Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
Hadi hayırlı olsun bakalım, 2. el fiyatları sıfır fiyatlarının önüne geçti motorun ama Amerika da geri çağırdı, anlaşılan 2015-2016 model tüm R25-R3 'ler geri çağrılacak...
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Sadece R3?

R25 bir aklansa direk gidip alıcam, fakat saydığınız motorlar en çok satan ve kullanılan nasıl olurda hepsinde bu sıkıntı olur anlamadım. Yamahanın yapmış olduğu duyuruda yağ pompası ve şanzımanın problemli olduğu doğrulanmış özeti bu ama R3 için söylenmiş. EE peki bu kadar kaliteli bir markanın nasıl olurda 3-5 modelinde birden böyle bir sıkıntı olabilir? Ben şimdi bu r25i alayım mı almayayım mı anlamadım
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
R25 bir aklansa direk gidip alıcam, fakat saydığınız motorlar en çok satan ve kullanılan nasıl olurda hepsinde bu sıkıntı olur anlamadım. Yamahanın yapmış olduğu duyuruda yağ pompası ve şanzımanın problemli olduğu doğrulanmış özeti bu ama R3 için söylenmiş. EE peki bu kadar kaliteli bir markanın nasıl olurda 3-5 modelinde birden böyle bir sıkıntı olabilir? Ben şimdi bu r25i alayım mı almayayım mı anlamadım

sıfır alcaksanız zaten önce bi sıraya girmeniz lazım size sıra gelene kadar
varsa bi sorun motorda çözülmüş olur
 
Katılım
8 May 2016
Mesajlar
50
R25 bir aklansa direk gidip alıcam, fakat saydığınız motorlar en çok satan ve kullanılan nasıl olurda hepsinde bu sıkıntı olur anlamadım. Yamahanın yapmış olduğu duyuruda yağ pompası ve şanzımanın problemli olduğu doğrulanmış özeti bu ama R3 için söylenmiş. EE peki bu kadar kaliteli bir markanın nasıl olurda 3-5 modelinde birden böyle bir sıkıntı olabilir? Ben şimdi bu r25i alayım mı almayayım mı anlamadım

R25-R3 farketmiyor, motor aynı, R25 ülkemiz gibi bazı ülkelerde vergi diliminden kurtarılmak için üretilmiş bir model
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Bir bayiyi aradım hiç böyle sıra falan söylemedi, peşin fiyatını konuştum anlaştım hani gidip alabileceğimi düşünüyordum aslında? Yalnız bu motoru önerir misiniz şu dönemde konu bu :)
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Bir bayiyi aradım hiç böyle sıra falan söylemedi, peşin fiyatını konuştum anlaştım hani gidip alabileceğimi düşünüyordum aslında? Yalnız bu motoru önerir misiniz şu dönemde konu bu :)

açıkcası benim motor 10.500 km de insan gibi kullanıldığında bir sorun olacağını düşünmüyorum açıkcası
motorun canını almadıkca yarı yolda bırakacağını düşünmüyorum
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Peki hocam misalen olur yada olmaz bilinmez ama tabi bu verilere göre olması muhtemel ve yüksek, diyelim ki motoru yaktık yani motor çöp oldu garanti karşılıyor mu karşılamıyor mu ? Veyahut şanzımanı aynı şekilde çöp oldu bu durumda müşteri madur oluyor mu olmuyor mu ?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Peki hocam misalen olur yada olmaz bilinmez ama tabi bu verilere göre olması muhtemel ve yüksek, diyelim ki motoru yaktık yani motor çöp oldu garanti karşılıyor mu karşılamıyor mu ? Veyahut şanzımanı aynı şekilde çöp oldu bu durumda müşteri madur oluyor mu olmuyor mu ?

evet yamaha karşılıyor

örnek vereyim mt-07 kullanan arkadaşımın motoru yatak sardı kullanıcı hatası değildi yamaha motoru tamir etti garanti dahilinde
bu durumu yaşadığımız için yamaha ya güvenip aldım bende yeni daha 2 hafta önce aldım
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
anlıyorum içimde çünkü bir heves var kaçsın istemiyorum kafamda her şey hazır nasıl duracağına kadar :D sezonda bitsin istemiyorum :) teşekkürler içimi rahatlattınız bu akşam bir nebze

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Sakıncası yoksa hangi bayiden ne kadara aldınız?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
anlıyorum içimde çünkü bir heves var kaçsın istemiyorum kafamda her şey hazır nasıl duracağına kadar :D sezonda bitsin istemiyorum :) teşekkürler içimi rahatlattınız bu akşam bir nebze

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------

Sakıncası yoksa hangi bayiden ne kadara aldınız?

ben 2. el aldım
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Anladım mesela cbr 125 almayı düşünüyordum peşin fiyatına 500 - 600 lira indirim yapacaklarını söylediler fakat yamahada bu konu 200 lira falan bu konuda çok satıldığı için mi indirim olmuyor sizce?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Anladım mesela cbr 125 almayı düşünüyordum peşin fiyatına 500 - 600 lira indirim yapacaklarını söylediler fakat yamahada bu konu 200 lira falan bu konuda çok satıldığı için mi indirim olmuyor sizce?

geçen gün diğer motorum xmax ı servise götürdüm yamaha istanbul a

sabah tır yanaştı içinden onlarca r25 ve onlarca xmax çıktı kutu açılımı yapıyolardı

servistekilerin söylediği hepsi satıldı sahiplerine teslim edicez bugün yoğunluk var yarın uğrarsanız iyi olur dedi bende beklemedim çıktım

çok fazla sattığı için indirim yapmıylar
 
Katılım
25 Haz 2016
Mesajlar
17
Anlıyorum peki mesela memnun kaldığınız bir bayi var mı? Şuradan alırsan sıkıntı yaşamazsın diyebileceğiniz gerçekten müşteri memnuniyeti benimsemiş bi şube?
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Anlıyorum peki mesela memnun kaldığınız bir bayi var mı? Şuradan alırsan sıkıntı yaşamazsın diyebileceğiniz gerçekten müşteri memnuniyeti benimsemiş bi şube?

xmax ım şuanda 26.000 km de ve her bakımını yamaha yıldız da yaptırdım ümraniye de
çalışanlar çok iyi ilgileniyor zaten motoruna yapılan işlemi görebiliyosun.bi sorun yaşamadım önerebilirim.

r25 i daha servise götürmedim..

bu arada ben geçen sene tüm paramla xmax aldım fakat bu sene çok afedersin bi tarafım kaşındığı için bide vitesli alayım dedim r25 aldım ve bana çok fazla geliyor motor görünüşte ufak duruyor ama çok fena gidiyor bazen gaza gelip yol açık olduğunda aklıma geliyo yaa millet 180 filan yapıyo acaba yapıyomu diyorum

160-165 den sonra korkutuyor daha basmıyorum çünkü motor deliriyor gitmek istiyor duramam diye daha fazla basmıyorum..

çok dikkatli sürmek lazım
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
10
2014 model, servis bakımlı. 4500 km civarında yağ muhabbetinden yatak sardı. Satıp gene 25 alcaktık mat gri olandan. Ama tekrar aynı muhabbet olur diye korktum açıkcası.

aynen genelde 2015 ve 2014 modellerinde böyle bi sıkıntı varmıs cok duydum ama suan 2016larda herangi bi sıkıntısı olanı duymadım alsam elimde kalırmı kalmaz mı bilmiyorum cünkü borc falan o şekilde alıcam mağdur olmaktan korkuyorum açıkcası.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
33
Hocam sen beni pek anlamamışsın gidip montajı felan anlatmışsın :)
Neyse yinede bilmeyen arkadaşlara faydası olur da ben montajdan bahsetmiyorum şu şekilde resimlerle anlatıyım madem.

Katlanır plakalığın vida delikleri arasındaki mesafe atıyorum 7 cm ise motorda bu delikler arası mesafe 10-12 cm yani ekstra bi aparat veya bağlantı uygulamadan bu universalı takmak imkansız. Bu yüzden zaten bende gidip reklamcıda sert plastik kestirdim bayada iyi oldu. Ki oda bizzat şöyle: http://i.hizliresim.com/v4ygBz.jpg

Peki madem bu kadar sorunluydu bu plakalık ne diye aldın diye soran olursa abi hem 35 TL bana bedava geldi açıkçası hemde orjinal gibi durmasını istemiştim ve cidden sırıtmıyorda. Plakayı açınca YAMAHA yazması özellikle çok şık duruyor.
Hayalimdeki görüntü bu plakalık ve orjinal sinyalleriyle bu işi çok hesaplı kapatmaktı ki oda şöyle : http://i.hizliresim.com/L3Gpm0.jpg


Fakat bu orjinal sinyaller ne yaptıysam olmadı oraya tutturamadım.Bu resimde de kabloları çok gergin tutturdum yani kablonun gerginliğiyle orda duruyor yoksa hemen sallanırdı.
Bende daha fazla uğraşmak istemedim oruç oruç, gidip led sinyal alıyım dedim içimde hiç ümit yoktu açıçası. Zaten dediğim gibi orjinalinden uzaklaşmak istemediğim için pek bir isteksiz almıştım.
Fakat sinyalleri taktım ve yaktım ya :)) abi olay budur dedim.
Beyaz ledlerle sinyal verdiğinde ön far kadar ortalığı aydınlatıyor resmen bayıldım.
Hatta en kısa zamanda orjinal ön farlarıda bu beyaz ledlerle değiştiricem cidden sinyal verdiğinizde arkanızdaki veya önünüzdeki aracın sizi görmemesine imkan yok hemde çok da şık oldu. O da şöyle : http://i.hizliresim.com/bb9lqG.jpg


Geriye bir tek o kestirdiğim sert plastiği kaplama veya boyama ile kapatıcam tamamen.
Acaba bu sert plastik yerine başka bir öneride bulunabilicek varsa tavsiyelerinizi bekliyorum :)

:D Kardeş senin plakalık sıkıntı desene :D neyse halletmişsin, ama bana büyük geldi biraz sanki yayvan gibi kamera açısındanmıdır artık. Bendeki plakalık lazer kesim özel yapım o yuzden delikler cuk oturuyor sorun yaşamadım yani, plakam katlanır değil ama.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
plakalığı sökmeyin eski moturum da ninja 250r da söküp katlanır plaka taktım 80 liramı ne ceza yemiştim
 
Katılım
7 Haz 2016
Mesajlar
11
Merhaba,

Mavi rengi için sırada bekliyordum. Bugün satın aldım ancak motoru göremedim. Bayram tatilinden gelince sandığından çıkarıp teslim alacağım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst