Çalış çalış aynı,eğer kişi kendine vakit ayıramıyorsa: Bebeklikten başlıyor,biraz büyüsün bezden kurtulallım,okula başlasın,ilköğretim,lise,üniversi-
te,askerliğini yapsın,evlendirelim,çocuk olsun,çocukları büyütelim derken bir bakmış yaş başını alamış,zaman var para var, enerji yok
Ne yaparsak gençlikte, hoş yaş 30u geçmek üzere
zaman sıkıntısı olmayan motosiklet seven herkesin yapmak isteği bir gezi......:bestmt:
Konursu ara yağmur yağıyordu aldırış etmedim.sonra bir anda gök delindi sandım,tam tatlı su motosikletçisi oldum.
Her tarafımız ıslandı,köyün birine saptım üzerimi değişecek kapalı bir yer sordum,amca bakkala yönlendirdi,genç bir delikanlı ile cami-
nin deposunda değiştirebilirsin dedi,gittik bu seferde anahtarı bulamadı,neyse bir dükkana girdik,dükkanda yok yok ne ararsan var,uydu
tv,elektirk malzemesi,antika niteliğinde eşyalar, vs. vs. kılık kıyafeti değiştirip,yağmur moduna giriyorum

Fotoğraftaki ayrıntıyı kimler fark edecek

Aksiyon başlıyor,Soğanlı Geçidi'ne tam yol ileri aslanı sürüyorum,sis var havada,sen başarırsın diyorum kendi kendime

Tek geziye çıkınca ara kendi kendime konuşuyorum,acaba baskı balatayımı yedik,oladabilir,olmayadabilir,bu havada sağlam biri motosiklele
gitmez buraya.

Hava yağmurlu,sis var,görüş mesafesi düşük,yolda çamurlu,ybr dinler mi? Yeterki yakıt olsun
Rakım 2330 geçmişte yol 1916 yılında Rus askerleri tarafından yapılmış
Ölüm yolu olarakta bilinmektedir,geçide geldik,iyi veya kötü naneyi yedik

Asıl macera burdan sonra başlıyor,2 aracı bırakın,1 araba 1 motosiklet yanyana gidemiyor

Yağmur iyice hızlanıyor,1 viteste 10-20 km hızla ileriyorum,görüş mesafesi düşük,yabani hayvan saldırsa,kaçma fırsatım yok,yoluda kayb
edersek evlere şenlik
Arkamdan gelen araç yok,önden sadece 2 tane araba geldi,insan,hayvan ve canlı yok okadar ıssız

Yağmurda yolumuza ileriliyoruz,küçük şelalede durup bir fotoğraf çekiyorum

Her babayiğidin harcı değil buralarda motosiklet kullanmak,bu yola arabayla git deseler,ben gidemezdim

Asalet,rengarek bir fotoğraf

Yağur Karaçam'a kadar yağdı,yön levhaları küçük,şansıma yolu kaybetmeden devam ettim
Aslan yükseklerde gezer,bu yolda sıkıntısız ileriyorum,kuryelerin kullandığı el kılıfları süper iş gördü,ellerim hiç ıslanmadı,

Güzel manzaralar başlıyor,ağaçlar sanki bir tüney gibi yolu kapadıyor

Yağmurdan ötürü bir çok manzaranın fotoğrafını çekemiyorum, bir gün önce havalar çok gülmiş,bendeki şans bahtsız bedevi olmuş


İnternetten alıntı

Sis peşimizi bırakmadı,bu yollarda freni patlayan bir aracı düşünemiyorum
Kaçam'ı gören masum köylü
Birazda görüntü kirliliği yapalım

Ufak tefek yağmur atıştırıyor,aldırış etmiyorum

Karşınızda kuşbakışı manzara,doğallıyla temiz havasını ciğerlerime çekiyorum,oksijen had safada,aslan homurdanmya başlıyor,binde gideleim

Dur bir kaç fotoğraf daha çekeyim çatlama

Kontak bende kaçmaya teşebbüs edemez,doğduğu topraklara gidecek,bırakmıyorum

Belli olmaz belki bir gün çıkar gideriz
Çaykarada fotoğrafımız çekip yola çıkıyorum,havadurumuna bakıyorum yağışlı

Trabzondan sonra Gürcistan'a gidiyorum,yağmurla bir bütün olduk,evrak kontrol,gümrük işleri,bu arada yurt dışı çıkış harcını yatırıyorum
Sonunda pansiyona varıyorum,geçen sende gitmiştim, günlük 70 tl, Trabzonlu biri işletiyor,TL geçerli

Sürekli yağmur,yağmur tatlı su motosikletçisi oldum,önlemlerimi tam alıyorum,hava durumu canımı sıkıyor,2 gün duruyorum geri dönüyorum
Müzeye giriyorum 3 Gürcista Larisi

Gürcistanda sürekli yağmur,hava durumuda kapalı olunca 2 gün kalıp,evin yolunu tutuyorum,yeşil sigorta,uluslar arası ehliyet,hiçbir ev-
rakla uğraşmadım,kimlikle girip çıktım.