok güzel bi kamp olmuş. Gece pozları bir harika. Gündüz doğa manzarasi enfes. Kazasiz belasiz nice kamplar gezmeler kısmet olsun. Ellerinizle sağlık
 
Katılım
9 Mar 2016
Mesajlar
91
Gerçekten şahane fotoğraflar etkilenmedim desem yalan olur hele o yıldızlar
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Selam YUSUF HOCAM ,resimlere bakınca inanın çok şey kaçırdığımı anladım, kusuruma bakmayın ramazan ayı dolayısıyla gelemedim,halbuki ne güzel bir kamp olmuş, nede güzel manzarası varmış oraların,benim motorda zaten sırıtırmış aralarında,gece resimleri müthiş olmuş bayıldım doğrusu,HAMZA kardeşime ve BAYRAM kardeşime de ayrı ayrı selamlar,ALLAHA emanet olun,Eskişehir'den selamlar...

Mesut hocam, aleykümselam. Artık bi dahaki sefere hocam,nasip başka zamana demek ki,
aleykümselam söylerim hocam. Siz de Allaha emanet olun

Fotograflar çok güzel.
Özellikle gece fotograflarına bayıldım.

gece fotoğrafları benim de hoşuma gitti, ilk defa bu şekilde fotoğraflar çektim. bu zamana kadar hiç böyle bir kamp nasip olmamıştı.çok teşekkürler

Kiskandim hem de çok pis kiskandim. Nazar değmesin çok güzel bi kamp olmuş. Gece pozları bir harika. Gündüz doğa manzarasi enfes. Kazasiz belasiz nice kamplar gezmeler kısmet olsun. Ellerinizle sağlık

çok sağolun, iyi dilekleriniz için teşekkürler, size de bundan daha iyi kamplar kısmet olsun

Gezi harika, fotoğraflar muazzam

teşekkürler

Gerçekten şahane fotoğraflar etkilenmedim desem yalan olur hele o yıldızlar

teşekkürler , evet ben de çok etkilendim yıldızlardan, milyon yıldızlı otelde yaşıyoruz, gerçek evimize gittiğimiz zaman nasıldır kimbilir :)
 
Katılım
13 Şub 2013
Mesajlar
123
Fotoğraf makinenizi merak ettim. Bu arada gezinizde süper ötesi olmuş. Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
23
Harika fotograflar,emeginize saglik,super yerden vurdunuz beni,yildizlar...Gitmek farz oldu
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
uzun bir arada sonra yusuf hoca, gezi+foto güzellikleri ile gözüktü forumda .. keyif dolu bir geziyi görsel şölen olrak bizimle paylaşdığın için teşekkürler...
vesselam..
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Hiçbir gezi fotoğraflarına bu kadar uzun bakmamıştım. Nefis olmuş... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst