Yamaha Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2015
Mesajlar
44
Merhabalar, 2014 R modeli ile aranızdayım.. Manet arayışındayım orjinalleri kırılmış. Nerden alırım internete baktım orjinalleri 40 lira, ebay,ali gibi yerlerde custom manetler biraz pahallı geldi önerisi olan var mıdır_

not : boyum 1,97 uzun boylulara tavsiyemdir aşırı memnunum çok keyifli :) Herkese kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
23
Selamlar,

Benim memleket te Bursa , Ankara da yaşıyorum. Siyah Wr bende Ocak ayında aldım. Temmuz sonu ağustos başı gibi Bursa planım var. irtibatta kalalım. Bir Bursa gezisi hatta bir sonraki haftalarda motoru Bursa da bırakıp oradan Çanakkale planlıyorum. Bu arada Ben 580 TL sigortaya verdim. Sözde düşecekti. Artmış sigorta..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:49 ----------

Merhaba
R modeli ile aranıza katılmış bulunuyorum
450 km yol yaptım aldıgım ilk gün ankaradan kullanarak döndüm sele hariç herşeyi çok güzel
[url]http://i.hizliresim.com/mLlAVP.jpg[/url]

Selamlar,

Benim memleket te Bursa , Ankara da yaşıyorum. Siyah Wr bende Ocak ayında aldım. Temmuz sonu ağustos başı gibi Bursa planım var. irtibatta kalalım. Bir Bursa gezisi hatta bir sonraki haftalarda motoru Bursa da bırakıp oradan Çanakkale planlıyorum. Bu arada Ben 580 TL sigortaya verdim. Sözde düşecekti. Artmış sigorta..
Paylaş

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

Merhaba arkadaşlar fotoğraflara bakmak isteyenler başlığa bakabilir :)

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/165149-izmir-yamaha-wr250r-gorselleri.html[/Q

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:13 ----------

Selamlar,Ankara dan Bursa ya kac satte gittin ve kac mola verdin bilgi verirmisin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

selamlar
ben arka çanta konusunda epey model denedim. bu model dışındakiler yakışmıyor. bu model ise epey heybetli hale getiriyor motoru. kesinlikle tavsiye ederim
[url]http://i.hizliresim.com/L162Va.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/gZGn1N.jpg[/url]

Selamlar,

Bu çanta nın markası nedir? Nereden bulabilirim? Bilgi verirseniz memnun olurum. Bende de Wr 125 r siyah var. Yamahanın orjinal arka çanta demirine oturyormu bu çanta , plastik aparatıda mı almamız gerekiyor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
50
@WRgezgin

Merhaba
Yolculuk toplam 7.5 saat sürdü 3 tane 10 dakika mola verdim eskişehirde 1 saat mola verdim toplamda 6 saat motor sürüp 1.5 saat mola verdim.
Motor gayet iyidi uzun yolda 85-90 km hız ile kullandım sele biraz sıkıntı yaratıyor bir süre sonra alışıyorsunuz :)
Haber bekliyorum geldiginizde iyi akşamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Bursa dağyenice göleti




Konu güncel kalsın diye bir foto paylaşıyım :)
 
Katılım
3 Tem 2014
Mesajlar
396
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT
@WRgezgin

Merhaba
Yolculuk toplam 7.5 saat sürdü 3 tane 10 dakika mola verdim eskişehirde 1 saat mola verdim toplamda 6 saat motor sürüp 1.5 saat mola verdim.
Motor gayet iyidi uzun yolda 85-90 km hız ile kullandım sele biraz sıkıntı yaratıyor bir süre sonra alışıyorsunuz :)
Haber bekliyorum geldiginizde iyi akşamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Bursa dağyenice göleti


[url]http://i.hizliresim.com/4lPrJY.jpg[/url]

Konu güncel kalsın diye bir foto paylaşıyım :)


Maşallah iyi yol yapmışsınız ... Amerikalıların dediği gibi "iron butt" olmak lazım bu motorla bu kadar yol yapmak için.
 
Katılım
11 Nis 2015
Mesajlar
21
Arkadaşlar merhaba; tenkli gidonlardan almak istiyorum alırken dikkat etmem gereken şey nedir? 22mm 28mm gibi şeyler yazıyor hangisi uyar? Değiştiren var mı? Bir de koruma demiri takmak istiyorum önerebileceğiniz koruma demiri var mı? Uygun fiyatlı olursa iyi olur tabi:)
 
Katılım
21 Şub 2016
Mesajlar
23
@WRgezgin

Merhaba
Yolculuk toplam 7.5 saat sürdü 3 tane 10 dakika mola verdim eskişehirde 1 saat mola verdim toplamda 6 saat motor sürüp 1.5 saat mola verdim.
Motor gayet iyidi uzun yolda 85-90 km hız ile kullandım sele biraz sıkıntı yaratıyor bir süre sonra alışıyorsunuz :)
Haber bekliyorum geldiginizde iyi akşamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

Bursa dağyenice göleti


[url]http://i.hizliresim.com/4lPrJY.jpg[/url]

Konu güncel kalsın diye bir foto paylaşıyım :)

Okey, Planlamadan 10 gün önce irtibat kurmaya çalışırım. Aynalarında uzatma aparatı göremedim, eğer aynalar da omuz daha çok görüyorsan, Denizli de biri yapıyor 60 TL. İnternet te arayınca çıkıyor.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
50
Herkese selam
Lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum
Ön lastik 80/90-21 M/C
Arka lastik 110/80-18 M/C
ölçüler şu üsttekiler önerebilceginiz lastikler varmı ?
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
3
Merhaba
Ben Pirelli Sport Demon kullanıyorum Wr125X imde farklı lastik tecrübe etmedim fakat gayet memnunum, arka teker pek yüke maruz kalmadığından ıslak rampada patinaja sardığı olmuştu lakin genel olarak sorun yaşamadım. Otopark zeminine olan tepkisini beğeniyorum. Arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsa, mukayese edebiliriz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Kas 2015
Mesajlar
287
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar hız meraklısı biri değilimdir. Gezme meraklısıyım ki onu da köy yolları,dağ yolları vasıtasıyla yaparım. boyum 1.95. Honda crf önerdiler ama gerek tipini gerekse kalitesini sevmedim. Wr125r in üzerine oturduğumda hissettiğim motorsikletse crf250l'in hissettirdiği bisiklet gibiydi. Sadece okul-ev arası bazen de 15-20km kısa mesafeler haftasonları ise 150-200km dağ bayır deniz içerikli geziler yapmak istiyorum kamp amaçlı, bisikletimle yapıyorum 50-60kmlik yollar yanı hız benim için önemli değil. Kilom da 100. Sizce wr125r yeterli gelir mi bana? 1.95 boy ile 930mm sele yeterli gelir mi çünkü 800mm çin malı motorların selelerinin uzunlukları aşırı kısa gelmişti bana.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
50
arkadaşlar hız meraklısı biri değilimdir. Gezme meraklısıyım ki onu da köy yolları,dağ yolları vasıtasıyla yaparım. boyum 1.95. Honda crf önerdiler ama gerek tipini gerekse kalitesini sevmedim. Wr125r in üzerine oturduğumda hissettiğim motorsikletse crf250l'in hissettirdiği bisiklet gibiydi. Sadece okul-ev arası bazen de 15-20km kısa mesafeler haftasonları ise 150-200km dağ bayır deniz içerikli geziler yapmak istiyorum kamp amaçlı, bisikletimle yapıyorum 50-60kmlik yollar yanı hız benim için önemli değil. Kilom da 100. Sizce wr125r yeterli gelir mi bana? 1.95 boy ile 930mm sele yeterli gelir mi çünkü 800mm çin malı motorların selelerinin uzunlukları aşırı kısa gelmişti bana.

Senden daha iri kullanan arkadaşlar var sıkıntı çıkarmaz.eylül'ün başında 1200 km'lik gezi yaptım 85-90 km arası hız yeter diyorsan aradağın makina bu.
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Abiler bende üniye geçmeden farklı bi motorum olsun hemde ilk motor olcak diye wr 125 x düşündüm süper moto tarzı sizce nasıldır uygunmudur tatmin edermi öyle şimdilik çok yüksek hızlara merakım yok şehir içi artçı tasisam okula gidip gelsem veya sehirlerarasi yeterli boyda 181
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
90
öncelikle herkese merhaba;

Bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum,125 x model motosiklete asfalt lastiği takmak istediğimizde ebatlara bakıyorum lastik ebatları aynı lastik dışında herhangi bir oynama yapmamız gerekir mi?
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Kroskafasi

Universitede 125 cc motor ustu ekonomik olarak hırpalayabilir.

İsinizi hayli hayli görecektir. Bol bol gezersiniz ki öğrenci adamın önceliği gezmek olur. Bende cbr 125 vardı. Bir senede 15000 yapmıştım. Tavsiye ederim. ( uzun kmler olmasa da wr125x kullandım. )

okulda cbr 125 r125ler dolanırken wrnin avantajı küçük hacimli olduğunu etrafa hissettirmez. Çünkü bütün bu tarz kross motorlar ayni lastige sahip.
 
Katılım
19 Mar 2017
Mesajlar
1
Öncelikle herkese iyi akşamlar.Site olarak ilgi duyduğum her konuyu okumuş biri olarak artık yazmam gerektiğini düşündüm.Kendi deneyimlerimi paylaştıktan sonra wr125 x için bir kaç sorum olacaktı.
Kişisel özelliklerimle başlayayım boyum 1.77 kilom ise 60 ince bir vücut yapım var.
Ehliyet sınavlarımı 2016 haziranda bitirdim lakin iş güç vs.şeylerden ve 5-6 ay sonrasına randevu alabildiğimden mayıs ayına girmeden ehliyetimle beraber motoruma da merhaba demeyi bekliyorum.
Sürücü kursundan aldığım 125cc'de 1 saat trafiğe kapalı alanda 2 saat ise trafikte deneyimim oldu.250 cc'de ise 2 saate yakın kapalı alan 3-4 saat civarı trafikte deneyimim oldu.Yazlık yerlerde ise scooter kullandığım oldu.Ekipmanlarım için 1000 TL civarı bir para ayırdım.kalan paramın da üzerine kredi ekleyip 2. el almayı düşünüyorum.
Bu kısımdan sonra ise şu soruları Sormak istiyorum ;
*Boy-kilo sorunu ne kadar sorun oluyor ?
*İzmirde kullananlar var ise şehir içi sürüşünde araç arasına sıkışma veya motor gücünün trafik içinde yetersiz kalıyor mu ?
*Mekanik bilgim fazla olmadığı için kronik yaşanan sorunlarınız oldu mu?
*En önemlisi nisan-Mayıs ayları arası destek alabileceğim bir büyüğüm var mı :)
 
Katılım
31 Mar 2016
Mesajlar
134
Tum wr125 kullanicilarina selamlar. Gerek ilk motor olacagi, gerek bu cc de abs'li seceneklerin olmayisi, gerek maddi gerek de boyumun 187 kilomun 90 olusundan oturu su siralar wr 125'lere bakiyorum. Aslinda bu hafta da ciddi ciddi almayi dusunuyorum. Kendi arabam var, sehir ici trafiginden kacmak ve arada ilcelere seyahat etmek icin motosiklet istiyorum. Egitimimi aldim. Kaskim var diger ekipmanlar yok.

Varsa tavsiyenizi veya satilik motorunuzu alabilirim.

Bir de bu motorun agir bakimlari kac km'lerde vardir? İkinci elde kac km'lerde motorlara bakmaliyim. Siyah ve mavili rengi hosuma gitti.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst